Zeg je dat niet zo'n beetje elke dag?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef Myraela het volgende:
Ik moet niet meer zo laat gaan slapen. Ik voel me dood.
Doe jij ook aan pisseks?quote:
Wat gaat lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg je dat niet zo'n beetje elke dag?
Gaat lekker he c_a!
Kee coolquote:
Vertel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Bella![]()
Ik heb over jou gedroomd vannacht
Was het anaal of prostaatmelken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Bella![]()
Ik heb over jou gedroomd vannacht
Waarom denk je dan dat ik tegen transseksuelen ben? Niet perse, ik hou gewoon meer van joden.quote:
Bobbaquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ik tegen transseksuelen ben? Niet perse, ik hou gewoon meer van joden.
Je was een klein spaans vrouwtje met halflange donkere krulletjes en een roze jurkje en een grote bek. En ik had veel last van je. Maar ergens vond ik je ook wel weer wat hebben.quote:
Ja, maar zo ben ik ook gewoon in het echt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je was een klein spaans vrouwtje met halflange donkere krulletjes en een roze jurkje en een grote bek. En ik had veel last van je. Maar ergens vond ik je ook wel weer wat hebben.
Pheno![]()
Ik heb hem nog niet gezien vandaagquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:42 schreef Rauzer het volgende:
Koen66 nog niet wakker geworden vandaag
Als dat echt waar is lach ik me gekquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar zo ben ik ook gewoon in het echt.
Ik ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat echt waar is lach ik me gek
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom net op Facebook profiel van een vriendin uit Amerika, tijdje niet gesproken, staat er in haar bio ineens: Follower of Jesus Christ. Terwijl we vorig jaar nog gesprekken hadden over atheisme en hoe zij nergens in geloofde. Hoe kun je zo snel omdraaien.
![]()
![]()
SPOILER: VoetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Benny op 22-08-2010 17:45:19 ]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Vaag...
daarom ben ik ongelovigTegen wie?SPOILER: VoetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 4% gewijzigd door Benny op 22-08-2010 17:45:33 ]“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Heraclesquote:
O. Ik bedenk me net weer hoe saai het Nederlandse voetbal is.quote:
Ik wou dat ik het konquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:05 schreef Patje1987 het volgende:
Buh Guitar hero gaat weer iets beter, net mijn eerste expert op 92% gehaald. Wel de makkelijkste maar dat maakt niet uit
Ik met 4, oranje kan ik niet bij, dan trek ik m'n vinger uit de kom.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon
Ik doe het nog steeds met 3 knopjesMijn handen zijn te klein
Ja die van mij te groot zodat ik na een aantal liedjes kramp in mijn vingers krijgquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon
Ik doe het nog steeds met 3 knopjesMijn handen zijn te klein
Van de week de nieuwe Rockband 3 gedaan, Du Hast natuurlijk, als je dan toch in keulen bent. Wel erg tof, al vraag ik me af waar je al die instrumenten moet stallen als je het niet speeltquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:05 schreef Patje1987 het volgende:
Buh Guitar hero gaat weer iets beter, net mijn eerste expert op 92% gehaald. Wel de makkelijkste maar dat maakt niet uit
Ik heb drumstel in bank liggen. Slaapbank.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van de week de nieuwe Rockband 3 gedaan, Du Hast natuurlijk, als je dan toch in keulen bent. Wel erg tof, al vraag ik me af waar je al die instrumenten moet stallen als je het niet speelt
Mijn drumstel staat netjes in een hoekje in de gamingroomquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van de week de nieuwe Rockband 3 gedaan, Du Hast natuurlijk, als je dan toch in keulen bent. Wel erg tof, al vraag ik me af waar je al die instrumenten moet stallen als je het niet speelt
Maar die gitaar ziet er echt heel anders uit dan die oude zooi.
Mijne staat op zolder, drummen doe ik nooitquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb drumstel in bank liggen. Slaapbank.
Ja mijn broertje kocht hem eens, sinds die tijd vind ik het ook erg leuk dus nu hebben we in totaal 3 gitaren volgens mij en een drumstel en microfoon (quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook heeel jaloers op de mensen die het wel kunnen
Mijn man kan het ook, en dat is erg irritant.... Ik wilde GH hebben, maar hij is er beter inFrustie!!!!
boodschappenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu maar eens eerst boodschappen doen.
Nou, tot volgend jaar maar dan hequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Vaag...
daarom ben ik ongelovig
Ja ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu maar eens eerst boodschappen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |