je lichaam moet omschakelenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:24 schreef Noukjee het volgende:
Ben vandaag met het SHE menu/dieet? bezig.
Nou, ik voel me nu al echt onwijs slap, en energieloos en het zweet breekt me uit..
Dat is dus het gevolg van geen suiker?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]On Topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee ik snap je
Kwak
Maar toch hequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die had ik al een week vóór vriendje terugkwam van vakantie
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb spierpijnSPOILER: ik waarschuw nu alvast, waarshcijnlijk tmiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dus ga zo door!
![]()
neenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:54 schreef neen het volgende:
[..]
Dan vraag ik het maar, heb je gedronken?
Komt dat omdat je dan meer je best doet of?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:54 schreef Merel het volgende:
Kwak, vreemdgaan-seks verbrandt nog veel meer calorieën dan relatie-seks, is wetenschappelijk bewezen. Dus als je écht wilt sporten...
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik geloof dat ik een Uniekje heb gespot op Facebook?
Hoe kun je mensen toevoegen als je de naam die weet? Want ik heb nu ook facebookquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
JaHeb ik jou al uitgenodigd?
Ben net thuis dus ga er straks even mee bezig
XM, wat ben jij goed bezig zeg! Knap hoor!
Heb net een grote patat speciaal en een halve kip gegeten van de snackbar, lekker!!
VAKANTIE
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Ik heb je gevonden, kan je via mij de rest vindenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:02 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Hoe kun je mensen toevoegen als je de naam die weet? Want ik heb nu ook facebook
yes, geniet ervan![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:06 schreef Swietje het volgende:
XM!Goed bezig!
![]()
O: 1 wit bolletje filet americain + halfvolle melk
L: 1 volk. boterham filet americain
T: bakje vanille vla
A: 1 wrap met kip en groente en 1 wrap met gehakt en groente en sausjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneinquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb spierpijnSPOILER: ik waarschuw nu alvast, waarshcijnlijk tmiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ehh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |