Kan ik dat op mijn langlopende schuld gooien? Dan boeit het niet zoveel, ik ga voor de rest toch niet lenen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef Frag_adder het volgende:
Tja dan wordt het afwachten tot 1 Januari wanneer de nieuwe schuld berekend wordt. Succes!
Nijmegen, en het valt eigenlijk wel mee. Het is de resultaten van biologisch onderzoek (door jou verricht en bestudeerd) verwerken, stiekem gebruik ik het als opstapje om iets met biologie te gaan doen.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef JDx het volgende:
Oh hij staat net op horrible... downloaden, op bed kijken en slapen, ltr!
Oh en ik zat me van de week te bedenken dat een mooi afbeelding wel eens aanleiding kan zijn om mijne te vervangen. Dat die dag nog eens zou komen hequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is vrij moeilijk, gelukkig is de serie zelf wel vet![]()
Eigenlijk de 1e horror die ik kijk sinds Elfenlied
En WDN ben maar niet bang, ik zal het oog van lucy niet terugzetten als plaatje
Ah, tof.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:05 schreef Quir het volgende:
[..]
Nijmegen, en het valt eigenlijk wel mee. Het is de resultaten van biologisch onderzoek (door jou verricht en bestudeerd) verwerken, stiekem gebruik ik het als opstapje om iets met biologie te gaan doen.
Op naar een nieuwe anime serie vol bloed?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:18 schreef wdn het volgende:
Oh en ik zat me van de week te bedenken dat een mooi afbeelding wel eens aanleiding kan zijn om mijne te vervangen. Dat die dag nog eens zou komen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* .Cake.vlucht alvast voor de nerdrage van Ascendancy!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik dacht het nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:15 schreef Ascendancy het volgende:
Die van wdn:
1: Shana
2: Shana
3: Shana
4: Shana
5: Shana
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik dacht het niet
Lucy bovenin met net eronder Nell.
En Lina *fireballllllllllllllllllllllllll* Inverse als derde.
Ik denk dat Shana niet in de top 25 komt
Meloenbrood daarentegen staat dan wel weer op 1 qua animevoedsel
ik vind 't allemaal goed, als ik mn kleurtje maar hou. Er zijn subfora waar ik liever mod van was dan KLB, FOT is daar 1 vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:47 schreef Ascendancy het volgende:
Quing, is dat naar de FOT gaan nu een promotie of degradatie
Waarom heb je mij je KLB modschap niet gegevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:42 schreef zquing het volgende:
[..]
ik vind 't allemaal goed, als ik mn kleurtje maar hou. Er zijn subfora waar ik liever mod van was dan KLB, FOT is daar 1 van
Omdat je dan alleen ANIMEquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom heb je mij je KLB modschap niet gegeven
Jij kunt niet eens 2 anime topics lang niet offtopic te gaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom heb je mij je KLB modschap niet gegeven
Dat zijn alleen de anime-topics.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij kunt niet eens 2 anime topics zonder offtopic te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |