Voor eentje is dat het niet echt waard. Stel nu dat ze een gebroken hartje stuurt. Dag 30 euro.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:26 schreef Thinq het volgende:
Daarom en is dat het waard?
Zijn er veel mannen die hier een betaald account hebben bij RP?
Oh ik had even niet in de gaten dat ze interesse heeft getoond. Nu ja, bij meerdere kippetjes zou ik het zeker doen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Thinq het volgende:
Ze is niet de enige die heeft gereageerd op mijn profiel, maar toch....
Eens!quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:27 schreef Natalie78 het volgende:
Nieuw deel, 34 alweer!![]()
IRL Relatieplanetten was weer...interessant.
ik heb nu al spijt van de betaling maar goed..quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:26 schreef Thinq het volgende:
Daarom en is dat het waard?
Zijn er veel mannen die hier een betaald account hebben bij RP?
Welke situatie ? Iemand die je een berichtje heeft gestuurd en je vindt het niks ? Of iemand waar je al een tijdje mee aan het mailen bent ? Of iemand waar je al mee gedate hebt ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef Natalie78 het volgende:
Toch nog even de vraag. Hoe laten jullie over het algemeen iemand weten dat je geen interesse hebt? Just friends misschien, meer niet? Ik blijf het lastig vinden.
Ik denk niet dat mannen op een datingsite gewone vriendinnen zoeken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef Natalie78 het volgende:
Toch nog even de vraag. Hoe laten jullie over het algemeen iemand weten dat je geen interesse hebt? Just friends misschien, meer niet? Ik blijf het lastig vinden.
Als 't iemand is die ik nog nooit of nauwelijks gesproken heb dan zeg ik gewoon waar 't op staat. Dat ik geen interesse hebquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef Natalie78 het volgende:
Bestaat er geen alles-in-1 iets?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Welke situatie ? Iemand die je een berichtje heeft gestuurd en je vindt het niks ? Of iemand waar je al een tijdje mee aan het mailen bent ? Of iemand waar je al mee gedate hebt ?
Ja oke, maar hoe? Concrete voorbeelden graag. Ik ben nieuw hier. Dank.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:10 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mannen op een datingsite gewone vriendinnen zoeken?
Gewoon eerlijk en direct zijn, anders krijg je juist vervelende situatiesEn met direct bedoel ik niet bot, maar er zijn vele manieren om iemand op een diplomatische manier toch heel duidelijk te maken dat het echt niks gaat worden.
"Sorry, tussen ons gaat het niet werken",quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja oke, maar hoe? Concrete voorbeelden graag. Ik ben nieuw hier. Dank.
Het is iemand waar je al tijdje contact mee hebt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Er is 1 perfecte alles in 1 oplossing. Niet meer reageren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
"Sorry, tussen ons gaat het niet werken",
"Ik zie geen toekomst voor ons en ik wil je niet aan het lijntje houden",
"Ik vond het gezellig, maar niet meer dan dat",
"Je bent niet mijn type",
"Ik heb geen klik".
"Je bent lelijk".
Concreet genoeg?
Dat is gewoon asociaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Er is 1 perfecte alles in 1 oplossing. Niet meer reageren.
Duizenden vrouwen op RP, Lexa, MSN etc. hanteren deze manier en het worden er steeds meer.
Ja! Dank, alleen zal ik die laatste maar achterwege laten denk ik. Komt zo hard aan he. Hehe. Tweede is wel toepasselijk misschien. Ooooooh ik ben veel te soft voor dit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
"Sorry, tussen ons gaat het niet werken",
"Ik zie geen toekomst voor ons en ik wil je niet aan het lijntje houden",
"Ik vond het gezellig, maar niet meer dan dat",
"Je bent niet mijn type",
"Ik heb geen klik".
"Je bent lelijk".
Concreet genoeg?
Blokkeren vind ik echt sneu hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Duizenden vrouwen op RP, Lexa, MSN etc. hanteren deze manier en het worden er steeds meer.
Alsof je het over een virus hebt. Vrouwen die zich verspreiden en de internets ziek maken...quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja, niet netjes, maar hey, result!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Blokkeren vind ik echt sneu hoor.
Verder ook geen advies, ik ben zelfs uit hyves gegooit nadat ik een subtiele poging deed. Alhoewel, werkte dus wel
Meer regel dan uitzondering.quote:
Anders begin je over de welbekende klik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja! Dank, alleen zal ik die laatste maar achterwege laten denk ik. Komt zo hard aan he. Hehe. Tweede is wel toepasselijk misschien. Ooooooh ik ben veel te soft voor dit.
poging tot wat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Blokkeren vind ik echt sneu hoor.
Verder ook geen advies, ik ben zelfs uit hyves gegooit nadat ik een subtiele poging deed. Alhoewel, werkte dus wel
Neeheequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
poging tot wat?
je hebt de Hyves makers proberen te verleiden?
Lekker belangrijk toch ? Of was je van plan om nog gezellig contact te houden ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
NeeheeDie wonen niet in mijn regio!
Nee subtiele poging tot duidelijk maken dat ik geen interesse heb. Maar hij ontving het niet zo goed, was vrij boos. Nu ben ik geblokt op msn en uit zijn hyves verwijderd (ja blijkbaar zit daar een verwijder knop op).
Dus tjah, weinig goed advies voor Nathalie.
Ik had de intentie dat gesprek was soepeler te laten verlopen. Vind het wel rot als iemand zo boos wordt, dan is ie blijkbaar toch beledigt/gekwetst.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Lekker belangrijk toch ? Of was je van plan om nog gezellig contact te houden ?
Veel vrouwen vinden van niet en pretenderen dat het de normaalste zaak van de wereld is.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:52 schreef PastorRichards het volgende:
Gewoon duidelijkheid geven is de beste oplossing als je geen interesse hebt. Er is niks ergers dan iemand aan het lijntje houden en zeker mannen hebben vaak de neiging om alles dat geen keiharde 'nee' is nog uit te leggen als 'misschien is er nog een kans, ze heeft me immers nog niet helemáál afgewezen'.
Some Men just can't take No for an answer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je geen klik voelt en het 'hierbij wilt laten' (op MSN of per mail) en vervolgens niet ingaan op pogingen van zijn kant om jou tot andere gedachten te brengen. Probeert 'ie dat wel: blokkeren.
Waarschijnlijk had hij andere verwachtingen en dacht hij dat ie wel een kans maakte. Natuurlijk gissen... ligt eraan hoe jullie gesprekken gingen. Als het zo'n Picardmike gesprek was, ja dan kan ik het wel begrijpen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik had de intentie dat gesprek was soepeler te laten verlopen. Vind het wel rot als iemand zo boos wordt, dan is ie blijkbaar toch beledigt/gekwetst.
Aan de andere kant, is het nu wel heel duidelijk dat ie absoluut niet bij mij past, ik hou niet van mietjes.
Of ze heeft tientallen andere berichtjes die eerst nog afgehandeld moeten worden. Ik begrijp best dat een vrouw zich af en toe door de berichten heen moet worstelen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Some Men just can't take No for an answer.
en dat kan ook een oorzaak zijn van het niet reageren op een berichtje bij geen interesse.
Mag ze het eerst even probéren voor je zulke conclusies trekt? Als 'ie daarna blijft doordrammen krijg jij gelijk, oké?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Some Men just can't take No for an answer.
en dat kan ook een oorzaak zijn van het niet reageren op een berichtje bij geen interesse.
Dat zullen dan vast dezelfde vrouwen zijn die maar geen date kunnen vinden en die klagen dat de mannen zo waardeloos zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Veel vrouwen vinden van niet en pretenderen dat het de normaalste zaak van de wereld is.
Ik ben nog te nieuw hier om dat laatste te snappenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij andere verwachtingen en dacht hij dat ie wel een kans maakte. Natuurlijk gissen... ligt eraan hoe jullie gesprekken gingen. Als het zo'n Picardmike gesprek was, ja dan kan ik het wel begrijpen.
Mwah onze gesprekken liepen continu als "wat heb jij vandaag gedaan?". Als ik eens doorvroeg kreeg ik continu "dat vertel ik je later wel".quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij andere verwachtingen en dacht hij dat ie wel een kans maakte. Natuurlijk gissen... ligt eraan hoe jullie gesprekken gingen. Als het zo'n Picardmike gesprek was, ja dan kan ik het wel begrijpen.
Whehehe, leuk joh. Samen achter de mannen aan !quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
barbarjan toont interesse! (NL 73748957 )
Somebody kill me now pls!
Nou ik weet niet hoe het voor de andere dames op RP is momenteel, maar bij mij is het behoorlijk stil.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Of ze heeft tientallen andere berichtjes die eerst nog afgehandeld moeten worden. Ik begrijp best dat een vrouw zich af en toe door de berichten heen moet worstelen.
Ja en hij is medeweker, wat wil je nog meer!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:06 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Whehehe, leuk joh. Samen achter de mannen aan !
Tis vandaag juist weer een record bij mij! Regio dus, of het mindere weer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe het voor de andere dames op RP is momenteel, maar bij mij is het behoorlijk stil.
Paar maanden geleden kreeg ik veeeeeeel meer berichten. Kan natuurlijk aan mijn regio liggen. Ik weet het niet.
Je kunt ze alles verwijten behalve dat ze gretig zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben nog te nieuw hier om dat laatste te snappenmaar oke. Nu ook weer op Knuz een jongen, berichtje gekregen, ik kijk vervolgens naar zijn profiel. Tien minuten later weer berichtje, dat ik wel gekeken had maar waarom ik niet antwoord.
Ik denk dat ik maar eens moet verhuizen. Zie in andere provincies veel lekkerdere mannenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Tis vandaag juist weer een record bij mij! Regio dus, of het mindere weer.Ook een aantal mannen die me al eens eerder berichtten maar dat kennelijk vergeten zijn.
![]()
Hehe, survival of the fittest. In zekere zin welquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat zullen dan vast dezelfde vrouwen zijn die maar geen date kunnen vinden en die klagen dat de mannen zo waardeloos zijn![]()
Natuurlijke selectie
Haha, zo valt het mij op OkC op dat er in Londen krankzinnig mooie mannen wonen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens moet verhuizen. Zie in andere provincies veel lekkerdere mannen![]()
Londen is geweldigquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha, zo valt het mij op OkC op dat er in Londen krankzinnig mooie mannen wonen.Zie ik een mooi hoofd staan, is het negen van de tien keer daar vandaan. Echt waar!
Ik snap echt niet dat je dat doet hè ! Dan diskwalificeer je jezelf toch al automatisch. Oh wacht, Knuz...quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben nog te nieuw hier om dat laatste te snappenmaar oke. Nu ook weer op Knuz een jongen, berichtje gekregen, ik kijk vervolgens naar zijn profiel. Tien minuten later weer berichtje, dat ik wel gekeken had maar waarom ik niet antwoord.
Hengels, vijvers. Al haal ik mijn hengel idd maar wel uit de Knuz vijver denk ik. Jeweettoch.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:21 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je dat doet hè ! Dan diskwalificeer je jezelf toch al automatisch. Oh wacht, Knuz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |