Leuk,. ik ga het testen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:32 schreef zenio het volgende:
Beste fokkers en foksters,
Ik ben mijn reading-kunsten aan het ontwikkelen en moet om te oefenen veel readings doen, en ik zoek hiervoor dus vrijwilligers die zich willen laten readen door mij, en daarna zeggen in hoeverre het wel of niet klopt.
Waar ik naar ga kijken is globaal naar het heden en nabije toekomst. Hiervoor heb ik nodig; een (recente) foto van jou waarbij je naar de camera kijkt, en je echte voornaam, dit kun je me pm'men. (achternaam is ook handig, maar als je dit niet wilt hoeft het niet).
Ik voel de flauwe reacties al aankomen, maar als je echt geinteresseerd bent, reageer en pm!
zenio
Hilarisch, echt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef _Michiel_ het volgende:
Kun je ook voorspellen wanneer ik weer een ban krijg?
[ afbeelding ]
Mijn echte voornaam is Michiel.
Ik heb al een test pm gestuurdquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hmm dat lijkt me wel leuk!
Alleen ik ben bang dat je een "kloon" of een bedrieger bent die daarna de foto's op fok gaat plaatsen..
Dus even je posthistory bekijken
Dat gaat ie vast ook bij jou doen voor ie je gaat readenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dus even je posthistory bekijken
Hoezo wilt ie a.d.h.v. mijn posthistory er iets in zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat gaat ie vast ook bij jou doen voor ie je gaat readen
Dus overweeg je echt om hier aan mee te doen, maak dan eerst even een kloon aan voordat je met TS contact op neemt.
Ik ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:40 schreef babipangang het volgende:
wel interessant, alleen ik lees eerst nog even mee.
Daar kun je een heleboel uithalen over iemand.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoezo wilt ie a.d.h.v. mijn posthistory er iets in zien
Vind ik inderdaad een goede.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daar kun je een heleboel uithalen over iemand.
En als hij echt kan readen, dan heeft ie dat helemaal niet nodig toch?
Neem die 11 jaar post geschiedenis van Yvonne die zich heeft aangemeld.
Daaruit kun je al een aardige karakterschets maken.
Elke reaktie die je geeft zegt iets over jou. Zoals deze reaktie iets over mij zegt, namelijk dat ik altijd heel skeptisch ben.
Per pm staat er.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik doe zeker mee! Kan ik de foto ergens naar toe mailen?
Ik heb niet zoveel post history, dus dat scheelt
Foto's kunnen toch niet per PM?quote:
Ja tinypic bedoelde ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Foto's kunnen toch niet per PM?(Tenzij je het weer via tinypic doet of zo.)
Per PM een mailadres opvragen lijkt me beter.
Nou de reden waarom ik zei "pm", is om het prive te houden.. Ik zou wel kunnen updaten hoe vaak ik "het goed heb" tot nu toe. Daarover later meer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
TS, komen hier de readings te staan, of hou je dat tussen jou en degene die je ge'read' hebt?
Hoezo maakt dat verschil dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef zenio het volgende:
Mensen, als jullie een foto sturen is het belangrijk dat je IN de camera kijkt..
In de camera kijken graag. En graag ook beide ogen, je hoeft er niet "cute" uit te zien met een pluk voor je oog, als je er maar op staat, met een redelijk formaat foto.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:26 schreef Sylver_ het volgende:
Mag je ook richting de camera kijken, of moet het echt een foto zijn waarbij ik in de camera kijk?
En in het laatste geval, moet je dan beide ogen zien? Want ik heb er 1 waarbij er een pluk voor mijn ene oog zit
Ik ben erg benieuwd naar waarom je dat graag wil, dat je iemand zo in de ogen kunt kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef zenio het volgende:
[..]
In de camera kijken graag. En graag ook beide ogen, je hoeft er niet "cute" uit te zien met een pluk voor je oog, als je er maar op staat, met een redelijk formaat foto.
groeten,
zenio
In mijn geval; om contact te maken..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar waarom je dat graag wil, dat je iemand zo in de ogen kunt kijken.Krijg je alleen dan dingen door?
Ja dat begreep ik zo'n beetje, maar ik vroeg me af hoe dat in z'n werk ging en waarom oogcontact nodig is om helderziend contact te krijgen, maar ik denk dat je wel heel erg diep moet gaan om dat allemaal te gaan uitleggen he?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:14 schreef zenio het volgende:
[..]
In mijn geval; om contact te maken..
Hehe, het is niet om er 'cute' uit te zien, het is gewoon een spontane fotoquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef zenio het volgende:
[..]
In de camera kijken graag. En graag ook beide ogen, je hoeft er niet "cute" uit te zien met een pluk voor je oog, als je er maar op staat, met een redelijk formaat foto.
groeten,
zenio
Ik heb tarot readings gegevenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:24 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heb jij niet een tijdje hetzelfde gedaan?
Als je aan je taks zit moet je het maar even melden hoor, kan ik het in de OP zetten zodat ze je niet meer spammenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef zenio het volgende:
Mensen, ik krijg op het moment meer binnen dan ik zo 1 2 3 kan readen, ik doe zowieso m'n best om iedereen te doen.
groeten,
Zenio
Nee hoor, voorlopig is het nog niet tE veel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je aan je taks zit moet je het maar even melden hoor, kan ik het in de OP zetten zodat ze je niet meer spammen.
Michielosquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:10 schreef Michielos het volgende:
Ik heb je een naaktfoto van mij gestuurd. Ik kijk daar recht naar de cam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |