Da's dan toch weer schappelijk.quote:
Denk ook niet dat BQ op de felicitaties van Snorremans zit te wachten maar BQquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
'BQ is morgen jarig, maar het zal Opa een zorg zijn zegt ie.
"Ik hoop dat ze oud wordt, maar ik mot 'r niet", aldus Opaatje
Een plaatje in Opa's verzoekplatenprogramma van morgen kan ze dus op haar buik schrijven..
Mafketel hahaha!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:29 schreef Jian het volgende:
Van harte gefeliciteerd BQ![]()
Bosje rozen van Opa al binnen ?
Ik volg het weer beroerd, dacht dat ie al volledig gestopt was?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef Wijnneus het volgende:
Van harteBQ
![]()
Ter ere van jouw verjaardag heeft opaatje geen stream vanavond
Nog nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik volg het weer beroerd, dacht dat ie al volledig gestopt was?
Nou, het is nog niet gelukt, zelfs niet voor je verjaardag je inlog bij Oop terug te krijgen.. wát een harteloos mens zeg!quote:
Feli, BQ! En als Oop vanavond een goede bui heeft zal ik hem toch nog eens voorzichtig om een verzoekplaatje voor je vragenquote:
Een hoofdmoderator ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa gaat wat strenger modereren. Hij heeft nu een nieuwe hoofdmod benoemd en die schijnt heel streng te zijn.
Strenger modereren, hij zit alleen met zijn mods te chatten verder is er niemand.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa gaat wat strenger modereren. Hij heeft nu een nieuwe hoofdmod benoemd en die schijnt heel streng te zijn.
Degelijke ouwerwetse verpleegster is hetquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Wanneer wordt ie geridderd? Is ie Zomergast?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:20 schreef mootie het volgende:
Wanneer komt de eerste single? En wanneer wordt het eerste lintje doorgeknipt?
Staat wel spanning op de telefoon hoorde ik hem zeggen. Nou ouwe, als dat zo is moet je er met je fikken afblijven............quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is telefoonstoring in Huize Opaatje. Het kan niet aan de stroom liggen, want het apparaat piepte net nog. Waarschijnlijk is er storing bij Tele2.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij knippert... Zijn de batterijen soms leeg?
[ afbeelding ]
zijn zakdoekquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ter bescherming van de privacy des monteurs heeft Oop een stofdoek over de cam gehangen
[ afbeelding ]
Ja zuignapje oftewel honda heb ik begrepen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
LOL een Wilders stemmer die door een marokaanse jongen wordt geholpen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:38 schreef Pearlbitch het volgende:
In de keuken is er ook iets stuk. Er is nu een monteur bij..
[ afbeelding ]
noem het ding bij de naam PB,het is gewoon zijn vuile snotlap die hij uit zijn broekzak heeft gehaald.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ter bescherming van de privacy des monteurs heeft Oop een stofdoek over de cam gehangen
[ afbeelding ]
Wat een halve zool is het toch ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
Opa vindt het wat minder geloof ik dat er al een screen op fok staat. Hij is zich niet bewust van de camera, maar de cappers moeten gewoon niet cappen.!!
Ahhh.. dat ga ik zeggen, dat jij dat gezegd hebt!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een halve zool is het toch ook.
Doe je best! Word ik weer geband van een stream die ik nog nooit geopend heb.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ahhh.. dat ga ik zeggen, dat jij dat gezegd hebt!!
Kijk maar uit voor je het weet worden alle ip`s van je provider geband net als wannadoo.frquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je best! Word ik weer geband van een stream die ik nog nooit geopend heb.
Zuignapje oftewel "Dit zuigt"?? Nah, dan gaat het pas echt gezellig worden daar, mag je alleen nog over sex pratenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:56 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja zuignapje oftewel honda heb ik begrepen...
Na blijft er helemaal niets meer over van die chat.
but who cares!!
Kan heel Brazilië niet meer op die stream. En dat willen ze zo graag!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:24 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Kijk maar uit voor je het weet worden alle ip`s van je provider geband net als wannadoo.fr
Het leven is pas echt een feest als je op de chat van snorrie bent geweest.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:37 schreef beequeen het volgende:
Thnx allemaal voor de felicitaties.
Het is hier ook feest als ik het goed begrijp.
Nah, ik sla over deze keer. Ik ga me gewoon lam zuipen vanaf nu.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Het leven is pas echt een feest als je op de chat van snorrie bent geweest.
Biertjuhhhhhquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, ik sla over deze keer. Ik ga me gewoon lam zuipen vanaf nu.
Verkapte doodsbedreiging. Schaf maar een bodyguard aan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:41 schreef Copycat het volgende:
Het leven is pas echt een feest
Als die ouwe er is geweest.
Thnx Lies, ik doe mijn best.quote:
das geen doodsbedreiging maar een wens ,en je mag van alles wensen hoor ..quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verkapte doodsbedreiging. Schaf maar een bodyguard aan.
[ afbeelding ]
Dat is waar. Ik wens heel hard met Cc mee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:51 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
das geen doodsbedreiging maar een wens ,en je mag van alles wensen hoor ..
Dat vind ik dan wel een merkwaardige keuze, zachtjes uitgedrukt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:56 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja zuignapje oftewel honda heb ik begrepen...
Na blijft er helemaal niets meer over van die chat.
but who cares!!
ach hij maakt iedereen straks mod anders blijft er niet veel va de chat overquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een merkwaardige keuze, zachtjes uitgedrukt.
Maar de felicitaties zijn wel oprecht gemeend hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wens heel hard met Cc mee.![]()
Best raar om felicitaties te ontvangen in een topique van een loser en gast die mij haat tot op het bot.
Special treat, that's what it is.
Nee hoor, past prima in het rijtje andere mods. Heleboele handjes op de buik van Snorremansquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een merkwaardige keuze, zachtjes uitgedrukt.
Kom op, ik lees hier elke dag en tussendoor smijt ik er wat in en ik hoop dat je een topdag hebt!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wens heel hard met Cc mee.![]()
Best raar om felicitaties te ontvangen in een topique van een loser en gast die mij haat tot op het bot.
Special treat, that's what it is.
Hoe heet die hier dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef spuitje het volgende:
Blijkt dus dat Zuignapje een ban heeft op Fok! en not-amused dat haar naam hier door o.a. mij is genoemd. Ze kan er dus nu niet op reageren. Dat is dan jammer maar die ban zal ze niet zonder reden hebben gekregen neem ik aan.
Zuignapje? Nou kan zijn:quote:
O die, ja die heb ooit een zwieper gehad van Yvonne, toen ze hier op Fok d'r privéoorlogje tegen Sly wilde uitvechten, als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zuignapje? Nou kan zijn:
- Honda
- Dit-zuigt
- Zuignapje
En misschien nog wel meer, geen idee!
En als ik het goed heb is het deze dame
Tja Zuignapje, de pers zoeken betekent nu eenmaal dat je commentaar kunt verwachten!
beetje kinderachtig om dit hier neer te zetten,ik vraag me af wat dit artikel met haar nickname te maken heeft?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zuignapje? Nou kan zijn:
- Honda
- Dit-zuigt
- Zuignapje
En misschien nog wel meer, geen idee!
En als ik het goed heb is het deze dame
Tja Zuignapje, de pers zoeken betekent nu eenmaal dat je commentaar kunt verwachten!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
beetje kinderachtig om dit hier neer te zetten,ik vraag me af wat dit artikel met haar nickname te maken heeft?
als ze je aanspreekt op de chat dan ren je snel weg,super kinderachtig om hier iets over haar te zeggen terwijl ze niet kan reageren,blijf dan ook op de chat als ze jou erop aan spreekt,dan pas ben je eerlijk.
Nee, maar dit ging over deze chatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zijn alle ''Fr'' dan weer unbanned?
Was volgens mij al weg voor ze me aansprak, als sommige mensen binnen komen ben ik gewoon als de gesmeerde bliksem pleite...............en als je de discussie op die chat had gevolgd zou je ook weten waarom!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
beetje kinderachtig om dit hier neer te zetten,ik vraag me af wat dit artikel met haar nickname te maken heeft?
als ze je aanspreekt op de chat dan ren je snel weg,super kinderachtig om hier iets over haar te zeggen terwijl ze niet kan reageren,blijf dan ook op de chat als ze jou erop aan spreekt,dan pas ben je eerlijk.
goh je hebt lang over dat antwoord moeten nadenken,want je 1ste reactie was lachen ,ja das gebrek aan woorden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Was volgens mij al weg voor ze me aansprak, als sommige mensen binnen komen ben ik gewoon als de gesmeerde bliksem pleite...............en als je de discussie op die chat had gevolgd zou je ook weten waarom!
En dan sturen ze jou om commentaar te leveren en jij bent zo dom om dat te doen.
Tja, je naam is niet voor niets Goofy he
Komt wel goed hoor schatjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:50 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
goh je hebt lang over dat antwoord moeten nadenken,want je 1ste reactie was lachen ,ja das gebrek aan woorden.
en 1 ding ik laat me niet sturen hoor,maak zelf wel mijn beslissingen
en wat is er mis met goofy????
je kent me niet en je noemt me dom?
das pas dom
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:02 schreef Jian het volgende:
Kom, kom dames het is hier een beschaafd forum
Was geen rel hoor, was gewoon een stumperd die dacht mij de les te moeten lezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Jian het volgende:
De 1e keer dat ik een rel probeer te sussen i.p.v er één te stichten en dan wordt ik daarop aangesproken door een mod.
Een rel sussen???quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Jian het volgende:
De 1e keer dat ik een rel probeer te sussen i.p.v er één te stichten en dan wordt ik daarop aangesproken door een mod.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Was geen rel hoor, was gewoon een stumperd die dacht mij de les te moeten lezen
Ik zie de lol van die tig verschillende chats niet in hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef spuitje het volgende:
en nog een stream erbij. Geen idee waarom, maar wil hem jullie niet onthouden. Dus hier.
Ik ook niet, maar een aantal gebande fans willen toch over/met Opaatje chatten en hebben die chat geopend en de livestream van Opaatje doorgeprikt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie de lol van die tig verschillende chats niet in hoor
Deze is ooit eens door BlindeVink geopend omdat opaatje geband was op ustream wegens het streamen van dartwedstrijden. Dit kanaal bestond nog en is nu weer in trek. Dus het is niet opnieuw geopend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een aantal gebande fans willen toch over/met Opaatje chatten en hebben die chat geopend en de livestream van Opaatje doorgeprikt.
Ik ook niet, maar het schijnt te maken te hebben met bans die owners van diverse streams elkaar over en weer geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie de lol van die tig verschillende chats niet in hoor
Schijnt er nog eentje bijgekomen te zijn, zijn er nu iets van 6? Ik ga dat dus echt niet allemaal volgen, wat een gedoe zeg!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Deze is ooit eens door BlindeVink geopend omdat opaatje geband was op ustream wegens het streamen van dartwedstrijden. Dit kanaal bestond nog en is nu weer in trek. Dus het is niet opnieuw geopend.
staan nergens bans alleen op die opaatje site ,en op die fattyblob site 1 en dat is die van opaatje ..kado van roos.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het schijnt te maken te hebben met bans die owners van diverse streams elkaar over en weer geven.
Hij was gestopt maar zijn trouwe fans hebben hem gesmeekt terug te komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
Niet veel te beleven rond Opa meer, het gaat uit als een nachtkaars![]()
Hij had ook op het hoogtepunt van zijn roem moeten stoppen
hij maakt gewoon een doorstart zo als dat heet, let maar op opa komt terug als nooit tevoren, met avond vullende prog.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
Niet veel te beleven rond Opa meer, het gaat uit als een nachtkaars![]()
Hij had ook op het hoogtepunt van zijn roem moeten stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |