Het gaat niet om het zakken of niet, het gaat erom of ik woensdag een diploma-uitreiking heb of niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:48 schreef Zooootje het volgende:
Doe een beetje rustig en geniet nog van je vakantie!
Als je die punten gehaald hebt kunnen ze je daar onmogelijk voor laten zakken, dus dat komt echt wel goed!
Ik heb wel nog vakantie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:48 schreef Zooootje het volgende:
Doe een beetje rustig en geniet nog van je vakantie!
Als je die punten gehaald hebt kunnen ze je daar onmogelijk voor laten zakken, dus dat komt echt wel goed!
-edit- je hebt geen vakantie meer, doe dan maar gewoon rustig omdat 't kan!
Excuses, ik lees echt aandachtig vanavond.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het gaat niet om het zakken of niet, het gaat erom of ik woensdag een diploma-uitreiking heb of niet.
Ik was er donderdag toevallig even, toen werd me verteld dat het systeem er de hele tijd uitvloog, en in de nacht van donderdag op vrijdag (overzetten naar live-omgeving gebeurt 's nachts) is er ook niet bijgewerkt. Dus hoop dat daar de fout zit, en ik morgen om 9 uur gewoon met 240 punten op zak weer huiswaarts kanquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Dat is balen zeg...
Maar ik weet helaas al te goed hoe er dingen mis kunnen gaan bij de leerlingenadministratie
Nee, dat heb ik de afgelopen twee keer al gedaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:52 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Excuses, ik lees echt aandachtig vanavond.
Dan snap ik je punt, maar ik denk dat het wel goed zal komen, of hoop het in ieder geval voor je!
Want ertussen gaan zitten zonder dat je je diploma krijgt is nou ook niet echt een succes.
Maar in principe had dat niet zo hoeven zijn. Ik had met mijn diploma vanaf morgen al aan het werk gekund, en door dit geklungel kan ik dat dus nog niet.quote:
Dan loop je ook nog inkomsten mis, stelletje prutsers!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar in principe had dat niet zo hoeven zijn. Ik had met mijn diploma vanaf morgen al aan het werk gekund, en door dit geklungel kan ik dat dus nog niet.
Leraar basisonderwijs. En de scholen beginnen morgenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Dan loop je ook nog inkomsten mis, stelletje prutsers!
Wat voor werk ga je doen?
Leuk, zeker omdat je een man bent, hoor je tegenwoordig ook niet meer zo vaak!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Leraar basisonderwijs. En de scholen beginnen morgen
De examencommissie mailde mij eveneens woensdag hoe het zat met de punten, waarna ik mailde dat ze bij de administratie lagen. Toen kreeg ik als antwoord dat we elkaar dan woensdag zouden zien (bij de diploma-uitreiking dus). Maar ja, als die punten er niet bijgeschreven worden kan ik er alsnog naar fluiten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:06 schreef dof het volgende:
De examencommissie laat je altijd toch al op tijd weten of ze je diploma uitreiken of niet? Dat wordt niet een paar dagen van te voren besloten.
Nou ja, vanwege al het gekut heb ik besloten volgende week woensdag eerst maar eens drie weken op vakantie te gaan, dus vanaf 1 oktober kan ik hopelijk wel aan het werk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Leuk, zeker omdat je een man bent, hoor je tegenwoordig ook niet meer zo vaak!
Hopelijk kun je alsnog snel gaan beginnen!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:01 schreef Rauzer het volgende:
Dinsdag had ik eindelijk m'n punten, gisteren diploma-uitreiking!
Leraar basisschool is geen MBO-opleiding, hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:48 schreef mymoodfentje het volgende:
Gefeliciteerd met je mbo niveau 1 bbl diploma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |