Zeg je dat niet zo'n beetje elke dag?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef Myraela het volgende:
Ik moet niet meer zo laat gaan slapen. Ik voel me dood.
Doe jij ook aan pisseks?quote:
Wat gaat lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg je dat niet zo'n beetje elke dag?
Gaat lekker he c_a!
Kee coolquote:
Vertel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Bella![]()
Ik heb over jou gedroomd vannacht
Was het anaal of prostaatmelken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Bella![]()
Ik heb over jou gedroomd vannacht
Waarom denk je dan dat ik tegen transseksuelen ben? Niet perse, ik hou gewoon meer van joden.quote:
Bobbaquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ik tegen transseksuelen ben? Niet perse, ik hou gewoon meer van joden.
Je was een klein spaans vrouwtje met halflange donkere krulletjes en een roze jurkje en een grote bek. En ik had veel last van je. Maar ergens vond ik je ook wel weer wat hebben.quote:
Ja, maar zo ben ik ook gewoon in het echt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je was een klein spaans vrouwtje met halflange donkere krulletjes en een roze jurkje en een grote bek. En ik had veel last van je. Maar ergens vond ik je ook wel weer wat hebben.
Pheno![]()
Ik heb hem nog niet gezien vandaagquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:42 schreef Rauzer het volgende:
Koen66 nog niet wakker geworden vandaag
Als dat echt waar is lach ik me gekquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar zo ben ik ook gewoon in het echt.
Ik ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat echt waar is lach ik me gek
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom net op Facebook profiel van een vriendin uit Amerika, tijdje niet gesproken, staat er in haar bio ineens: Follower of Jesus Christ. Terwijl we vorig jaar nog gesprekken hadden over atheisme en hoe zij nergens in geloofde. Hoe kun je zo snel omdraaien.
![]()
![]()
SPOILER: VoetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Benny op 22-08-2010 17:45:19 ]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Vaag...
daarom ben ik ongelovigTegen wie?SPOILER: VoetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 4% gewijzigd door Benny op 22-08-2010 17:45:33 ]“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Heraclesquote:
O. Ik bedenk me net weer hoe saai het Nederlandse voetbal is.quote:
Ik wou dat ik het konquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:05 schreef Patje1987 het volgende:
Buh Guitar hero gaat weer iets beter, net mijn eerste expert op 92% gehaald. Wel de makkelijkste maar dat maakt niet uit
Ik met 4, oranje kan ik niet bij, dan trek ik m'n vinger uit de kom.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon
Ik doe het nog steeds met 3 knopjesMijn handen zijn te klein
Ja die van mij te groot zodat ik na een aantal liedjes kramp in mijn vingers krijgquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon
Ik doe het nog steeds met 3 knopjesMijn handen zijn te klein
Van de week de nieuwe Rockband 3 gedaan, Du Hast natuurlijk, als je dan toch in keulen bent. Wel erg tof, al vraag ik me af waar je al die instrumenten moet stallen als je het niet speeltquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:05 schreef Patje1987 het volgende:
Buh Guitar hero gaat weer iets beter, net mijn eerste expert op 92% gehaald. Wel de makkelijkste maar dat maakt niet uit
Ik heb drumstel in bank liggen. Slaapbank.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van de week de nieuwe Rockband 3 gedaan, Du Hast natuurlijk, als je dan toch in keulen bent. Wel erg tof, al vraag ik me af waar je al die instrumenten moet stallen als je het niet speelt
Mijn drumstel staat netjes in een hoekje in de gamingroomquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van de week de nieuwe Rockband 3 gedaan, Du Hast natuurlijk, als je dan toch in keulen bent. Wel erg tof, al vraag ik me af waar je al die instrumenten moet stallen als je het niet speelt
Maar die gitaar ziet er echt heel anders uit dan die oude zooi.
Mijne staat op zolder, drummen doe ik nooitquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb drumstel in bank liggen. Slaapbank.
Ja mijn broertje kocht hem eens, sinds die tijd vind ik het ook erg leuk dus nu hebben we in totaal 3 gitaren volgens mij en een drumstel en microfoon (quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook heeel jaloers op de mensen die het wel kunnen
Mijn man kan het ook, en dat is erg irritant.... Ik wilde GH hebben, maar hij is er beter inFrustie!!!!
boodschappenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu maar eens eerst boodschappen doen.
Nou, tot volgend jaar maar dan hequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Vaag...
daarom ben ik ongelovig
Ja ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu maar eens eerst boodschappen doen.
Combineren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
wasmachine pieptEn ik moet poepen
FUck zit ik net lekker, krijg je alles tegelijk
ŋO rlmente?quote:
Tak.quote:
Haha, goeie!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit stationnetje doet zijn naam gistermiddag, en naar verluidt wel vaker, eer aan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:26 schreef gehavel het volgende:
we hebben een creme wc bril en een zwak lichtje op de wc.
vaak genoeg mijn huisgenote horen schreeuwen als ze ging zitten en dan haar billetjes nat waren van mijn urine.
het erge is dat ik het best een geil idee vind
Wat? Dat is best opwindendquote:
klopt het dat ik geen geluid hoor ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
Net van 3 naar world tour gegaan, das wel wennen zeg
http://tinychat.com/patje1987
Zijn geluid gaat via Skype volgens mij.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klopt het dat ik geen geluid hoor ?
eerste keer dat ik inlog hier
oow okquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn geluid gaat via Skype volgens mij.
Ja anders hoor je alles door elkaar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn geluid gaat via Skype volgens mij.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:39 schreef Zeroku het volgende:
genante situatie met schoonouders....
Wederom een pareltje.
Lueken filmpje.quote:
Een Mac, maakt dus niet uit.quote:
Ja.quote:
Waarom liever MBO?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik baal een beetje..
Ik ga inschrijven volgend jaar voor een nieuwe MBO opleiding, maar heb dan al 2 jaar stufi gehad, en dus nog maar recht op 2 jaar, en het is niet zozeer een goedkope opleiding.. en dan moet ik zelf nog 2 jaar dokken..
Ik kan natuurlijk ook inschrijven bij een HBO, maar m'n hart ligt meer bij die MBO..
HELP!
Wel jammer dat ie niet meteen in driemiljard splinters ligt. Nu zie je meteen dat het nep is.quote:
Ja of je gaat de Kleinkunstacademie in, leer je acteren, zingen, dansen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat dat kunst theater en media is.. en dan word ik musicalartiest
Ik zou Lucas doen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:49 schreef Rauzer het volgende:
Jij hebt toch helemaal geen opleiding nodig Patriek! Je kan zo in GTST meedoen
!
Die zangers.quote:
Ja, maar.. ik wil in mjoesiekols!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:49 schreef Rauzer het volgende:
Jij hebt toch helemaal geen opleiding nodig Patriek! Je kan zo in GTST meedoen
!
Ja? Karin Bloemen en Lone van Roosendaal die wilden dat ook, en die zijn afgestudeerd aan de Kleinkunst in Amsterdam.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar.. ik wil in mjoesiekols!
Kusjequote:
Ja, okee/..quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja? Karin Bloemen en Lone van Roosendaal die wilden dat ook, en die zijn afgestudeerd aan de Kleinkunst in Amsterdam.
Doe jou de competitie van Puerto Rico maar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O. Ik bedenk me net weer hoe saai het Nederlandse voetbal is.
Bedoel je "zangeres"? Lekker ding wel. Nummer vind ik niet erg boeiend eigenlijk. Voor de volledigheid: Wat is haar naam WEL?quote:
Katie White volgens Wiki.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoel je "zangeres"? Lekker ding wel. Nummer vind ik niet erg boeiend eigenlijk. Voor de volledigheid: Wat is haar naam WEL?
In de jaren 90 was dat nog wel wat maar ook vergane glorie inmiddels.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe jou de competitie van Puerto Rico maar?
Nee, mij ook niet, maar boeit niet.quote:
Lucas van GTSTquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom zou iedereen hier Lucas doen? Wie is Lucas?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom zou iedereen hier Lucas doen? Wie is Lucas?
Ok dan ken ik hem niet, ik heb serieus in mijn leven nog nooit een hele aflevering van GTST gezien.quote:
Valerioquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
wat vinden jullie van deze 2
[ afbeelding ]
Wat zou ik daarmee moeten doen??quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ http://data.kijkditnou.nl/misc/dynimg/ferrydoedens.jpg&t=1]afbeelding ]
Als hij op tv is van die dartpijltje met zuignappen eraan op zijn hoofd gooien, dan krijg je puntenquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Valerio![]()
Droogkloot eerste klas en zo sloom als een slak... geweldig!
Dennis & Valerio vs. de rest... geniaal programma
Ja vind ik ookquote:
Zuignappen? Waarom niet gewoon met zoeen ijzeren prikkert?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als hij op tv is van die dartpijltje met zuignappen eraan op zijn hoofd gooien, dan krijg je punten
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
wat vinden jullie van deze 2
[ afbeelding ]
Das zonde van je tvquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zuignappen? Waarom niet gewoon met zoeen ijzeren prikkert?
Een potje honkbal en dan in plaats van de bal een van die hoofden raken.quote:
Ze moet ook eerst nat zijn. Je hebt weinig kaas van vrouwen gegeten.quote:
haha okquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doen we het even via msn ?
Moet wel even de nieuwe msn downloaden...
Bijna klaar
Was wel een leuke afleverin gisteren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:46 schreef iBenny het volgende:
Maar ff Dennis & Valerio vs. de rest terugkijken
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:46 schreef iBenny het volgende:
Maar ff Dennis & Valerio vs. de rest terugkijken
Ik moet hem ook nog effe terugkijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Was wel een leuke afleverin gisteren.
Ik moet er nog 3 terugkijken... ben nu die met scoutingshit aan het kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Was wel een leuke afleverin gisteren.
Smakelijkquote:
Rebellaquote:
Ligt nu een pizza in de oven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
Krieltjes met vlees en veeeeeel knoflook
Vanmiddag om 14.30 lasagne, nu net 2 broodjes bapaoquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier net een groot stuk biefstuk. Ik hoef vanavond geen eten meer.
Je was naar PSV - AZ?quote:
Ach, natuurlijkquote:
Ik was het ff vergeten, sorryquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:27 schreef Bos81 het volgende:
Dacht trouwens wel dat dat bekend was hier. Heb ik toch al regelmatig laten weten
Kan gebeuren, hoe was je vakantie overigens?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk
[..]
Ik was het ff vergeten, sorry
Was wel leuk?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, hoe was je vakantie overigens?
Mooiquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was wel leuk?
Bij mij iig wel... jammer van het weer, maar voor de rest heb ik zeker wel genoten
Avond Kallyquote:
Lekker.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
Ik heb honger, heb nog niet gegeten![]()
Maar stokbrood bijna klaar
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker.
Nog iets meer dan 30 uur en ik zet mijn PC uit om een paar weken zonder internet te zitten..![]()
Ik zal nog wel online komen bij mijn vader waarschijnlijk, maar niet veel en lang..
Risotto met bleekselderij, veel geitenkaas en straks nog ergens een toetje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
Krieltjes met vlees en veeeeeel knoflook
Ik ga dinsdag verhuizen en daar is nog geen internet aangelegd, dus die heb ik nog moeten regelen, maar dat duurt natuurlijk een paar weken.quote:
Hoezo, waarom?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker.
Nog iets meer dan 30 uur en ik zet mijn PC uit om een paar weken zonder internet te zitten..![]()
Ik zal nog wel online komen bij mijn vader waarschijnlijk, maar niet veel en lang..
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Risotto met bleekselderij, veel geitenkaas en straks nog ergens een toetje.
O jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag verhuizen en daar is nog geen internet aangelegd, dus die heb ik nog moeten regelen, maar dat duurt natuurlijk een paar weken.
C_Aquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
Zo dat zit er ook weer in
Hoi kally
Ohwquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag verhuizen en daar is nog geen internet aangelegd, dus die heb ik nog moeten regelen, maar dat duurt natuurlijk een paar weken.
En dan nooit meer klagen dat je jezelf te dik vind damesquote:
Ik durf het nu niet meer neequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan nooit meer klagen dat je jezelf te dik vind dames
Sorry, keek travel channel, what gives?quote:
Ach van mij mag je. DIt is natuurlijk wel erg extreem zo dikquote:
en man zo dik dat wij ons er in om kunnen draaien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, keek travel channel, what gives?
Wat Bos zeiquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, keek travel channel, what gives?
Jullie weten dat niet meer, maar 15 jaar geleden konden mensen echt dagen, weken, wat zeg ik? MAANDEN zonder internetquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het nogquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie weten dat niet meer, maar 15 jaar geleden konden mensen echt dagen, weken, wat zeg ik? MAANDEN zonder internetEn er ging niet eens iemand dood
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even de was opvouwen
Poging 5 van vandaag
Je kunt echt niet zonder hequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
ben ik weer
Zat net op iPhone.. en ny weer op pc
Test, kan ze was opvouwen met een iPhone in de hand.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even de was opvouwen
Poging 5 van vandaag
Die mensen wisten niet wat ze mistenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie weten dat niet meer, maar 15 jaar geleden konden mensen echt dagen, weken, wat zeg ik? MAANDEN zonder internetEn er ging niet eens iemand dood
Zolang ze je iPhone niet meenemenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Owja.....
Morgen komen ze grof vuil bij ons ophalen.
Komen er allemaal turkenbussies en tokkies in de straat om tte kijken of er nog wat bruikbaars bij staat
Dus zit zo turkie aan me nieuwe tegels.... dus ik loop naar hem toe... wat ben je aan het doen?
(tegels staan IN mijn tuin)
Zegt-ie.... mooie tegel... voor mij?
Ik: helemaal niet, deze gooi ik niet wegDaar staat de troep
Ik man bellen en zeg: Turkies willen onze nieuwe tegels jatten...
Dus mijn man ging half flippenMaar nu ben ik dus bang dat ze me 3 palets met tegels jatten
Da's echt asociaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Owja.....
Komen er allemaal turkenbussies en tokkies in de straat om tte kijken of er nog wat bruikbaars bij staat
Dus zit zo turkie aan me nieuwe tegels.... dus ik loop naar hem toe... wat ben je aan het doen?
(tegels staan IN mijn tuin)
Zegt-ie.... mooie tegel... voor mij?
Ik: helemaal niet, deze gooi ik niet wegDaar staat de troep
Ik man bellen en zeg: Turkies willen onze nieuwe tegels jatten...
Dus mijn man ging half flippenMaar nu ben ik dus bang dat ze me 3 palets met tegels jatten
Ja, geen asjeblieft erbij zeggenquote:
Die hou ik stevig vastquote:
Ja inderdaadquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Owja.....
Dat wist ik niet, maar jij zei dat hij er heen was, en ik zag daar drie supporters op rij met zakdoekjes zwaaienquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je was naar PSV - AZ?
Rauzer, als je terugleest... je hebt gelijk. Dat was idd mijn vader in de samenvatting van Almere City met een zakdoekje. Hoe weet jij dat eigenlijk?
Kuisheid schrijkf je ZO!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Grapje tussendoor
Lekker belangrijk die hoofddoek.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat ik dat niet overleef, vind het alleen jammer. Jij zou het toch ook jammer vinden als er wekenlang geen treinen rijden..quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou het ook vrij kut vinden als ik dagenlang geen internet had hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat niet overleef, vind het alleen jammer. Jij zou het toch ook jammer vinden als er wekenlang geen treinen rijden..
<insert NS en herfstgrap>quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat niet overleef, vind het alleen jammer. Jij zou het toch ook jammer vinden als er wekenlang geen treinen rijden..
Hoezo zou dat trouwens weken moeten durenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh afgelopen winter boeide het me inderdaad vrij weinig dat er een maand geen treinen redenquote:
En je kreeg daarna het winterkaartje als goedmakerquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh afgelopen winter boeide het me inderdaad vrij weinig dat er een maand geen treinen reden
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering.Ze hebben daar ook stationsnaambordjes die smileys uitbeelden
Klikbaar.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Of twee tegelijk, kan ook: [ link | [url=http://i.fok.nl/s/kwijl.gif]afbeelding ]
Vind mij erg, prima
Geen idee, levertijd bedroeg bij de meeste providers een paar weken, dus ook bij de onze. Misschien omdat er nog helemaal geen aansluiting ligt daar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo zou dat trouwens weken moeten durenIk had destijds met @home binnen een dag internet.
Mss een nieuwbouwwijk waar ze kabeltelevisie en riolering belangrijker vinden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo zou dat trouwens weken moeten durenIk had destijds met @home binnen een dag internet.
Verkloot die quote eens nietquote:
Wat al niet meer geldig was tegen de tijd dat ik weer kon lopen bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je kreeg daarna het winterkaartje als goedmaker
Nooit gehoord van Glanerbrug.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mss een nieuwbouwwijk waar ze kabeltelevisie en riolering belangrijker vinden?
En als er kabeltelevisie mogelijk is, dan is internet toch ook geen probleemquote:
Te moeilijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap neit waarom dat opeens gebeurde... heb niks veranderd
Nou, mooi, dan kan dat tuig daar weer blij doen.quote:
Wil je nog meer van dat ongedierte hier?quote:
ow ja dat is waarquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je nog meer van dat ongedierte hier?
Nou, alle topics die ik aanklik hebben een reactie van Symphonic dat het opgeschoond isquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zo was is opgevouwen, bed is opgemaakt.... nu nog strijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
Sinds welke aflevering heeft ze een sonde?
Je hebt 5 van die schatkistijsjes gehaald en de tattoo die in de bodem zat op je lichaam geplakt?quote:
Sinds ze besloot om maar weer af te gaan vallen. Omdat het kan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
Sinds welke aflevering heeft ze een sonde?
Ze is ook hartstikke dik. Nog even en ze kan een perfecte imitatie van Sugar Lee Hooper doen. En die is ook dood.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sinds ze besloot om maar weer af te gaan vallen. Omdat het kan.
Ik heb 2 pakjes met chocomelrietjes met daarin smilietattoos op mijn armen gemikt. En nu weet ik het zeker, ik wil een tattoo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt 5 van die schatkistijsjes gehaald en de tattoo die in de bodem zat op je lichaam geplakt?
Sjeuzesquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er in Pakistan? Ze hebben genoeg waterquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sjeuzes
Is het gek dat dit me meer schokt dan dat hele gebeuren in Pakistan?
Ik kan ook nog wel een paar pondjes missen anders hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yup, docu-serie over mensen met anorexiaquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er in Pakistan? Ze hebben genoeg water
Je mij schokt het ook allemaal niet meer, best erg eigenlijk. Maar je wordt steeds harder van al dat nieuws, lijkt wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sjeuzes
Is het gek dat dit me meer schokt dan dat hele gebeuren in Pakistan?
ow gadverquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup, docu-serie over mensen met anorexia
[..]
[ afbeelding ]
Mijne nepquote:
Mietje.quote:
Zeg dat eens tegen die visch op jouw bordquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je mij schokt het ook allemaal niet meer, best erg eigenlijk. Maar je wordt steeds harder van al dat nieuws, lijkt wel.
Die krijgt ook geen naaldquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen die visch op jouw bord
Heb je nou al een idee van wat je dan wil?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
M
[..]
Mijne nepMaar wil er heul graag een.
Yup.quote:
"Ik heb xx notes" en dan steeds aanpassen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je nou al een idee van wat je dan wil?
Ja, een apart soort zon.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je nou al een idee van wat je dan wil?
Bijna.quote:
Mooi topic was dat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
Joepi, die reclame: "anale ongemakken". Damn, zoek een andere Bubba, dat is pas een anaal ongemak.
Geen idee, het was net op tv.quote:
Męn dat duurt 3 dagenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.jonathanhunt.net/pictures/sublime.jpg
Alleen dan zonder de naam en kleiner.
Een dolfijntje zeker of een bloemetjequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Męn dat duurt 3 dagenZou je niet iets eenvoudigers doen?
Okequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.jonathanhunt.net/pictures/sublime.jpg
Alleen dan zonder de naam en kleiner.
Zo'n lelijk geweiquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een dolfijntje zeker of een bloemetje?
Als je straks geen internet hebt, dan heb je daar genoeg tijd voor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Welk boek Kal?
Ik lees veel te weinig de laatste dagen..
Gevangen van Stephen King, ik had alleen maar 's avonds de tijd dus ging veels te langzaam naar mijn smaak, maar hij is echt heel apart en mooiquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Welk boek Kal?
Ik lees veel te weinig de laatste dagen..
Nog niet... zal ik morgen ff doen. Kon nog niet vanwege vakantiequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Benny heb je Man Bijt Hond nog getipt?
Oh okeequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog niet... zal ik morgen ff doen. Kon nog niet vanwege vakantie
Gaan we allemaal kijken, met spandoeken voor de tvquote:
Nee daar hou ik niet van.quote:
Spandoeken voor de tv?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaan we allemaal kijken, met spandoeken voor de tv
Met welk doel dat dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaan we allemaal kijken, met spandoeken voor de tv
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spandoeken voor de tv?
Dat zal je mij niet zo snel zien doen.
Moet alles een doel hebben?quote:
Okeequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Gevangen van Stephen King, ik had alleen maar 's avonds de tijd dus ging veels te langzaam naar mijn smaak, maar hij is echt heel apart en mooi
Als ik een tattoo zou nemen zou het ook iets ingewikkelds worden denk ik. Gewoon om mijn littekens te camo'enquote:
Nee johquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet alles een doel hebben?![]()
Nou oke dan allemaal schrijven dat we het zo leuk vonden, krijg je een vast item
Een voetbalveld wel onder andere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet alles een doel hebben?![]()
Nou oke dan allemaal schrijven dat we het zo leuk vonden, krijg je een vast item
O ja, die is ook mooiquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Ik ben nu bezig in dat boek van Mankell wat jij ook gelezen hebt, (Terugkeer van de Dansleraar) Maar de verhuizingperikelen voorkomen eigenlijk dat ik me tot lezen kan zetten.
Ik zet wel een paar modeltreintjes voor mijn tvquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Wel oranje shirt aan doen maar niet juichen voor Fles
Dat is een uitstekend item voor Man Bijt Hond.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.pbase.com/dr_flash/bordjes
etc
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een voetbalveld wel onder andere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zie je nou?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is een uitstekend item voor Man Bijt Hond.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet wel een paar modeltreintjes voor mijn tv
Je doet maar jonge. Je hebt gewoon geen oog voor topsportquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet wel een paar modeltreintjes voor mijn tv
Dat was niet lullig bedoelt hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je doet maar jonge. Je hebt gewoon geen oog voor topsport
Hij is echt goed als je iets verder zitquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens Kally ik kom niet verder in Under the dome.Ben nu met bio Jane Fonda bezig, het lukt gewoon niet met deze.
Oh okeequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was niet lullig bedoelt hoor
Ik vond dat toepasselijker dan een spandoek eigenlijk
Zo'n typisch SK einde .quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is echt goed als je iets verder zit![]()
En het einde is echt
Het gaat om het idee dat ik je supportertttttquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeNaja schiet niet echt op als je met een spandoek voor de TV gaat zitten he
TV is een behoorlijk one-way medium wat dat betreft
Komt wel ik had ook meer moeite met het beginquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo'n typisch SK einde .Nouja, ik probeer het nog wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |