abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:49:48 #176
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85588127
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Neehee :P Die wonen niet in mijn regio! :P

Nee subtiele poging tot duidelijk maken dat ik geen interesse heb. Maar hij ontving het niet zo goed, was vrij boos. Nu ben ik geblokt op msn en uit zijn hyves verwijderd (ja blijkbaar zit daar een verwijder knop op).
Dus tjah, weinig goed advies voor Nathalie.
Lekker belangrijk toch ? Of was je van plan om nog gezellig contact te houden ? O-)
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_85588251
Gewoon duidelijkheid geven is de beste oplossing als je geen interesse hebt. Er is niks ergers dan iemand aan het lijntje houden en zeker mannen hebben vaak de neiging om alles dat geen keiharde 'nee' is nog uit te leggen als 'misschien is er nog een kans, ze heeft me immers nog niet helemáál afgewezen'.
Casting an evil eye on degenerates
pi_85588285
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Lekker belangrijk toch ? Of was je van plan om nog gezellig contact te houden ? O-)
Ik had de intentie dat gesprek was soepeler te laten verlopen. Vind het wel rot als iemand zo boos wordt, dan is ie blijkbaar toch beledigt/gekwetst.
Aan de andere kant, is het nu wel heel duidelijk dat ie absoluut niet bij mij past, ik hou niet van mietjes. ~O>
pi_85588364
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Dat is gewoon asociaal :{w
Veel vrouwen vinden van niet en pretenderen dat het de normaalste zaak van de wereld is.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:54:24 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85588393
Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je geen klik voelt en het 'hierbij wilt laten' (op MSN of per mail) en vervolgens niet ingaan op pogingen van zijn kant om jou tot andere gedachten te brengen. Probeert 'ie dat wel: blokkeren.
Niet meer actief op Fok!
pi_85588640
barbarjan toont interesse! (NL 73748957 )

Somebody kill me now pls! :(
pi_85588775
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:52 schreef PastorRichards het volgende:
Gewoon duidelijkheid geven is de beste oplossing als je geen interesse hebt. Er is niks ergers dan iemand aan het lijntje houden en zeker mannen hebben vaak de neiging om alles dat geen keiharde 'nee' is nog uit te leggen als 'misschien is er nog een kans, ze heeft me immers nog niet helemáál afgewezen'.
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je geen klik voelt en het 'hierbij wilt laten' (op MSN of per mail) en vervolgens niet ingaan op pogingen van zijn kant om jou tot andere gedachten te brengen. Probeert 'ie dat wel: blokkeren.
Some Men just can't take No for an answer.

en dat kan ook een oorzaak zijn van het niet reageren op een berichtje bij geen interesse.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:01:09 #183
97868 Krullehoofd
pi_85588807
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ik had de intentie dat gesprek was soepeler te laten verlopen. Vind het wel rot als iemand zo boos wordt, dan is ie blijkbaar toch beledigt/gekwetst.
Aan de andere kant, is het nu wel heel duidelijk dat ie absoluut niet bij mij past, ik hou niet van mietjes. ~O>
Waarschijnlijk had hij andere verwachtingen en dacht hij dat ie wel een kans maakte. Natuurlijk gissen... ligt eraan hoe jullie gesprekken gingen. Als het zo'n Picardmike gesprek was, ja dan kan ik het wel begrijpen.
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:03:08 #184
97868 Krullehoofd
pi_85588906
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

[..]

en dat kan ook een oorzaak zijn van het niet reageren op een berichtje bij geen interesse.
Of ze heeft tientallen andere berichtjes die eerst nog afgehandeld moeten worden. Ik begrijp best dat een vrouw zich af en toe door de berichten heen moet worstelen.
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:03:31 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85588924
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

[..]

Mag ze het eerst even probéren voor je zulke conclusies trekt? Als 'ie daarna blijft doordrammen krijg jij gelijk, oké? ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_85588953
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:53 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Veel vrouwen vinden van niet en pretenderen dat het de normaalste zaak van de wereld is.
Dat zullen dan vast dezelfde vrouwen zijn die maar geen date kunnen vinden en die klagen dat de mannen zo waardeloos zijn :')
Natuurlijke selectie ;)
pi_85588973
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:01 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Waarschijnlijk had hij andere verwachtingen en dacht hij dat ie wel een kans maakte. Natuurlijk gissen... ligt eraan hoe jullie gesprekken gingen. Als het zo'n Picardmike gesprek was, ja dan kan ik het wel begrijpen.
Ik ben nog te nieuw hier om dat laatste te snappen :') maar oke. Nu ook weer op Knuz een jongen, berichtje gekregen, ik kijk vervolgens naar zijn profiel. Tien minuten later weer berichtje, dat ik wel gekeken had maar waarom ik niet antwoord. :X
pi_85589010
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:01 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Mwah onze gesprekken liepen continu als "wat heb jij vandaag gedaan?". Als ik eens doorvroeg kreeg ik continu "dat vertel ik je later wel".
Verder was ie beetje saai, zat alleen maar thuis achter de pc, enige waarvoor ie wegging was werken en boodschappen. Dan ben je snel uitgelult. Blijkbaar dacht hij er idd anders over. Jammer voor em.
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:06:15 #189
97868 Krullehoofd
pi_85589058
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
barbarjan toont interesse! (NL 73748957 )

Somebody kill me now pls! :(
Whehehe, leuk joh. Samen achter de mannen aan ! :')
pi_85589087
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Of ze heeft tientallen andere berichtjes die eerst nog afgehandeld moeten worden. Ik begrijp best dat een vrouw zich af en toe door de berichten heen moet worstelen.
Nou ik weet niet hoe het voor de andere dames op RP is momenteel, maar bij mij is het behoorlijk stil.
Paar maanden geleden kreeg ik veeeeeeel meer berichten. Kan natuurlijk aan mijn regio liggen. Ik weet het niet.
pi_85589119
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:06 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Whehehe, leuk joh. Samen achter de mannen aan ! :')
Ja en hij is medeweker, wat wil je nog meer! *O*
pi_85589175
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Nou ik weet niet hoe het voor de andere dames op RP is momenteel, maar bij mij is het behoorlijk stil.
Paar maanden geleden kreeg ik veeeeeeel meer berichten. Kan natuurlijk aan mijn regio liggen. Ik weet het niet.
Tis vandaag juist weer een record bij mij! Regio dus, of het mindere weer. :') Ook een aantal mannen die me al eens eerder berichtten maar dat kennelijk vergeten zijn. -O- _O-
pi_85589182
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:04 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ik ben nog te nieuw hier om dat laatste te snappen :') maar oke. Nu ook weer op Knuz een jongen, berichtje gekregen, ik kijk vervolgens naar zijn profiel. Tien minuten later weer berichtje, dat ik wel gekeken had maar waarom ik niet antwoord. :X
Je kunt ze alles verwijten behalve dat ze gretig zijn 8-)
pi_85589397
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:08 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Tis vandaag juist weer een record bij mij! Regio dus, of het mindere weer. :') Ook een aantal mannen die me al eens eerder berichtten maar dat kennelijk vergeten zijn. -O- _O-
Ik denk dat ik maar eens moet verhuizen. Zie in andere provincies veel lekkerdere mannen :( :P
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:16:15 #195
97868 Krullehoofd
pi_85589523
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:04 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Dat zullen dan vast dezelfde vrouwen zijn die maar geen date kunnen vinden en die klagen dat de mannen zo waardeloos zijn :')
Natuurlijke selectie ;)
Hehe, survival of the fittest. In zekere zin wel :9
pi_85589550
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar eens moet verhuizen. Zie in andere provincies veel lekkerdere mannen :( :P
Haha, zo valt het mij op OkC op dat er in Londen krankzinnig mooie mannen wonen. :9~ Zie ik een mooi hoofd staan, is het negen van de tien keer daar vandaan. Echt waar!
pi_85589665
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:17 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Haha, zo valt het mij op OkC op dat er in Londen krankzinnig mooie mannen wonen. :9~ Zie ik een mooi hoofd staan, is het negen van de tien keer daar vandaan. Echt waar!
Londen is geweldig O+
OkCupid?? O-)
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:20:36 #198
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_85589703
Ohnee, mag niet hier! 8)7
Prrrrr
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:21:01 #199
97868 Krullehoofd
pi_85589723
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:04 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat je dat doet hè ! Dan diskwalificeer je jezelf toch al automatisch. Oh wacht, Knuz... :')
pi_85589803
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:21 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat je dat doet hè ! Dan diskwalificeer je jezelf toch al automatisch. Oh wacht, Knuz... :')
Hengels, vijvers. Al haal ik mijn hengel idd maar wel uit de Knuz vijver denk ik. Jeweettoch. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')