checkquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
alvast ff me brood smeren voor morgen.
En dan de hele nacht laten liggen en morgen pas eten? Bah...quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
alvast ff me brood smeren voor morgen.
Ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef teamlead het volgende:
ik verheug me nu al op die audirijder die een mavopet gaat afzeiken
Ik al sinds het begin van de afleveringquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef teamlead het volgende:
Ik moest lachen, die snorquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Mickey Rourkewat ziet die man er toch uit zeg.
wat is het verschil (oké, hij is nu belegd) of het brood nu nog in de zak zit, of nu al gesmeerd in een plastic zakje zit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef sinadO het volgende:
[..]
En dan de hele nacht laten liggen en morgen pas eten? Bah...
Boterhamzakje eromheen en smaakt prima.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:16 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
wat is het verschil (oké, hij is nu belegd) of het brood nu nog in de zak zit, of nu al gesmeerd in een plastic zakje zit.
Ik maak altijd pakjes brood voor de hele week en gooi ze in de vriezer, haal ik er 's morgens eentje uit, gaat prima.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:16 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
wat is het verschil (oké, hij is nu belegd) of het brood nu nog in de zak zit, of nu al gesmeerd in een plastic zakje zit.
Potten actie!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:19 schreef DutchErrorist het volgende:
oh en daarna per ongeluk met een sleutel over de deur heen
Ja. in de koelkast. Scheelt me morgen kostbare minuten, want ik mag de eerste trein niet missen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef sinadO het volgende:
[..]
En dan de hele nacht laten liggen en morgen pas eten? Bah...
zou Antoinette snappen wat ze zegt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Inherent aan de gevaarzetting. Antoinette toch.
Stomme pot dat ze isquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Inherent aan de gevaarzetting. Antoinette toch.
Ze heeft dit op de cursus gehad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou Antoinette snappen wat ze zegt?
Popi jopi in patserbak bedoel je.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Cassius het volgende:
Is een interview midden op straat geen gevaarzetting?
lekker zegquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Cassius het volgende:
Is een interview midden op straat geen gevaarzetting?
Yepquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef teamlead het volgende:
omgekeerde bewijslaststasi-praktijken....
Zal wel een kantoortijger zijn!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben wel beieuwd wat voor werk deze gast doet...
Makelaar?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:29 schreef Karina het volgende:als ik die agent was had ik me niet kunnen inhouden.
tofquote:
Ach ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:32 schreef YazooW het volgende:
Gaan we weer, cheap ass hotel boeken in Turkije en verwachten in een paradijs terecht te komen.
Ik dacht al, waarom is het op 14 februari erger om geen koffers te hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef teamlead het volgende:
voor Valentijn........ is het nog veel............en veel................... erger......................
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef Hyundai het volgende:
Ik open het nieuwe topic, staat alvast klaar.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Volgens mij mag Rob niet meer mee naar het buitenland
ja... nee.. maar da's geen op maat gemaakte electrische heh...quote:
Hij is de death grip aan het testenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Houdt Alberto nou zijn telefoon normaal vast?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Misverstand
Alberto pissig omdat ie geen koffer heeft, die rolstoel kan hem zijn kontje kussen
Ja dat lijkt mij nou ook niet zo'n probleem.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:36 schreef teamlead het volgende:
een vliegtuig kan prima opstijgen zonder bagage lijkt me....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |