Hoezo maakt dat verschil dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef zenio het volgende:
Mensen, als jullie een foto sturen is het belangrijk dat je IN de camera kijkt..
In de camera kijken graag. En graag ook beide ogen, je hoeft er niet "cute" uit te zien met een pluk voor je oog, als je er maar op staat, met een redelijk formaat foto.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:26 schreef Sylver_ het volgende:
Mag je ook richting de camera kijken, of moet het echt een foto zijn waarbij ik in de camera kijk?
En in het laatste geval, moet je dan beide ogen zien? Want ik heb er 1 waarbij er een pluk voor mijn ene oog zit
Ik ben erg benieuwd naar waarom je dat graag wil, dat je iemand zo in de ogen kunt kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef zenio het volgende:
[..]
In de camera kijken graag. En graag ook beide ogen, je hoeft er niet "cute" uit te zien met een pluk voor je oog, als je er maar op staat, met een redelijk formaat foto.
groeten,
zenio
In mijn geval; om contact te maken..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar waarom je dat graag wil, dat je iemand zo in de ogen kunt kijken.Krijg je alleen dan dingen door?
Ja dat begreep ik zo'n beetje, maar ik vroeg me af hoe dat in z'n werk ging en waarom oogcontact nodig is om helderziend contact te krijgen, maar ik denk dat je wel heel erg diep moet gaan om dat allemaal te gaan uitleggen he?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:14 schreef zenio het volgende:
[..]
In mijn geval; om contact te maken..
Hehe, het is niet om er 'cute' uit te zien, het is gewoon een spontane fotoquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef zenio het volgende:
[..]
In de camera kijken graag. En graag ook beide ogen, je hoeft er niet "cute" uit te zien met een pluk voor je oog, als je er maar op staat, met een redelijk formaat foto.
groeten,
zenio
Ik heb tarot readings gegevenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:24 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heb jij niet een tijdje hetzelfde gedaan?
Als je aan je taks zit moet je het maar even melden hoor, kan ik het in de OP zetten zodat ze je niet meer spammenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef zenio het volgende:
Mensen, ik krijg op het moment meer binnen dan ik zo 1 2 3 kan readen, ik doe zowieso m'n best om iedereen te doen.
groeten,
Zenio
Nee hoor, voorlopig is het nog niet tE veel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je aan je taks zit moet je het maar even melden hoor, kan ik het in de OP zetten zodat ze je niet meer spammen.
Michielosquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:10 schreef Michielos het volgende:
Ik heb je een naaktfoto van mij gestuurd. Ik kijk daar recht naar de cam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |