held!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Een leuke OP, maar niet te uitgebreid voor alle mobiele telefoon gebruikers!
Toch verwacht ik verderop in het topic nog wel gifjes van 10MB.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Een leuke OP, maar niet te uitgebreid voor alle mobiele telefoon gebruikers!
Dat is omdat Nadal net zoals Federer een echte winnaar is, bij een Grand Slam kan Nadal meer geven dan de andere subtoppers. Feit blijft wel dat de US Open en Nadal niet echt een goede relatie hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:53 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Nadal zo hoog staat bij de bookies.
Op die snelle hardcourtbaan zijn er zoveel spelers die hem er af kunnen slaan, ik noem een Del Potro die er nu dan niet bij is, Nalbandian, Murray, Tsonga, Söderling, Federer, Berdych, Djokovic, Gonzalez.
En toch staat ie vlak achter Federer als hoogste genoteerd.
Balenquote:
Precies, de tweede ronde in een daverende 5 setter winnen om vervolgens tot de kwartfinale te komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Balen![]()
Altijd wel garant voor spektakel die gast
Als een beetje goed kan tennissen is het al gauw bye byequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef LaTiNo het volgende:
Echt jammer dat JMDP er niet bij is![]()
Hebben 'we' eindelijk een tennisser die GS's kan winnen raakt ie maandenlang geblesseerd
Ik hoop dat hij nog op hetzelfde niveau terug kan komen en niet chronisch last gaat krijgen van die pols. Want dan is het byebye carriere
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef LaTiNo het volgende:
Echt jammer dat JMDP er niet bij is![]()
Hebben 'we' eindelijk een tennisser die GS's kan winnen raakt ie maandenlang geblesseerd
Ik hoop dat hij nog op hetzelfde niveau terug kan komen en niet chronisch last gaat krijgen van die pols. Want dan is het byebye carriere
In de tussentijd: HUP David!
Zou anders wel cool zijn als Nalbandian als ongeplaatste speler meteen een topper loot in de 1ste ronde.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Szura het volgende:
De ranking van de ATP zoals die nu is, is de leidraad voor geplaatste spelers?
Nalbandian staat daarop 33e maar Del Potro doet sowieso al niet mee dus dat betekent dat Nalby geplaatst zal zijn
Het kan natuurlijk dat hij Murray pas in de finale ontmoet. Ik hoop op een finale tussen Murray en Federer, ik verwacht het ook wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Federer, tenzij Nadal tegen hem in de finale komt te staan. Federer is van de toppers momenteel het meest in vorm. Nadal is head tot head beter dan Federer en zelfs op hardcourt denk ik dat de Spanjaard de Zwitser verslaat. Het is echter geen zekerheid dat Nadal de finale haalt. Vooral Murray is een gevaarlijke tegenstander voor hem.
Federer - Nalbandian eerste keus, daarna Federer - Murray inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat hij Murray pas in de finale ontmoet. Ik hoop op een finale tussen Murray en Federer, ik verwacht het ook wel.
Tegen Nalbandian is idd een goede tweede voor mij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Federer - Nalbandian eerste keus, daarna Federer - Murray inderdaad
Mocht Nadal winnen, dan beschouw ik dat niet als een daverende verassing. in de 2 voorgaande edities werd hij uitgeschakeld in de halve finale (vorig jaar kansloos tegen JM del Porto). Maar op iedere ondergrond, behoort Nadal tot de kanshebbers.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef Norrage het volgende:
Er zijn maar 2 favorieten en dat zijn Fed en Murray...Alle anderen zouden een daverende verrassing zijn als ze het toernooi zouden winnen.
Hoe kan je zoiets nou verwachten, hij kan net zo goed in dezelfde helft zitten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat hij Murray pas in de finale ontmoet. Ik hoop op een finale tussen Murray en Federer, ik verwacht het ook wel.
Komen in de halve finale de nummer 2-3 en de nummer 1-4 elkaar niet sowieso tegen? omdat deze in de 'hoeken' van het schema beginnen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets nou verwachten, hij kan net zo goed in dezelfde helft zitten?
Nalbandian gaat de finale absoluut niet halen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
TheGeneral maak je een US Open topic ?Held !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Bedoel je "geen groot fan"? Anders snap ik je "maar" niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:09 schreef Outlined het volgende:
[...]
Ben een groot fan van federer maar als ik objectief kijk dan kan ik niks anders dan hem als favoriet aanwijzen. [...]
Dat lijkt mij ook gaaf ja, maar dat is pas mijn derde voorkeur. Dit is wat ik hoop:quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, precies, ik vind het overdreven negatief om dat een daverende verrassing te noemen. Nadal heeft immers ook de AO gewonnen, maar ik moet zeggen dat ik niet weet hoe de snelheid van die baan zich verhoudt tot en snelheid van de banen op de US Open.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:48 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Mocht Nadal winnen, dan beschouw ik dat niet als een daverende verassing. in de 2 voorgaande edities werd hij uitgeschakeld in de halve finale (vorig jaar kansloos tegen JM del Porto). Maar op iedere ondergrond, behoort Nadal tot de kanshebbers.
Zal wel vrijdag in de vroege ochtend hier zijn dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoor net op de tennis.com-podcast (al wiste jullie dat misschien al) dat de draw overmorgen (donderdag dus) uitkomt.
Ja, maar Federer speelt ook weleens matig buiten de GS'en en als er dan een GS komt, staat hij er opeens weer. Nja, ik hoop dat ze allemaal goed spelen en dat het niveau hoog wordt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef Norrage het volgende:
Nadal speelt momenteel poep op hardcourts, dus misschien geen daverende verrassing als ie wint, maar wel een grote.
Ja, ben er wel heel nieuwsgierig naar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel vrijdag in de vroege ochtend hier zijn dan.
Bij mij pas de vierde. Dit is wat ik hoop.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook gaaf ja, maar dat is pas mijn derde voorkeur. Dit is wat ik hoop:
1) Nadal-Federer
2) Nalbandian-Federer
3) Murray-Federer
4) Djokovic-Federer
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:04 schreef Blizzy28 het volgende:
[..]
Bij mij pas de vierde. Dit is wat ik hoop.
1) De Bakker - Sijsling
2) De Bakker - Middelkoop
3) Sijsling - Middelkoop
4) Federer - Murray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |