held!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Een leuke OP, maar niet te uitgebreid voor alle mobiele telefoon gebruikers!
Toch verwacht ik verderop in het topic nog wel gifjes van 10MB.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Een leuke OP, maar niet te uitgebreid voor alle mobiele telefoon gebruikers!
Dat is omdat Nadal net zoals Federer een echte winnaar is, bij een Grand Slam kan Nadal meer geven dan de andere subtoppers. Feit blijft wel dat de US Open en Nadal niet echt een goede relatie hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:53 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Nadal zo hoog staat bij de bookies.
Op die snelle hardcourtbaan zijn er zoveel spelers die hem er af kunnen slaan, ik noem een Del Potro die er nu dan niet bij is, Nalbandian, Murray, Tsonga, Söderling, Federer, Berdych, Djokovic, Gonzalez.
En toch staat ie vlak achter Federer als hoogste genoteerd.
Balenquote:
Precies, de tweede ronde in een daverende 5 setter winnen om vervolgens tot de kwartfinale te komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Balen![]()
Altijd wel garant voor spektakel die gast
Als een beetje goed kan tennissen is het al gauw bye byequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef LaTiNo het volgende:
Echt jammer dat JMDP er niet bij is![]()
Hebben 'we' eindelijk een tennisser die GS's kan winnen raakt ie maandenlang geblesseerd
Ik hoop dat hij nog op hetzelfde niveau terug kan komen en niet chronisch last gaat krijgen van die pols. Want dan is het byebye carriere
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef LaTiNo het volgende:
Echt jammer dat JMDP er niet bij is![]()
Hebben 'we' eindelijk een tennisser die GS's kan winnen raakt ie maandenlang geblesseerd
Ik hoop dat hij nog op hetzelfde niveau terug kan komen en niet chronisch last gaat krijgen van die pols. Want dan is het byebye carriere
In de tussentijd: HUP David!
Zou anders wel cool zijn als Nalbandian als ongeplaatste speler meteen een topper loot in de 1ste ronde.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Szura het volgende:
De ranking van de ATP zoals die nu is, is de leidraad voor geplaatste spelers?
Nalbandian staat daarop 33e maar Del Potro doet sowieso al niet mee dus dat betekent dat Nalby geplaatst zal zijn
Het kan natuurlijk dat hij Murray pas in de finale ontmoet. Ik hoop op een finale tussen Murray en Federer, ik verwacht het ook wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Federer, tenzij Nadal tegen hem in de finale komt te staan. Federer is van de toppers momenteel het meest in vorm. Nadal is head tot head beter dan Federer en zelfs op hardcourt denk ik dat de Spanjaard de Zwitser verslaat. Het is echter geen zekerheid dat Nadal de finale haalt. Vooral Murray is een gevaarlijke tegenstander voor hem.
Federer - Nalbandian eerste keus, daarna Federer - Murray inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat hij Murray pas in de finale ontmoet. Ik hoop op een finale tussen Murray en Federer, ik verwacht het ook wel.
Tegen Nalbandian is idd een goede tweede voor mij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Federer - Nalbandian eerste keus, daarna Federer - Murray inderdaad
Mocht Nadal winnen, dan beschouw ik dat niet als een daverende verassing. in de 2 voorgaande edities werd hij uitgeschakeld in de halve finale (vorig jaar kansloos tegen JM del Porto). Maar op iedere ondergrond, behoort Nadal tot de kanshebbers.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef Norrage het volgende:
Er zijn maar 2 favorieten en dat zijn Fed en Murray...Alle anderen zouden een daverende verrassing zijn als ze het toernooi zouden winnen.
Hoe kan je zoiets nou verwachten, hij kan net zo goed in dezelfde helft zitten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat hij Murray pas in de finale ontmoet. Ik hoop op een finale tussen Murray en Federer, ik verwacht het ook wel.
Komen in de halve finale de nummer 2-3 en de nummer 1-4 elkaar niet sowieso tegen? omdat deze in de 'hoeken' van het schema beginnen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets nou verwachten, hij kan net zo goed in dezelfde helft zitten?
Nalbandian gaat de finale absoluut niet halen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
TheGeneral maak je een US Open topic ?Held !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Bedoel je "geen groot fan"? Anders snap ik je "maar" niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:09 schreef Outlined het volgende:
[...]
Ben een groot fan van federer maar als ik objectief kijk dan kan ik niks anders dan hem als favoriet aanwijzen. [...]
Dat lijkt mij ook gaaf ja, maar dat is pas mijn derde voorkeur. Dit is wat ik hoop:quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, precies, ik vind het overdreven negatief om dat een daverende verrassing te noemen. Nadal heeft immers ook de AO gewonnen, maar ik moet zeggen dat ik niet weet hoe de snelheid van die baan zich verhoudt tot en snelheid van de banen op de US Open.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:48 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Mocht Nadal winnen, dan beschouw ik dat niet als een daverende verassing. in de 2 voorgaande edities werd hij uitgeschakeld in de halve finale (vorig jaar kansloos tegen JM del Porto). Maar op iedere ondergrond, behoort Nadal tot de kanshebbers.
Zal wel vrijdag in de vroege ochtend hier zijn dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoor net op de tennis.com-podcast (al wiste jullie dat misschien al) dat de draw overmorgen (donderdag dus) uitkomt.
Ja, maar Federer speelt ook weleens matig buiten de GS'en en als er dan een GS komt, staat hij er opeens weer. Nja, ik hoop dat ze allemaal goed spelen en dat het niveau hoog wordt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef Norrage het volgende:
Nadal speelt momenteel poep op hardcourts, dus misschien geen daverende verrassing als ie wint, maar wel een grote.
Ja, ben er wel heel nieuwsgierig naar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel vrijdag in de vroege ochtend hier zijn dan.
Bij mij pas de vierde. Dit is wat ik hoop.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook gaaf ja, maar dat is pas mijn derde voorkeur. Dit is wat ik hoop:
1) Nadal-Federer
2) Nalbandian-Federer
3) Murray-Federer
4) Djokovic-Federer
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:04 schreef Blizzy28 het volgende:
[..]
Bij mij pas de vierde. Dit is wat ik hoop.
1) De Bakker - Sijsling
2) De Bakker - Middelkoop
3) Sijsling - Middelkoop
4) Federer - Murray
Dat belooft weinig goeds voor zijn titelkansen op de US Open.quote:
Inderdaad. Ik zou er nu geen geld meer op durven zetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat belooft weinig goeds voor zijn titelkansen op de US Open.
Vandaag Amerikaanse tijd maar zoals Ambrosius laatst zei zal het bij ons wel vrijdagochtend zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:33 schreef Szura het volgende:
Wanneer is die loting eigenlijk?
Vrijdags toch altijd?
Vandaag is de draw al. Weet alleen niet de tijd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:33 schreef Szura het volgende:
Wanneer is die loting eigenlijk?
Vrijdags toch altijd?
Het lijkt wel of het overal op de wereld elke dag regentquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:17 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk wordt het weer wel wat beter... Het is de laatste 4 dagen al flink aan het regenen...
Dan zie ik hem later welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef kevin_ het volgende:
12:00 - 13:00 PM in USA is de draw. 18:00 uur Nederlandse tijd.
Dat kan niet hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan zie ik hem later wel
Ik ben benieuwder naar de CL-tegenstanders van Ajax
quote:Rafael Nadal vs. Teymuraz Gabashvili
Maximo Gonzalez vs. Denis Istomin
Gilles Simon vs. Donald Young
Tobias Kamke vs. Philipp Kohlschreiber
Feliciano Lopez vs. Santiago Giraldo
Rainer Schuettler vs. Qualifier
Sergiy Stakhovsky vs. Peter Luczak
Qualifier vs. Ivan Ljubicic
David Ferrer vs. Alexandr Dolgopolov
Benjamin Becker vs. Daniel Brands
Jarkko Nieminen vs. Daniel Gimeno-Traver
Jeremy Chardy vs. Ernests Gulbis
David Nalbandian vs. Qualifier
Florent Serra vs. Florian Mayer
Pere Riba vs. Qualifier
Fabio Fognini vs. Fernando Verdasco
Andy Murray vs. Lukas Lacko
Ruben Ramirez Hidalgo vs. Dustin Brown
Juan Ignacio Chela vs. Lu Yen-Hsun
Mikhail Kukushkin vs. Stanislas Wawrinka
Sam Querrey vs. Bradley Klahn
Marcel Granollers vs. Andreas Seppi
Guillermo Garcia-Lopez vs. Lukasz Kubot
Potito Starace vs. Nicolas Almagro
Mikhail Youzhny vs. Andrey Golubev
Dudi Sela vs. Xavier Malisse
Jack Sock vs. Marco Chiudinelli
Frederico Gil vs. John Isner
Radek Stepanek vs. Julien Benneteau
Tommy Robredo vs. Qualifier
Victor Hanescu vs. Carlos Berlocq
Michael Llodra vs. Tomas Berdych
Nikolay Davydenko vs. Michael Russell
Simon Greul vs. Richard Gasquet
Kevin Anderson vs. Somdev Devvarman
Tim Smyczek vs. Thomaz Bellucci
Gael Monfils vs. Qualifier
Igor Andreev vs. Horacio Zeballos
Janko Tipsarevic vs. Olivier Rochus
Stephane Robert vs. Andy Roddick
Marcos Baghdatis vs. Arnaud Clement
Eduardo Schwank vs. Robby Ginepri
Pablo Cuevas vs. Qualifier
Jan Hajek vs. Mardy Fish
Juan Monaco vs. Qualifier
Kristof Vliegen vs. James Blake
Philipp Petzschner vs. Qualifier
Viktor Troicki vs. Novak Djokovic
Robin Soderling vs. Qualifier
Taylor Dent vs. Alejandro Falla
Thiemo de Bakker vs. Qualifier
Qualifier vs. Fernando Gonzalez
Albert Montanes vs. Michal Przysiezny
Carsten Ball vs. Qualifier
Qualifier vs. Evgeny Korolev
Illya Marchenko vs. Marin Cilic
Jurgen Melzer vs. Dmitry Tursunov
Qualifier vs. Ryan Sweeting
Bjorn Phau vs. Ricardo Mello
Qualifier vs. Juan Carlos Ferrero
Lleyton Hewitt vs. Paul-Henri Mathieu
Leonardo Mayer vs. Guillaume Rufin
Michael Berrer vs. Andreas Beck
Brian Dabul vs. Roger Federer
Misaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef franklop het volgende:
krajicek staat 4-6 en 0-2* achter, alweer
Jij hbt er meer verstand van dan ik, maar zo bijzonder is dat toch niet? Of bedoel je gewoon dat het je leuke partijen lijken? Leidde uit je post af dat je vindt dat die spelers al zo vroeger tegen elkaar moeten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef Tim86 het volgende:
Ferrer-Dolgo
Chardy - Gulbis![]()
![]()
Davy-Gasquet in ronde 2
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie weinig tegenstand voor Fed tot de halve finale:
1e: Dabul.![]()
2e: Beck of Berrer.
3e: waarschijnlijk Hewitt of Mathieu
4e: Melzer neem ik aan
QF: Soderling of Gonzalez de Bakker
inmiddels teruggekomen tot 3-3quote:
Met de nadruk op kansloos.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef franklop het volgende:
en vrij kansloos uitgeschakeld: 6-4, 6-3
In de eerste ronde van de kwalificaties uitgeschakeld wordenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef franklop het volgende:
en vrij kansloos uitgeschakeld: 6-4, 6-3
Precies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Waar doe je het dan nog voor, want echt een stijgende lijn zit er in haar carriére ook niet meer.
Combinatie van..Gulbis en Chardy zijn wisselvallige megatalenten, vergelijkbaar type spel ook. Prachtige wedstrijd die vast weer op een bijbaan ingedeeld gaat worden en waarbij het zonde is dat er al een van de twee naar huis moet. Gasquet en Davy mogen van mij allebei ver komen, maar missen natuurlijk nog het ritme om echt al top te zijn, al weet je nooit wanneer die ommekeer komt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij hbt er meer verstand van dan ik, maar zo bijzonder is dat toch niet? Of bedoel je gewoon dat het je leuke partijen lijken? Leidde uit je post af dat je vindt dat die spelers al zo vroeger tegen elkaar moeten.
Chardy is een beetje overschat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Combinatie van..Gulbis en Chardy zijn wisselvallige megatalenten, vergelijkbaar type spel ook. Prachtige wedstrijd die vast weer op een bijbaan ingedeeld gaat worden en waarbij het zonde is dat er al een van de twee naar huis moet. Gasquet en Davy mogen van mij allebei ver komen, maar missen natuurlijk nog het ritme om echt al top te zijn, al weet je nooit wanneer die ommekeer komt.
Ferrer-Dolgo is minder boeiend, maar wel grote kans op een upset..zie Dolgo ook graag spelen
Chardy is een enorm talentvolle speler maar heeft het niet altijd op orde in de kop.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Chardy is een beetje overschat.
Dolgo-Ferrer is wel smullen.
Gasquet-Daydenko lijkt me inderdaad ook wel tof. Gulbis als hij goed is ook, maar wat er goed is aan Chardy heb ik nog niet kunnen ontdekken (ik heb hem dan ook nog maar een paar keer zien spelen.)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Combinatie van..Gulbis en Chardy zijn wisselvallige megatalenten, vergelijkbaar type spel ook. Prachtige wedstrijd die vast weer op een bijbaan ingedeeld gaat worden en waarbij het zonde is dat er al een van de twee naar huis moet. Gasquet en Davy mogen van mij allebei ver komen, maar missen natuurlijk nog het ritme om echt al top te zijn, al weet je nooit wanneer die ommekeer komt.
Ferrer-Dolgo is minder boeiend, maar wel grote kans op een upset..zie Dolgo ook graag spelen
Uitgeschakeld. 7-6 6-7 2-6.quote:
quote:
Wat kansloos allemaal zeg.quote:
Hij wint van Delgado met 6-4, 6-3. Nu tegen Paire die een driesetter in de benen heeft.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:21 schreef Tim86 het volgende:
Sijsling heeft na zijn overwinning ook wel kansen op kwalificatie: eerst Ramon Delgado (15) en dan evt. Krajinovic of Paire (32)
Dacht niet, vorige jaren ook niet. Eurosport zendt het gewoon van begin tot einde uit en Sporza zal ook wel het nodige meepakken hoop ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Zend Sport1 de US Open niet uit? Ik nam aan van wel maar ik zie het niet staan in de Sport1/Film1-gids.
Goed zeg! Verdient ie ook wel eens! Doet het het hele jaar al erg goed...Als hij die lijn een beetje doorzet, en Schoorel ook..en met een beetje geluk Jesse ook...dan hebben we volgend jaar misschien wel 4 of 5 GS deelnemersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij wint van Delgado met 6-4, 6-3. Nu tegen Paire die een driesetter in de benen heeft.
Oké, dank je wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dacht niet, vorige jaren ook niet. Eurosport zendt het gewoon van begin tot einde uit en Sporza zal ook wel het nodige meepakken hoop ik.
Als hij Nadal nu ook het US Open uitkegeltquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:35 schreef Chriz2k het volgende:
Nalby heeft 6-3 5-2 gewonnen van Nadal in een trainingssessie.
Dat is toch geen eindscore? Waarom zijn ze gestopt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:35 schreef Chriz2k het volgende:
Nalby heeft 6-3 5-2 gewonnen van Nadal in een trainingssessie.
Oké, dank je wel voor de uitleg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:28 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens wordt op MTF vermeld dat Nadal 6-3 5-2 aan het winnen was. Het staat een beetje onduidelijk in de blog waardoor het niet duidelijk is wie er aan het 'winnen' was.
En ze zijn gestopt op die score omdat hun practice tijd erop zat.
Zou prima zijn, verandert er niks aan de top van de rankings, Fedje verliest geen punten, Nadal blijft sowieso nummer 1, maar loopt niet extreem uit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:14 schreef Nalbandian het volgende:
Goede loting voor David. Ik denk dat hij deze editie gaat winnen tegen Federer in de finale!
Hier niet neequote:Op zondag 29 augustus 2010 12:26 schreef Tim86 het volgende:
De Bakker tegen Gicquel..was nog niet gepost toch?
eerder Hewittquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:29 schreef truedestiny het volgende:
[..]
stiekum is die dus toch voor Federer
quote:
Vamos is irritant voor enkele users en als ik "come on!" schrijf dan begrijpt misschien meer dan 10% wat het betekend.quote:
Zegt iemand die moeite heeft met het vervoegen van werkwoorden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Vamos is irritant voor enkele users en als ik "come on!" schrijf dan begrijpt misschien meer dan 10% wat het betekend.
Niemand hier weet wat "vamos" betekend met dat geschreeuw van jou inderdaad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Vamos is irritant voor enkele users en als ik "come on!" schrijf dan begrijpt misschien meer dan 10% wat het betekend.
Dat kippenborstje en die dunne bovenampjes. Hij ziet er meer uit als een langeafstandsloper dan als een tennisser vind ik.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:52 schreef groenen het volgende:
Valt wel mee toch, of heb ik teveel wielrenners gezien?
Graatmager ja hahahahah@!1!1!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ziet die Fish er eng dun uit zeg.
En dat is precies de reden waarom ie nu zo goed presteert...Hij is topfit!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ziet die Fish er eng dun uit zeg.
quote:
quote:
17.30 uur of 18.30 uur op Eurosport.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:52 schreef Salamando het volgende:
Hoe laat begint het en op welke zender wordt er uitgezonden?
Hopen dat ze niet alleen vrouwenpartijen uitzenden zoals Eurosport altijd doetquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
17.30 uur of 18.30 uur op Eurosport.
Nee hoor, gewoon alles.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet alleen vrouwenpartijen uitzenden zoals Eurosport altijd doet
Maar Eurosport heeft er wel een handje van om vrouwenpartijen boven mannenpartijen uit te zenden.quote:
Voor wat betreft de grand slams valt dat wel mee hoor. Alleen kosten die WTA-partijen waarschijnlijk veel minder dan die ATP-partijen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
Maar Eurosport heeft er wel een handje van om vrouwenpartijen boven mannenpartijen uit te zenden.
Tsja Vuelta heeft er een handje van om te laat aan te komenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:28 schreef Tim86 het volgende:
Eurosport loopt altijd te kloten begin vd tennisdag..krijg je eerst de Vuelta..
Wielrennenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:28 schreef Tim86 het volgende:
Eurosport loopt altijd te kloten begin vd tennisdag..krijg je eerst de Vuelta..
Agh, het is bijna voorbij als het tennis begint, daarnaast is wielrennen stiekem heel vermakelijkquote:
Van 2-4 naar 6-4, ook lekker motiverend voor die tegenstander van hemquote:
Dit is best wel een overduidelijke jinxquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:02 schreef Norrage het volgende:
Lijkt eindelijk eens een overtuigende overwinning te worden. Dat is ook voor het eerst in een tijdjemaar goed, nog niet te vroeg juichen.
Deze komt wel in mijn top 5 van jinx's ja....quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:14 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Dit is best wel een overduidelijke jinx
Alleen de mensen op de baan kijken er naar, er zijn nl. geen camera's aanwezigquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:25 schreef Blizzy28 het volgende:
Kijkt men nog ergens naar De Bakker? Heb ik Sport 1 laten die ekels niets zien.
Dat doen ze niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:28 schreef Blizzy28 het volgende:
Aha. Dan hoef ik ook geen linkje te gaan zoeken.
Weet iemand of Sport 1 later in het toernooi nog gaat uitzenden?
Inmiddels staat Dushevina een break voor in de 3equote:
Ik moet ook niks zinnigs proberen te zeggen over vrouwentennis.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Inmiddels staat Dushevina een break voor in de 3e
Dushevina serving to stay in the matchquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:42 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik moet ook niks zinnigs proberen te zeggen over vrouwentennis.
Isner?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:52 schreef F.M.D. het volgende:
zou de eerste wedstrijd zijn op een grandslam die thiemo in straight sets wint
Heeft die er al niet meer in straight sets gewonnenquote:
And failing to do soquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dushevina serving to stay in the match
ook niet zo heel vreemd, dat was nauwelijks een wedstrijd te noemen....quote:
Zeker. 2 keer verloren in een eerste ronde tot nu toe (en een opgave).quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:15 schreef tennisboy het volgende:
Zeer degelijke overwinning van Thiemo.
Thiemo heeft gewoon een mooie 1ste jaar op atp tour.
Zat zo te denken, welke wedstrijd was dat dan?? Ohja..tegen Sijslingquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Zeker. 2 keer verloren in een eerste ronde tot nu toe (en een opgave).
Zijn er niet veel die 'm dat nadoen denk ik.
Zoveel beter dan 90% van het hele circuitquote:
Een vierde ronde zou heel mooi zijn, maar laten we niet te hard van stapel lopen. Het zijn allemaal wereldtoppers en elke ronde moet hij gewoon opnieuw op zijn best spelen om verder te komen denk ik zo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:47 schreef Norrage het volgende:
Soderling heeft het nog niet dit hard court seizoen...ben benieuwd of Thiemo ervan kan gaan profiteren! Gonzo is niet fit, Soderling speelt slecht... etc
WTF.quote:
En? Binnen een uur is het klaar hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef Bramaldo11 het volgende:
Soders, moet morgen vroeg naar school
Hij wil de partij van Dent kijken. Dus als deze partij nog lang duurt wordt het vrij laat eer Dent is afgelopen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En? Binnen een uur is het klaar hoor.
Precies. Net nog ff samenvatting gekeken van Dent - Navarro van vorig jaar US Open. Wat een wedstrijd was datquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij wil de partij van Dent kijken. Dus als deze partij nog lang duurt wordt het vrij laat eer Dent is afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fan-tas-tsch inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:42 schreef TheGeneral het volgende:
BRILJANTE BAL FEDERER!!
Weer door de benen maar deze was nog een stuk beter dan die van vorig jaar tegen Djokovic...![]()
![]()
Youtube momentje. Ongekend.
Als ie zo blijft spelen gaat hij gewoon het toernooi winnen. Wat een meesterlijke bal ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Fan-tas-tsch inderdaad.Winners/UE's 46-4 voor Federer las ik ook. Onvoorstelbaar goed.
Lijkt me echt geweldig als hij wint.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ie zo blijft spelen gaat hij gewoon het toernooi winnen. Wat een meesterlijke bal ook
Die 46-4 klopt overigens niet. Ik weet niet wat het wel is, maar hij had meer UE dan dat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Fan-tas-tsch inderdaad.Winners/UE's 46-4 voor Federer las ik ook. Onvoorstelbaar goed.
IK las het in dit artikel maar ik had het verkeerd geīnterpreteerd. Er staat: "The five-time champion at Flushing Meadows hit 18 aces in his 6-1, 6-4, 6-2 first round victory over 96th-ranked Brian Dabul of Argentina, part of Federer’s remarkable 46-4 advantage in winners." Ik vond het een irreële verhouding, maar omdat er bij staat "remarkable" dacht ik dat het toch klopte.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die 46-4 klopt overigens niet. Ik weet niet wat het wel is, maar hij had meer UE dan dat.
Edit: volgens de US Open site 46-33.
[...]
Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:55 schreef iPat het volgende:
46-4 staat voor de verhouding overwinningen-nederlagen op de US Open voor Federer.
Hewittquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:00 schreef Norrage het volgende:
HewittZo terugkomen en toch nog verliezen...maar PHM
Baghdatis een set achter tegenClement
...zou ik wel weer typisch Baghdatis vinden na zo'n goede USO series om dan nu in de eerste ronde tegen een 'has-been' te verliezen....
Hij heeft vroeger geluk gehad, nu blijkt gewoon dat hij er niks van kan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hewittik hoopte echt dat hij nog wat kon laten zien. Wordt hij dan toch te oud?
Ja, 80 weken lang met niks dan geluk was hij nummer 1 van de wereld en won hij twee GS's. Hij kan eigenlijk totaal niet tennissen. Hij won Halle dit jaar ook helemaal niet omdat hij kan tennissen, al zijn tegenstanders hadden gewoon een gruwelijke off-dayquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij heeft vroeger geluk gehad, nu blijkt gewoon dat hij er niks van kan.
Nou nou nou, dat is een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, 80 weken lang met niks dan geluk was hij nummer 1 van de wereld en won hij twee GS's. Hij kan eigenlijk totaal niet tennissen. Hij won Halle dit jaar ook helemaal niet omdat hij kan tennissen, al zijn tegenstanders hadden gewoon een gruwelijke off-day
Nee, prima, dan is dat duidelijk. Ga ik nu weer naar de echte wereld terugquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is een beetje overdreven.
Maar in essentie heb je gelijk.
hmm ik vind dat dat helemaal niet zo blijktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij heeft vroeger geluk gehad, nu blijkt gewoon dat hij er niks van kan.
Niet overdrijven he...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
hmm ik vind dat dat helemaal niet zo blijktals ie niet zo vaak geblesseerd zou zijn zou ie makkelijk top 10 zijn...
Wat alle vrouwen momenteel doen.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:26 schreef TheArt het volgende:
GSM Jeremy. Gulbis er gladjes in drie sets van afgetikt: 6-2, 7-6, 6-4.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |