Zuignapje oftewel "Dit zuigt"?? Nah, dan gaat het pas echt gezellig worden daar, mag je alleen nog over sex pratenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:56 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja zuignapje oftewel honda heb ik begrepen...
Na blijft er helemaal niets meer over van die chat.
but who cares!!
Kan heel Brazilië niet meer op die stream. En dat willen ze zo graag!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:24 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Kijk maar uit voor je het weet worden alle ip`s van je provider geband net als wannadoo.fr
Het leven is pas echt een feest als je op de chat van snorrie bent geweest.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:37 schreef beequeen het volgende:
Thnx allemaal voor de felicitaties.
Het is hier ook feest als ik het goed begrijp.
Nah, ik sla over deze keer. Ik ga me gewoon lam zuipen vanaf nu.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Het leven is pas echt een feest als je op de chat van snorrie bent geweest.
Biertjuhhhhhquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, ik sla over deze keer. Ik ga me gewoon lam zuipen vanaf nu.
Verkapte doodsbedreiging. Schaf maar een bodyguard aan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:41 schreef Copycat het volgende:
Het leven is pas echt een feest
Als die ouwe er is geweest.
Thnx Lies, ik doe mijn best.quote:
das geen doodsbedreiging maar een wens ,en je mag van alles wensen hoor ..quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verkapte doodsbedreiging. Schaf maar een bodyguard aan.
[ afbeelding ]
Dat is waar. Ik wens heel hard met Cc mee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:51 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
das geen doodsbedreiging maar een wens ,en je mag van alles wensen hoor ..
Dat vind ik dan wel een merkwaardige keuze, zachtjes uitgedrukt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:56 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja zuignapje oftewel honda heb ik begrepen...
Na blijft er helemaal niets meer over van die chat.
but who cares!!
ach hij maakt iedereen straks mod anders blijft er niet veel va de chat overquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een merkwaardige keuze, zachtjes uitgedrukt.
Maar de felicitaties zijn wel oprecht gemeend hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wens heel hard met Cc mee.![]()
Best raar om felicitaties te ontvangen in een topique van een loser en gast die mij haat tot op het bot.
Special treat, that's what it is.
Nee hoor, past prima in het rijtje andere mods. Heleboele handjes op de buik van Snorremansquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een merkwaardige keuze, zachtjes uitgedrukt.
Kom op, ik lees hier elke dag en tussendoor smijt ik er wat in en ik hoop dat je een topdag hebt!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wens heel hard met Cc mee.![]()
Best raar om felicitaties te ontvangen in een topique van een loser en gast die mij haat tot op het bot.
Special treat, that's what it is.
Hoe heet die hier dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef spuitje het volgende:
Blijkt dus dat Zuignapje een ban heeft op Fok! en not-amused dat haar naam hier door o.a. mij is genoemd. Ze kan er dus nu niet op reageren. Dat is dan jammer maar die ban zal ze niet zonder reden hebben gekregen neem ik aan.
Zuignapje? Nou kan zijn:quote:
O die, ja die heb ooit een zwieper gehad van Yvonne, toen ze hier op Fok d'r privéoorlogje tegen Sly wilde uitvechten, als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zuignapje? Nou kan zijn:
- Honda
- Dit-zuigt
- Zuignapje
En misschien nog wel meer, geen idee!
En als ik het goed heb is het deze dame
Tja Zuignapje, de pers zoeken betekent nu eenmaal dat je commentaar kunt verwachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |