Ik hoop wel dat de andere readings van zenio wat minder algemeen waren.quote:Op zondag 5 september 2010 18:17 schreef killjoykillkiller het volgende:
Bese Harold,
Ten eerste bedankt voor uw reactie!
Houdt in gedachten, dat deze reading globaal het hedenen de nabije toekomst omvat, en dat ik het ook mis kan hebben. Laat mij graag in ieder geval weten wat van de reading klopt, en wat niet, zodat ik aan mijn interpretatie kan werken.
Bij u zie ik ten eerste moeilijkheden op het gebied van gezondheid. Deze moeilijkheden kunnen voor u echt een obstakel vormen in het dagelijkse leven. Daarna zie ik dat u kwa geluk, wellicht financieel geluk, een meevaller krijgt (nabije toekomst), een erfenis misschien. Ik zie ook dat u de liefde zult (her)vinden en dat dat tot een lange termijn relatie zal leiden.
U kunt natuurlijk niet weten of dat van de toekomst klopt, maar laat mij i.i.g. wat klopt van het heden.
Vriendelijke groet,
Zenio
Wow slechte zinnen in mijn post (zit te werken, dus heb haast, forgive me)quote:Op zondag 5 september 2010 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel toch? Over je gezondheid en dat je daar in het dagelijks leven last van ondervindt.
(ja ik weet dat de persoon van de foto inmiddels geen gezondheidsklachten meer heeft)
Het lijkt me ook enorm moeilijk om een goede reading te geven met verkeerde gegevens.quote:Op zondag 5 september 2010 18:37 schreef killjoykillkiller het volgende:
[..]
Wow slechte zinnen in mijn post (zit te werken, dus heb haast, forgive me)
Je hebt gelijk dat staat er wel in, maar vind dat weinig spectaculair als je dat kan zeggen over een foto van een oude man.
Mocht iemand het zich nog afvragen ik herken mij niet in de reading. voel me iig gezond, over de toekomst kan ik niks zeggen, maar het zou mij op zijn minst verbazen.
Uhrrr zit er niet zo op te wachten dat 1 van mijn familie leden komt te overlijden, maar dat terzijde.quote:Op zondag 5 september 2010 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me ook enorm moeilijk om een goede reading te geven met verkeerde gegevens.
Misschien kreeg Zenio verschillende dingen door, hetgaan niet zo vreemd zou zijn natuurlijk. Je hebt de boel tenslotte in de maling genomen.
Nee, over de toekomst kun je nog niks zeggen, dat is afwachten, wel leuk, een erfenis in het vooruitzicht. Eens kijken wie er in de familie er slecht uitziet, krijg je een beetje een idee
Nu raak ik niet zo snel gekwetst, maar ik kan me best voorstellen dat er sceptici zijn die het kwetsend vinden om over 1 kam geschoren te worden en te worden afgeschilderd als botte eikelsquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, maar hoe kun je je sceptische / atheïstische denkwijze op een dusdanige manier presenteren dat je je daarmee kwetsbaar opstelt?
Mensen die heftige spirituele zaken hebben meegemaakt stellen zich kwetsbaar op door deze te delen, met het gevaar dat sceptici die (vaak echt HEILIGE) ervaringen compleet onderuitschoffelen en hen voor gek verklaren dat ze daar in geloven.
Als je als scepticus je denkwijze post, dan kunnen spirituele mensen wel weer hun visie er op geven, maar ik denk dat een atheïst veel minder snel gekwetst zal worden als de andere partij probeert aan te tonen dat zij bijzondere dingen hebben meegemaakt en dat er meer in het leven is.
Ik vind dat gewoon een ongelooflijk verschil.
Inderdaad, het is ook maar net hoe snel je iets als kwetsend ervaart. Ik zie in dit forum sommige believers net zo goed de sceptici voor van alles en nog wat uitmaken.quote:
zou als zeer kwetsend ervaren kunnen worden (of het nou tegen een believer of een scepticus gezegd wordt). Ik bedoel, je zal maar op dat moment een doodzieke geliefde bij je hebben... Ik persoonlijk raak niet gekwetst als zomaar iemand op internet dat tegen me zou zeggen, maar wel als iemand in real life dit tegen me zou zeggen en ik zou op dat moment een doodzieke geliefde/naaste hebben.quote:Op zondag 5 september 2010 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, over de toekomst kun je nog niks zeggen, dat is afwachten, wel leuk, een erfenis in het vooruitzicht. Eens kijken wie er in de familie er slecht uitziet, krijg je een beetje een idee
Naja zeg, je kan inderdaad ook overal een punt van gaan maken natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2010 20:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Inderdaad, het is ook maar net hoe snel je iets als kwetsend ervaart. Ik zie in dit forum sommige believers net zo goed de sceptici voor van alles en nog wat uitmaken.
Dit bijvoorbeeld:
[..]
zou als zeer kwetsend ervaren kunnen worden (of het nou tegen een believer of een scepticus gezegd wordt). Ik bedoel, je zal maar op dat moment een doodzieke geliefde bij je hebben... Ik persoonlijk raak niet gekwetst als zomaar iemand op internet dat tegen me zou zeggen, maar wel als iemand in real life dit tegen me zou zeggen en ik zou op dat moment een doodzieke geliefde/naaste hebben.
Ik zeg toch juist dat ik er niet gekwetst door raak. Ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat een ander er wel gekwetst door kan raken.quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef Bastard het volgende:
Naja zeg, je kan inderdaad ook overal een punt van gaan maken natuurlijk
Tja, ik zie toch echt een trend in dit forum dat de believers zich over het algemeen veel sneller gekwetst voelen en vaak ook nog eens gaan schelden, dus dan zouden heel veel mensen niet meer mee mogen doen op internetquote:Als je bang bent dat je mogelijk wel eens gekwetst word hoor je al niet aan internet deel te nemen.
Heb je de smiley niet gezien die er achter staat? Kan me niet voorstellen dat iemand daar aanstoot aan neemt. Iemand die zelf de boel in de maling neemt moet tegen een stootje kunnen en zéker een grapje kunnen waarderen lijkt mij.quote:Op zondag 5 september 2010 20:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Inderdaad, het is ook maar net hoe snel je iets als kwetsend ervaart. Ik zie in dit forum sommige believers net zo goed de sceptici voor van alles en nog wat uitmaken.
Dit bijvoorbeeld:
[..]
zou als zeer kwetsend ervaren kunnen worden (of het nou tegen een believer of een scepticus gezegd wordt). Ik bedoel, je zal maar op dat moment een doodzieke geliefde bij je hebben... Ik persoonlijk raak niet gekwetst als zomaar iemand op internet dat tegen me zou zeggen, maar wel als iemand in real life dit tegen me zou zeggen en ik zou op dat moment een doodzieke geliefde/naaste hebben.
Maar een ander (believer of scepticus) raakt weer wel gekwetst als zomaar iemand op internet dat tegen hem/haar zegt.
Het feit dat het jou iets niet deert wil natuurlijk niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.quote:Op zondag 5 september 2010 19:55 schreef ToT het volgende:
Tja we krijgen hier echt een discussie over een woord, maar ik kan niet begrijpen dat je je kwetsbaar voelt als je zegt dat niets voorbestemd is. Ikzelf geloof ook niet echt dat alles in het leven voorbestemd is, maar ik voel me niet kwetsbaar als ik dat zeg.
Nee, natuurlijk niet, vandaar de smiley.quote:Op zondag 5 september 2010 18:49 schreef killjoykillkiller het volgende:
[..]
Uhrrr zit er niet zo op te wachten dat 1 van mijn familie leden komt te overlijden, maar dat terzijde.
Zenio wil niet meer reageren, dus we zullen het nooit weten.
Ja, natuurlijk heb ik die smiley gezien. En zoals ik al zei: Ik zou er niet gekwetst door raken op internet. Maar in real life zou ik het echt geen leuk grapje vinden als ik op dat moment een doodzieke geliefde/naaste heb.quote:Op zondag 5 september 2010 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
Heb je de smiley niet gezien die er achter staat? Kan me niet voorstellen dat iemand daar aanstoot aan neemt. Iemand die zelf de boel in de maling neemt moet tegen een stootje kunnen en zéker een grapje kunnen waarderen lijkt mij.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, vandaar de smiley.
En gezien je UI dacht ik dat je wel tegen een hard grapje kon.
Beter tochquote:Op zondag 5 september 2010 20:29 schreef Bastard het volgende:
Nou dan hebben we er allebei in ieder geval een heel andere kijk op
Dat lijkt me logisch. Ik ken niemand die zoiets zou zeggen in de wetenschap dat de ander een doodzieke partner of ander familielid heeft.quote:Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heb ik die smiley gezien. En zoals ik al zei: Ik zou er niet gekwetst door raken op internet. Maar in real life zou ik het echt geen leuk grapje vinden als ik op dat moment een doodzieke geliefde/naaste heb.
Daarbij kan ik me voorstellen dat een ander (die op dat moment wat zwakker in zijn/haar schoenen staat) daar wel gekwetst door kan raken op internet.
'Jullie' vinden het kwetsend tegenover zenio dat iemand valse gegevens gegeven heeft. Dat vind ik nou weer een heel stuk minder kwetsend.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het kan ook nog zijn dat die sceptici dezelfde dingen hebben meegemaakt, maar er een logische 'aardse' verklaring voor hebben en geen spirituele verklaring.
Als voorbeeld 'lucide dromen'. Ik wist altijd wel dat niet iedereen weleens bewust droomt, maar ik heb nooit geweten dat dat door sommige mensen als heel bijzonder en spiritueel gezien wordt! Ik droom zo vaak bewust, ik kan zo vaak mijn dromen sturen en wakker worden wanneer ik dat wil. Dat doe ik al vanaf dat ik een heel klein kindje was.
Tja 'super', dat is nou juist het punt... Ik heb het nooit als bijzonder ervaren, totdat ik de topics over lucide dromen in dit forum ging lezen. Ik was zelfs zo verbaasd dat mensen het aan het spirituele/paranormale koppelden dat ik dit in een topic daarover gepost heb:quote:Op zondag 5 september 2010 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
Lijkt me echt super als je het zelf kunt sturen.
Lucid Dreaming, Doet iemand daaraan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat heeft (bewust) dromen met paranormale zaken te maken
[compleet offtopic mode]quote:zondag 5 september 2010 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, vandaar de smiley.
En gezien je UI dacht ik dat je wel tegen een hard grapje kon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |