Kun je alleen je droom onthouden, of ben je ook echt lucide in je dromen? Dus dat je "wakker" wordt in je droom, en ook echt kunt sturen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:37 schreef Wasmachinemann het volgende:
Ik doe daaraan, Ik kan gewoon herinneren wat ik gedroomd had gisteren [Ik zat weer eens te rondzweven in mijn eigen wereld, Dan word het ineens oorlog, Ga ik dus lekker schieten enzo, En ja ik hou van FPS'en], Eergisteren dacht ik aan een snelle PC waar ik op mocht gamen, Ik speelde Crysis Warhead, Iets later ging ik weer naar mijn wereld, Lekker LFS doen, Ik werd wakker, Vroeg me een beetje af waar het over ging,en ging verder slapen, Zonder gedroom btw, was te moe nog.
Dat dromen onthouden lukt me wel vrij gemakkelijk, maar dat moment dat ik lucide wordt lukte pas 1 keer en toen werd ik heel snel wakker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef John5 het volgende:
[..]
Kun je alleen je droom onthouden, of ben je ook echt lucide in je dromen? Dus dat je "wakker" wordt in je droom, en ook echt kunt sturen?
Ben er al een tijdje mee bezig.. Meer aan het oefenen dromen goed te onthouden, heb je een lading leuke technieken voor..
Ja, Ik kan dromen besturen, Eigenlijk kon ik dit altijd al, maar ik deed het nooit, Nu ik het leuk vind om te doen, doe ik het.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef John5 het volgende:
[..]
Kun je alleen je droom onthouden, of ben je ook echt lucide in je dromen? Dus dat je "wakker" wordt in je droom, en ook echt kunt sturen?
Ben er al een tijdje mee bezig.. Meer aan het oefenen dromen goed te onthouden, heb je een lading leuke technieken voor..
Koel, puik dat je het zomaar kan, dat hoor je maar weinig.. Als ik je post zo las klonk het meer alsof je "meegaat" met je droom, wat niet echt als een lucide droom klinkt. Maar dat kan uiteraard alleen jij bepalen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:09 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Ja, Ik kan dromen besturen, Eigenlijk kon ik dit altijd al, maar ik deed het nooit, Nu ik het leuk vind om te doen, doe ik het.
trouwens, het idee achter lucide dromen is dat je het zelf bepaald, en dus niet dat het ineens oorlog wordt, tenzij je bedoelde dat je wou dat je in een oorlog zatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:37 schreef Wasmachinemann het volgende:
, Dan word het ineens oorlog, Ga ik dus lekker schieten enzo, En ja ik hou van FPS'en
Je kan ook in je droom in een oorlog 'belanden' en vanaf dat moment bewust gaan dromen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:14 schreef BereNDD het volgende:
trouwens, het idee achter lucide dromen is dat je het zelf bepaald, en dus niet dat het ineens oorlog wordt, tenzij je bedoelde dat je wou dat je in een oorlog zat
http://en.wikipedia.org/wiki/Lucid_dreamquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:18 schreef Maarten302 het volgende:
Dit probeer ik ook al heel lang te kunnen alleen lukt het maar niet. Iemand beginners tips???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Astu, Credits voor Auxlium van Hackforums voor zijn post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |