Ik zie de lol van die tig verschillende chats niet in hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef spuitje het volgende:
en nog een stream erbij. Geen idee waarom, maar wil hem jullie niet onthouden. Dus hier.
Ik ook niet, maar een aantal gebande fans willen toch over/met Opaatje chatten en hebben die chat geopend en de livestream van Opaatje doorgeprikt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie de lol van die tig verschillende chats niet in hoor
Deze is ooit eens door BlindeVink geopend omdat opaatje geband was op ustream wegens het streamen van dartwedstrijden. Dit kanaal bestond nog en is nu weer in trek. Dus het is niet opnieuw geopend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een aantal gebande fans willen toch over/met Opaatje chatten en hebben die chat geopend en de livestream van Opaatje doorgeprikt.
Ik ook niet, maar het schijnt te maken te hebben met bans die owners van diverse streams elkaar over en weer geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie de lol van die tig verschillende chats niet in hoor
Schijnt er nog eentje bijgekomen te zijn, zijn er nu iets van 6? Ik ga dat dus echt niet allemaal volgen, wat een gedoe zeg!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Deze is ooit eens door BlindeVink geopend omdat opaatje geband was op ustream wegens het streamen van dartwedstrijden. Dit kanaal bestond nog en is nu weer in trek. Dus het is niet opnieuw geopend.
staan nergens bans alleen op die opaatje site ,en op die fattyblob site 1 en dat is die van opaatje ..kado van roos.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het schijnt te maken te hebben met bans die owners van diverse streams elkaar over en weer geven.
Hij was gestopt maar zijn trouwe fans hebben hem gesmeekt terug te komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
Niet veel te beleven rond Opa meer, het gaat uit als een nachtkaars![]()
Hij had ook op het hoogtepunt van zijn roem moeten stoppen
hij maakt gewoon een doorstart zo als dat heet, let maar op opa komt terug als nooit tevoren, met avond vullende prog.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
stelletje idiotenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij was gestopt maar zijn trouwe fans hebben hem gesmeekt terug te komen.
Hij had de geschiedenis in kunnen gaan als een cult-held, maar nee hij moest de Heintje Davids uithangenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij maakt gewoon een doorstart zo als dat heet, let maar op opa komt terug als nooit tevoren, met avond vullende prog.
Tsja, Opa wil gen relle op zijn monitortje, Opa wil Slappe (heineke)Thee en sije sokke breien...dan wordt het vanzelf rustig!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
Yep, we kijken nu naar een damespoes op een aquarium terwijl opa volgens even bij aan het tanken is en de frustratie van een gepikte chat ofzoiets eruit zuipt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, Opa wil gen relle op zijn monitortje, Opa wil Slappe (heineke)Thee en sije sokke breien...dan wordt het vanzelf rustig!
Noppes, hij snapt het even niet, iemand heeft volgens hem zijn wachtwoord etc whatever gejat enzquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:20 schreef spuitje het volgende:
Snorremans heeft de boel een beetje in de war geloof ik, hij is niet blij!
Hij heeft in het verleden zijn inloggegevens en ww aan meerdere mensen gegeven als hij weer eens iets niet begreep. En blijkbaar begrijpt hij dus ook niet dat regelmatig je ww veranderen (vooral als je ruzie hebt met zo iemand) handig kan zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Noppes, hij snapt het even niet, iemand heeft volgens hem zijn wachtwoord etc whatever gejat enz![]()
Het is weer een zooitje zeg maar.
okequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij heeft in het verleden zijn inloggegevens en ww aan meerdere mensen gegeven als hij weer eens iets niet begreep. En blijkbaar begrijpt hij dus ook niet dat regelmatig je ww veranderen (vooral als je ruzie hebt met zo iemand) handig kan zijn.
Hij wil wel rellen op een andere goedlopende chat...dat dan weer wel natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, Opa wil gen relle op zijn monitortje, Opa wil Slappe (heineke)Thee en sije sokke breien...dan wordt het vanzelf rustig!
Hoe snijdt ie dat dan met dat bord zo op één hand? Laat me raden, het is door oma voorgesneden ....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is etenstijd in Huize Opaatje. Op het menu staat cordon bleu en dat smaakt natuurlijk het lekkerst van een Ajaxbord.
Dat het lekker is blijkt wel uit de belangstelling die Opa heeft
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |