beetje kinderachtig om dit hier neer te zetten,ik vraag me af wat dit artikel met haar nickname te maken heeft?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zuignapje? Nou kan zijn:
- Honda
- Dit-zuigt
- Zuignapje
En misschien nog wel meer, geen idee!
En als ik het goed heb is het deze dame
Tja Zuignapje, de pers zoeken betekent nu eenmaal dat je commentaar kunt verwachten!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
beetje kinderachtig om dit hier neer te zetten,ik vraag me af wat dit artikel met haar nickname te maken heeft?
als ze je aanspreekt op de chat dan ren je snel weg,super kinderachtig om hier iets over haar te zeggen terwijl ze niet kan reageren,blijf dan ook op de chat als ze jou erop aan spreekt,dan pas ben je eerlijk.
Nee, maar dit ging over deze chatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zijn alle ''Fr'' dan weer unbanned?
Was volgens mij al weg voor ze me aansprak, als sommige mensen binnen komen ben ik gewoon als de gesmeerde bliksem pleite...............en als je de discussie op die chat had gevolgd zou je ook weten waarom!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
beetje kinderachtig om dit hier neer te zetten,ik vraag me af wat dit artikel met haar nickname te maken heeft?
als ze je aanspreekt op de chat dan ren je snel weg,super kinderachtig om hier iets over haar te zeggen terwijl ze niet kan reageren,blijf dan ook op de chat als ze jou erop aan spreekt,dan pas ben je eerlijk.
goh je hebt lang over dat antwoord moeten nadenken,want je 1ste reactie was lachen ,ja das gebrek aan woorden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Was volgens mij al weg voor ze me aansprak, als sommige mensen binnen komen ben ik gewoon als de gesmeerde bliksem pleite...............en als je de discussie op die chat had gevolgd zou je ook weten waarom!
En dan sturen ze jou om commentaar te leveren en jij bent zo dom om dat te doen.
Tja, je naam is niet voor niets Goofy he
Komt wel goed hoor schatjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:50 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
goh je hebt lang over dat antwoord moeten nadenken,want je 1ste reactie was lachen ,ja das gebrek aan woorden.
en 1 ding ik laat me niet sturen hoor,maak zelf wel mijn beslissingen
en wat is er mis met goofy????
je kent me niet en je noemt me dom?
das pas dom
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:02 schreef Jian het volgende:
Kom, kom dames het is hier een beschaafd forum
Was geen rel hoor, was gewoon een stumperd die dacht mij de les te moeten lezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Jian het volgende:
De 1e keer dat ik een rel probeer te sussen i.p.v er één te stichten en dan wordt ik daarop aangesproken door een mod.
Een rel sussen???quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Jian het volgende:
De 1e keer dat ik een rel probeer te sussen i.p.v er één te stichten en dan wordt ik daarop aangesproken door een mod.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Was geen rel hoor, was gewoon een stumperd die dacht mij de les te moeten lezen
Ik zie de lol van die tig verschillende chats niet in hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef spuitje het volgende:
en nog een stream erbij. Geen idee waarom, maar wil hem jullie niet onthouden. Dus hier.
Ik ook niet, maar een aantal gebande fans willen toch over/met Opaatje chatten en hebben die chat geopend en de livestream van Opaatje doorgeprikt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie de lol van die tig verschillende chats niet in hoor
Deze is ooit eens door BlindeVink geopend omdat opaatje geband was op ustream wegens het streamen van dartwedstrijden. Dit kanaal bestond nog en is nu weer in trek. Dus het is niet opnieuw geopend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een aantal gebande fans willen toch over/met Opaatje chatten en hebben die chat geopend en de livestream van Opaatje doorgeprikt.
Ik ook niet, maar het schijnt te maken te hebben met bans die owners van diverse streams elkaar over en weer geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie de lol van die tig verschillende chats niet in hoor
Schijnt er nog eentje bijgekomen te zijn, zijn er nu iets van 6? Ik ga dat dus echt niet allemaal volgen, wat een gedoe zeg!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Deze is ooit eens door BlindeVink geopend omdat opaatje geband was op ustream wegens het streamen van dartwedstrijden. Dit kanaal bestond nog en is nu weer in trek. Dus het is niet opnieuw geopend.
staan nergens bans alleen op die opaatje site ,en op die fattyblob site 1 en dat is die van opaatje ..kado van roos.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het schijnt te maken te hebben met bans die owners van diverse streams elkaar over en weer geven.
Hij was gestopt maar zijn trouwe fans hebben hem gesmeekt terug te komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
Niet veel te beleven rond Opa meer, het gaat uit als een nachtkaars![]()
Hij had ook op het hoogtepunt van zijn roem moeten stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |