Da's dan toch weer schappelijk.quote:
Denk ook niet dat BQ op de felicitaties van Snorremans zit te wachten maar BQquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
'BQ is morgen jarig, maar het zal Opa een zorg zijn zegt ie.
"Ik hoop dat ze oud wordt, maar ik mot 'r niet", aldus Opaatje
Een plaatje in Opa's verzoekplatenprogramma van morgen kan ze dus op haar buik schrijven..
Mafketel hahaha!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:29 schreef Jian het volgende:
Van harte gefeliciteerd BQ![]()
Bosje rozen van Opa al binnen ?
Ik volg het weer beroerd, dacht dat ie al volledig gestopt was?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef Wijnneus het volgende:
Van harteBQ
![]()
Ter ere van jouw verjaardag heeft opaatje geen stream vanavond
Nog nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik volg het weer beroerd, dacht dat ie al volledig gestopt was?
Nou, het is nog niet gelukt, zelfs niet voor je verjaardag je inlog bij Oop terug te krijgen.. wát een harteloos mens zeg!quote:
Feli, BQ! En als Oop vanavond een goede bui heeft zal ik hem toch nog eens voorzichtig om een verzoekplaatje voor je vragenquote:
Een hoofdmoderator ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa gaat wat strenger modereren. Hij heeft nu een nieuwe hoofdmod benoemd en die schijnt heel streng te zijn.
Strenger modereren, hij zit alleen met zijn mods te chatten verder is er niemand.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa gaat wat strenger modereren. Hij heeft nu een nieuwe hoofdmod benoemd en die schijnt heel streng te zijn.
Degelijke ouwerwetse verpleegster is hetquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Wanneer wordt ie geridderd? Is ie Zomergast?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:20 schreef mootie het volgende:
Wanneer komt de eerste single? En wanneer wordt het eerste lintje doorgeknipt?
Staat wel spanning op de telefoon hoorde ik hem zeggen. Nou ouwe, als dat zo is moet je er met je fikken afblijven............quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is telefoonstoring in Huize Opaatje. Het kan niet aan de stroom liggen, want het apparaat piepte net nog. Waarschijnlijk is er storing bij Tele2.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij knippert... Zijn de batterijen soms leeg?
[ afbeelding ]
zijn zakdoekquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ter bescherming van de privacy des monteurs heeft Oop een stofdoek over de cam gehangen
[ afbeelding ]
Ja zuignapje oftewel honda heb ik begrepen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
LOL een Wilders stemmer die door een marokaanse jongen wordt geholpen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:38 schreef Pearlbitch het volgende:
In de keuken is er ook iets stuk. Er is nu een monteur bij..
[ afbeelding ]
noem het ding bij de naam PB,het is gewoon zijn vuile snotlap die hij uit zijn broekzak heeft gehaald.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ter bescherming van de privacy des monteurs heeft Oop een stofdoek over de cam gehangen
[ afbeelding ]
Wat een halve zool is het toch ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
Opa vindt het wat minder geloof ik dat er al een screen op fok staat. Hij is zich niet bewust van de camera, maar de cappers moeten gewoon niet cappen.!!
Ahhh.. dat ga ik zeggen, dat jij dat gezegd hebt!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een halve zool is het toch ook.
Doe je best! Word ik weer geband van een stream die ik nog nooit geopend heb.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ahhh.. dat ga ik zeggen, dat jij dat gezegd hebt!!
Kijk maar uit voor je het weet worden alle ip`s van je provider geband net als wannadoo.frquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je best! Word ik weer geband van een stream die ik nog nooit geopend heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |