Het kan gezellig zijn... iets met WK enzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeNaja schiet niet echt op als je met een spandoek voor de TV gaat zitten he
TV is een behoorlijk one-way medium wat dat betreft
Echt heel mooi. Ze heeft het heel goed geschreven en je hoeft haar niet goed te kennen om het te kunnen lezen, ongelofelijk die jeugd die ze gehad heeft, en haar verdere leven ook heel interessant. Is eerste bio waar ik bij moet huilen.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat ik je supporterttttt
Mooi die zet ik op mijn lijstjequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt heel mooi. Ze heeft het heel goed geschreven en je hoeft haar niet goed te kennen om het te kunnen lezen, ongelofelijk die jeugd die ze gehad heeft, en haar verdere leven ook heel interessant. Is eerste bio waar ik bij moet huilen.![]()
Aanrader.
Sowieso, om in een kroeg op groot scherm gezellig met z'n allen MBH te gaan kijken, get realquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het kan gezellig zijn... iets met WK enzo.
Maar om zwaaiend met een N&S sjaaltje naar het Muziekfeest op het plein kijken vind ik wel te ver gaan
Ja als ik het eerst in drievoud uitleg welquote:
Stations bezoeken is geen talent het is een levenswijze.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, om in een kroeg op groot scherm gezellig met z'n allen MBH te gaan kijken, get real![]()
Hee maar eigenlijk heeft het wel iets met Talenten te makenBen ik nogeens on topic ook hier
Hij houdt van gelaagde vrouwen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als ik het eerst in drievoud uitleg wel
Ik begrijp vrouwen meestal niet. Trek het je niet aan, het is niet persoonlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als ik het eerst in drievoud uitleg wel
Zijn die er op Fok?quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp vrouwen meestal niet. Trek het je niet aan, het is niet persoonlijk
Bezoeken is wel een groot woord trouwens. Vaak stop ik er niet eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Stations bezoeken is geen talent het is een levenswijze.
Slet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bezoeken is wel een groot woord trouwens. Vaak stop ik er niet eens.
Die penetreert je nu?quote:
quote:
Vluchtige contacten geven de meeste voldoening. Soms kan je drie keer je ding doen in een paar secondenquote:
Gedrukt nog wel. Knapquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gister nog... werd er op de noodrem gedrukt bij het station
Ik reed gisteren nog langs Almerequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gister nog... werd er op de noodrem gedrukt bij het station
Ik pas over drie weken. Weer sinds een half jaarquote:
Ja ik ga morgen ook weer voor mijn 82 woon-werk-kilometersquote:
Je moet ook niet zoveel over seks praten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik durfde geen getrokken te zeggen
Ik kwam neit op het woord getrokken
quote:
Doen is toffer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel over seks praten.
CRVquote:
quote:
Jaquote:
quote:
Zovaak doe ik dat toch niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel over seks praten.
...ditquote:
quote:
Als je met Socios mee zou doen aan een quiz over treinen en stations... wie denk je dat er wint?quote:
Hmmkayquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar ik complimenteer users altijd als ze ´in before´ mij zijn.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CRV![]()
Zat jij afgelopen donderdag bij mij in de S1 van 18:28?![]()
quote:
Ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je met Socios mee zou doen aan een quiz over treinen en stations... wie denk je dat er wint?
Utrecht Centraal - Ede v.v. toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ga morgen ook weer voor mijn 82 woon-werk-kilometers
Stuur je nou een terrorist naar Bella?quote:
das nog zo'n hobby van je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar ik complimenteer users altijd als ze ´in before´ mij zijn.
Doe is normaal, is mijn vriendquote:
quote:
quote:
Nee er stapte in Kaiseraugst een gast in die voldeed aan het signalement van wat ik van jou ken. Maar ja ik was druk met knallen (Pratteln Salina Rauricaquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
was die hele dag met de auto onderweg. Hoezo hoorde je NL praten
it's me in disguisequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuur je nou een terrorist naar Bella?
Hier ook en films maar weer eens oppakken ookquote:
+ films voor mij.quote:
quote:
ow ok, had gekund inderdaad. Jammer dat het weer tegenzat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er stapte in Kaiseraugst een gast in die voldeed aan het signalement van wat ik van jou ken. Maar ja ik was druk met knallen (Pratteln Salina RauricaWAT een naam voor een statiion
![]()
) Dus ik dacht, als jij dat bent dan spreek je mij wel aan. Maar nee dus
Ik over twee wekenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pas over drie weken. Weer sinds een half jaarEven weer met de Narita express
Wie doet er nou aan Skaips.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
Bobbatrix. Ik hoorde van Patjon dat je net op de skaips was.
Watn isn ern aan het handjen?quote:
quote:
Waarom jij niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Watn isn ern aan het handjen?
[..]
.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
Ik ga afsluiten, half 6 gaat de wekker weer![]()
Slaap lekker voor straks![]()
Er zijn ook mensen die moeten werken.quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
Werkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die moeten werken.
Truste Kally
Vakantie zit er weer op voor de kinderen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
Linkse rakkersquote:
Ja mijn post werd hier net verwijderd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Watn isn ern aan het handjen?
[..]
.
Kapitalismequote:
Al een weekquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vakantie zit er weer op voor de kinderen?
Weltrusten
Jij leeft van de zon?quote:
Eens.quote:
Ow. Bummerquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja mijn post werd hier net verwijderd.
Beddentesterquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wil geld. Ik wil niet werken en ik gooi mijn wekker morgen door mijn kamer.
Wel eens in Portugal getreind?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Und es ist, es ist ok
Alles auf dem Weg
Und es ist Sonnenzeit
Ungetrübt und leicht
Ik zou het serieus doen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of medicijntester... van die mensen die altijd worden gevraagd in de krant
Lekker veilig ookquote:
Die kijk ik echt bijna nooit. Gewoon geen zin in. De laatste film die ik gezien heb is Harry Potter and the Half BLood PRince op DVD en dat is alweer een paar maanden geleden.quote:
Nog niet. Wel heel veel supermooie bordjes van gezien. Allemaal handbeschilderd tegelwerk en zoquote:
Nee dat hebben wel meer mensen. Ik zou er bijna niet zonder kunnen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kijk ik echt bijna nooit. Gewoon geen zin in. De laatste film die ik gezien heb is Harry Potter and the Half BLood PRince op DVD en dat is alweer een paar maanden geleden.
Ik kijk uit overtuiging geen filmsquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kijk ik echt bijna nooit. Gewoon geen zin in. De laatste film die ik gezien heb is Harry Potter and the Half BLood PRince op DVD en dat is alweer een paar maanden geleden.
Dank jequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
Ik wil even Bosje suc6 wensen met verhuizen....opdat ik dat niet vergeet!
Suc6 Bosje
Ah mooi, ben benieuwdquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet. Wel heel veel supermooie bordjes van gezien. Allemaal handbeschilderd tegelwerk en zoMoet erg vet zijn daar.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.railfaneurope.net/pix/pt/station/pix.html
Good luck
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
Die smilie er ook achterquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt net Bergen Belsen!
Ik was serieus btw, vanuit dat standpunt lijkt het net het station van Meppel.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik was serieus btw, vanuit dat standpunt lijkt het net het station van Meppel.
Koentjuuhhquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Hey Fles, ook weer terug, goede trip gehad
Triest idd, staat hier ook opquote:
Dat klopt, daar ben ik het op zich ook best wel mee eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik was serieus btw, vanuit dat standpunt lijkt het net het station van Meppel.
Hmmm regen is idd weer wat minder, maar als je maar genoeg te zien hebt gehad en gedaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koentjuuhh![]()
Goeddeels verregend maar okee :;')
Klopt.quote:
Owee een hete C_A tijdens het strijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:nog een halve wasmand
Tot strakkies
Ik krijg het heet van strijken
Wij ook heet van jou.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
nog een halve wasmand
Tot strakkies
Ik krijg het heet van strijken
Nou ja weet je, het was 1500 m lopen naar het station. Als het dus smorgens regent dan zit je de hele dag binnen, of je bent de hele dag zeiknat. Dus er is wel veel in het water gevallen. Ik zou het eens met het originele plan moeten vergelijken. Dat ging uit van 5453 km op zijn hoogtepunt geloof ik. Daar zijn er 3357 van terechtgekomen. Dus toch wel behoorlijk wat laten liggen. Toch wel 229 nieuwe bordjes gescoord gelukkigquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm regen is idd weer wat minder, maar als je maar genoeg te zien hebt gehad en gedaan.
Nog nieuwe bordjes gescoord
Tequilla met je neus drinkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Triest idd, staat hier ook op
Bali lijkt me dan weer wel wat![]()
Hoe kun je zo precies bijhouden hoeveel KM je rijdt met een trein?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja weet je, het was 1500 m lopen naar het station. Als het dus smorgens regent dan zit je de hele dag binnen, of je bent de hele dag zeiknat. Dus er is wel veel in het water gevallen. Ik zou het eens met het originele plan moeten vergelijken. Dat ging uit van 5453 km op zijn hoogtepunt geloof ik. Daar zijn er 3357 van terechtgekomen. Dus toch wel behoorlijk wat laten liggen. Toch wel 229 nieuwe bordjes gescoord gelukkig
Maar aangezien ik Lloret en Salou ook nooit heb meegemaakt lijkt dit me wel wat. en goedkoop ook nogquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tequilla met je neus drinken
Das gewoon Llorett voor de kangeroes
Ahhh, 229 is toch nog een fors aantalquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja weet je, het was 1500 m lopen naar het station. Als het dus smorgens regent dan zit je de hele dag binnen, of je bent de hele dag zeiknat. Dus er is wel veel in het water gevallen. Ik zou het eens met het originele plan moeten vergelijken. Dat ging uit van 5453 km op zijn hoogtepunt geloof ik. Daar zijn er 3357 van terechtgekomen. Dus toch wel behoorlijk wat laten liggen. Toch wel 229 nieuwe bordjes gescoord gelukkig
Voor binnenland: Het Spoorboekje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Hoe kun je zo precies bijhouden hoeveel KM je rijdt met een trein?
En misschien een paar jaartjes jonger?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar aangezien ik Lloret en Salou ook nooit heb meegemaakt lijkt dit me wel wat. en goedkoop ook nog
Mja, ik zou er vrijgezel voor moeten zijn schat ik in
Waarom, mijn oom gaat ook nog steeds los op Ibiza, leuk toch.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
En misschien een paar jaartjes jonger?
Is dat te vergelijken met Lloret?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom, mijn oom gaat ook nog steeds los op Ibiza, leuk toch.
Ja.quote:
daar zijn verschillende programmaatjes en websites voor. o.a. Google Earth, www.jizdenka.cz en de tariefcaluculator van DB Netz (het Duitse Prorail), die ook op internet te vinden is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kun je zo precies bijhouden hoeveel KM je rijdt met een trein?
Tsja, dat ook, maar vrijgezel dat zou nog te regelen zijn, paar jaar jonger wordt wat lastigerquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
En misschien een paar jaartjes jonger?
Nee, zal van de week wel een keer komen. Zo'n collage kost per vuistregel ongeveer een minuut per bordje werk. Dus hier moet ik 4 uur in gaan steken. Vandaag niet echt zin inquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhh, 229 is toch nog een fors aantal
Staan ze al in het TPA topic
Wat voor?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, dat ook, maar vrijgezel dat zou nog te regelen zijn, paar jaar jonger wordt wat lastiger![]()
Qua feesten heb ik helaas nog te veel ideeen die niet echt meer voor "mijn"leeftijd zijn......
Hey, die ken ik niet? URL?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
tariefcaluculator van DB Netz (het Duitse Prorail)
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom, mijn oom gaat ook nog steeds los op Ibiza, leuk toch.
Ik weet het niet.. ik ken beiden alleen van tv enzoquote:
Ahaquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar zijn verschillende programmaatjes en websites voor. o.a. Google Earth, www.jizdenka.cz en de tariefcaluculator van DB Netz (het Duitse Prorail), die ook op internet te vinden is.
Ach, zou best nog graag naar feesten als Sensation, Dance Valley etc willen, maar daar zijn leeftijdsgenoten op een hand te tellenquote:
Mijn vader en moeder zijn vorig jaar nog met vrienden naar Sensation geweest, zagen toch veel van hun leeftijd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, zou best nog graag naar feesten als Sensation, Dance Valley etc willen, maar daar zijn leeftijdsgenoten op een hand te tellen
Hey koentjuh!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owee een hete C_A tijdens het strijken
tozzo
Klopt, maar in mijn vriendenkring is dat 0quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder zijn vorig jaar nog met vrienden naar Sensation geweest, zagen toch veel van hun leeftijd.
Vet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn vriendenkring is dat 0
Heb al wel min of meer met Kally afgesproken een keer te gaan
Ik ben anderhalf jaar geleden (bijna 2) naar Cyndi Lauper in de Melkweg geweestquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder zijn vorig jaar nog met vrienden naar Sensation geweest, zagen toch veel van hun leeftijd.
Cyndi Lauperquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar geleden (bijna 2) naar Cyndi Lauper in de Melkweg geweestDie waren allemaal nog veel ouder dan ik
Ga nog regelmatig naar jaeren 80 feesten, daar val ik ook minder op....quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar geleden (bijna 2) naar Cyndi Lauper in de Melkweg geweestDie waren allemaal nog veel ouder dan ik
Wat noem je gek?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is de gekste naam van een station?
Thanks.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
http://fahrweg.dbnetze.co(...)sauskunft__tpis.html
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat noem je gek?
Zou hier een hoerentent in de buurt staan?![]()
[ afbeelding ]
Whehequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat noem je gek?
[ afbeelding ]
Je moet er wel ff mee leren omgaan en zo hoor, en niet ALLES staat erin. Er zijn wel wat lijntjes in Duitsland waar niet alleen een regionale vervoerder rijdt, maar dat die dan ook meteen de lijnen 0wnt. Die lijnen staan er dus niet in. Verder moet je de berekening tot op meters nauwkeurig natuurlijk met een korreltje zout nemen.quote:
Whahaahahahquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat noem je gek?
[ afbeelding ]
JOAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Jij ook welterusten Flesquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo ook pitten hoor, moet morgen weer aan het "werk"
Na wat je vanmiddag zei, heb ik nog eens nagedacht..(over mbo/hbo..)quote:
QFT, ik ga ook pitten, morgen misschien weer wat beterquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
Weltrusten Bos en jij ook Flash voor straks.
Ik ga denk ik ook niet zo laat/vroeg
Mooi dat je doet wat je zelf wil, nooit gehoord van die academie, maar die sluit wel het beste aan op wat je wilt dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Na wat je vanmiddag zei, heb ik nog eens nagedacht..(over mbo/hbo..)
Ik heb besloten eens voor mezelf te kiezen, en te doen wat ik wil...
Na wat gegoogle, op de frank sanders academie uitgekozen. Denk dat dat het best bij me past. Wel achter gekomen dat het MBO is.. maar, SCHIJT. gewoon keihard werken zodat ik het zelf kan betalen ipv stufi!
FF rochelen met Listerine, is het zo overquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef Koen66 het volgende:
crap, ik heb nog steeds keelpijn
ga maar een beetje op tijd slapen
alhoewel, 't is alweer na 23:00...
Gewoon bijlenen joh, als je eenmaal op Broadway staat heb je dat zo terugbetaaldquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Na wat je vanmiddag zei, heb ik nog eens nagedacht..(over mbo/hbo..)
Ik heb besloten eens voor mezelf te kiezen, en te doen wat ik wil...
Na wat gegoogle, op de frank sanders academie uitgekozen. Denk dat dat het best bij me past. Wel achter gekomen dat het MBO is.. maar, SCHIJT. gewoon keihard werken zodat ik het zelf kan betalen ipv stufi!
frank sanders is/was de partner van jos brink, academie bestaat sinds 1998quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi dat je doet wat je zelf wil, nooit gehoord van die academie, maar die sluit wel het beste aan op wat je wilt dus.
Oja! Daar ken ik die naam van.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
frank sanders is/was de partner van jos brink, academie bestaat sinds 1998en is dus echt gericht op musical
Het is opzich best een dure opleiding.. naast normale studiekosten die je jaarlijks betaald, heb je ook nog een eigen bijdrage van 3500 *slik*quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gewoon bijlenen joh, als je eenmaal op Broadway staat heb je dat zo terugbetaald
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
Bella, jij weet vast wie dit iswas op Nederland 3... Louie van Gaal kop en zo vals als schijt voor je oren.
Laat maar... hij is al weg
Ik vind het wel vet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
Dit is ook niet echt mijn smaak qua muziek
Ik heb 'm nu iig wel in mijn kopquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het wel vet.DIE ANTWOORD
![]()
quote:
Corpulent.quote:
Helpt niks, tenminste, hier niet. De lucht staat stil, en al stond het niet stil, het is buiten nauwelijks koeler dan binnen. Ik ben niet gemaakt voor dit weer. En dat terwijl ik voor een kwart Indonesisch benquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
Hier ook
Het is dat als ik mijn raam open zet er een zwerm insecten naar binnen vliegt, anders had ik 'm open gedaan
Voor de rest was het vandaag wel lekker eigenlijk...quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helpt niks, tenminste, hier niet. De lucht staat stil, en al stond het niet stil, het is buiten nauwelijks koeler dan binnen. Ik ben niet gemaakt voor dit weer. En dat terwijl ik voor een kwart Indonesisch ben. Merk er niks van.
Tegenwoordig meestal.quote:
Nouja rustig dan eerst over het algemeen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, gisteren was het nog vrij druk. Of is tegenwoordig vandaag ingegaan?
Lente vind ik ook heerlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook meer iemand voor kou, denk ik. Meer voor vroege lente eigenlijk, maar dat is ook omdat ik daar een heel geromantiseerd beeld bij heb in mijn hoofd. Net als
herfst
. Dat is in mijn hoofd ook altijd mooier dan dat het daadwerkelijk is
.
Ja, en Kally vast ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog een verklaring dat het rustig is?
Dan zal Vaduz zo nog wel ff verschijnen?
Die komt nu inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan?quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb daar een zevende zintuig voor.
Mr. and Mrs. Bagger zijn er klaarblijkelijk niet. Maar ook zij zijn de afgelopen avonden niet heul actief.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Elke avond? Nah, vandaag is het wel rustiger dan voorheen
Heette ze Karen toevalligquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah.
Ik sprak laatst een jongedame die een tiet had waarmee ze het weer kon voorspellen en met de andere tiet kreeg ze alles voor elkaar.
Idd rauzer en ik hebben wel wat beters te doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mr. and Mrs. Bagger zijn er klaarblijkelijk niet. Maar ook zij zijn de afgelopen avonden niet heul actief.
Jij lag gister te slapen? en de nacht daarvoor?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mr. and Mrs. Bagger zijn er klaarblijkelijk niet. Maar ook zij zijn de afgelopen avonden niet heul actief.
Hij vraagt altijd op dezelfde manier naar jouquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Watik miste hem
Nou dan ga ik ook maar slapen. Nog 3 weken werken
Voordat jij terug was bedoel ik dan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij lag gister te slapen? en de nacht daarvoor?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij vraagt altijd op dezelfde manier naar jou
Mean Girlsquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah.
Ik sprak laatst een jongedame die een tiet had waarmee ze het weer kon voorspellen en met de andere tiet kreeg ze alles voor elkaar.
Dus ik ben de veroorzaker van de 'rust'?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Voordat jij terug was bedoel ik dan.
Nope.quote:
Niet gezien.quote:
Oquote:
Echt goeden film.quote:
Regina: I gave him everything! I was half a virgin when I met him.quote:
Ik wist het ook zonder Rauzerquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rauz een verborgen camera geplaatst.
Karen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Regina: I gave him everything! I was half a virgin when I met him.
Karen: Do you wanna do something fun? Wanna go to taco bell?
Regina: I can't go to taco bell, I'm on an all-carb diet. GOD Karen you're so stupid!
[Regina leaves, Gretchen follows]
Gretchen: Wait, Regina! Talk to me!
Regina: No one understands me...
Gretchen: I understand you!
[Regina & Gretchen's voices fade out]
Cady: You're not stupid, Karen.
Karen: No, I am actually. I'm failing almost everything!
Cady: Well... there must be something you're good at.
Karen: I can stick my whole fist in my mouth! Wanna see?
Cady: No no no... Anything else?
Karen: Well... I'm kinda psychic. I have a fifth sense.
Cady: What do you mean?
Karen: It's like I have ESPN or something. My breasts can always tell when it's going to rain.
Cady: Really? That's amazing.
Karen: Well... they can tell when it's raining.
Lees de discussie nog eens en stel dan nog eens een vraagquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus ik ben de veroorzaker van de 'rust'?
Ook nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje m'n online status checken zeker.
Ik zeg al niks meerquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Lees de discussie nog eens en stel dan nog eens een vraag
Ik heb Glee nog nooit gezien maar Karen is baas der bazen. Mean Girls is baas.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien toch maar eens kijken dan.
Ik krijg een beetje een Brittany-uit-Glee-gevoel bij die Karen.
Brittany is eigenlijk nog tofferquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien toch maar eens kijken dan.
Ik krijg een beetje een Brittany-uit-Glee-gevoel bij die Karen.
Zo is het ook vaak.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
Ik weet dat jij vaak rond deze tijd fftjes komt spieken.
"Sometimes I forget my middle name."quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Brittany is eigenlijk nog toffer!
"I'm pretty sure my cat had been reading my diary."!
Mercedes Jones: I thought you and Puck were dating?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Sometimes I forget my middle name."
Komt volgens mij dinsdag op tv... (of volgende week, dat kan ook)quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet echt Glee eens gaan kijken.
Dit dus. Ik begin er snel een keer aan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet echt Glee eens gaan kijken.
Ja die was ook zo mooi. En die lege blik er telkens bijquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:36 schreef Rauzer het volgende:
Will Schuester: Guys, you know, it's come to my attention that many of you haven't been treating the young ladies of our group very nicely lately. You're disrespectful, bullying, sexist, and, I hate to say it, misogynistic.
Finn Hudson: I have no idea what that means.
Brittany: When I pulled my hamstring, I went to a misognynist.
Moet je toch zien om te begrijpen den ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:36 schreef Rauzer het volgende:
Will Schuester: Guys, you know, it's come to my attention that many of you haven't been treating the young ladies of our group very nicely lately. You're disrespectful, bullying, sexist, and, I hate to say it, misogynistic.
Finn Hudson: I have no idea what that means.
Brittany: When I pulled my hamstring, I went to a misognynist.
Dat is bij de meeste.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Moet je toch zien om te begrijpen den ik![]()
Die opmerking had tenminste nog iet te maken met de conversatie. De mooiste opmerkingen van haar komen gewoon out of the bluequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja die was ook zo mooi. En die lege blik er telkens bij.
Kutfilm overigens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
Okai ik ga nog een film kijken, La vie en rose denk ik![]()
Welke kneus heeft daar muziek aan toegevoegdquote:
Dat gezicht ook wanneer ze het zegt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die opmerking had tenminste nog iet te maken met de conversatie. De mooiste opmerkingen van haar komen gewoon out of the blue
"Did you know dolphins are just gay sharks?"
Okan.quote:
Ik vind het irritant dat ze de hele tijd switchten tussen jong en oude Edith.quote:
Ja dat heb je met biofilms hea.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat ze de hele tijd switchten tussen jong en oude Edith.
Niet met allequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat heb je met biofilms hea.
Met Brood niet dacht ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat heb je met biofilms hea.
Ja en die is kut.quote:
quote:
Op welke planeet leef jij, Bos?quote:
Die is moooooooooooooooiquote:
Over 31 uur ga ik verhuizenquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Op welke planeet leef jij, Bos?
Met Stef Bos er tussendoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is moooooooooooooooi![]()
![]()
Ben nog niet weg.
Nu wel.
Ik ga slapen nuquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durf niets zomaar aan te nemen, Rauzer, dus je moet gewoon heel ondubbelzinnig zijn zodat ik weet hoe ik moet reageren. Of je moet zeggen hoe ik moet reageren, dan kan het ook bijna niet fout gaan.
Niet echt hoor. Maar ik doe alsof.quote:
quote:
Môgge Myrquote:
ga je doen dan? lijntrekkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:18 schreef Myraela het volgende:
Verkopen ze bij een AH potloden en een geodriehoek en een gum?
quote:
Môgge c_a hoe is je strand geworden (was niet echt live het weekend) ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 06:58 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Maar 4 uur geslapenik kon niet in slaap komen, tot half 3 liggen draaien
en nu moet ik werken
Tjah, helaas wel hahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:56 schreef crv het volgende:
[..]
Môgge gekkie
is je vakantie weer voorbij?
okquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik schijn het nodig te hebben voor de rest op het grafisch lyceum.
kun je weer achter mailmeisje aanquote:
Is nog laaaaaang niet af geloof ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:00 schreef crv het volgende:
[..]
Môgge c_a hoe is je strand geworden (was niet echt live het weekend) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |