Het is heel verschillend, verschillend per site, en verschillend met wat je zoekt....quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:25 schreef Rapaille het volgende:
Dank u![]()
Ik ga wel rondkijken op wat sites en een profiel aanmaken ergens. Ik weet alleen niet of het echt wat voor mij is, ik krijg na het lezen het idee dat mensen zichzelf proberen te verkopen. Hoewel ik dat begrijp is dat wel ontzettend jammer.
Wat ik sowieso van plan ben: foto's plaatsen en een uitgebreid verhaaltje schrijven. Heb even snel wat profielen bekeken en mensen die dat niet doen vind ik zelf een stuk minder interessant.
Als je nou pas terug bent moet het wel heel interessant geweest zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:27 schreef Natalie78 het volgende:
Nieuw deel, 34 alweer!![]()
IRL Relatieplanetten was weer...interessant.
Idd! Details! Alle vunzige details!quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als je nou pas terug bent moet het wel heel interessant geweest zijn?
quote:Hallo charmant Ordos!!! Ik heb vandaag is er vrije tijd, en ik weet niet wat te doen. Ik wil kennismaking u Ordos ! Dit heb ik besloten om u te schrijven ! Ik denk dat op jouw leeftijd 31 jaar , het gemakkelijker zal zijn om gemeenschappelijke interesses en hobby's te vinden. Ik wil ook vaste relatie !
Na het bekijken van uw profiel, Ik heb een goede indruk, en vormde een aangename conclusies. Ik ben blij dat er zulke mensen als u Ordos ! Ik zou het erg leuk om je te ontmoeten. We kunnen ook online communiceren. Ik zal dankbaar zijn als u je me een mail. Of schrijf nu in en we beginnen te praten! (tulpina@mailpir.com) Ik besteed weinig tijd hier. Hier heb ik vaak tijd doorbrengen. Dus heb ik hier mijn foto, je ze kunt zien! (www.myspace.com/ 542258342)
Tot ziens! Ik hoop dat u mij Ordos antwoord!
Het blijft leuk om te lezenquote:
Ja precies! Vertel vertel! D'r moet meer positivisme in dit topic komenquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als je nou pas terug bent moet het wel heel interessant geweest zijn?
Lastig! Ik zou dat eerlijk gezegd ook gelijk denken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:36 schreef Viking84 het volgende:.
Ik had vrijdagavond een berichtje gestuurd naar iemand en zij heeft gisteravond mijn profiel bekeken, maar niks teruggestuurd. En dan denk ik meteen: "Oh die heeft geen interesse, laat maar." Of is dat te kort door de bocht?.
RP? Dan is 't meestal einde oefening. Of ze had gewoon geen tijd om snel te reageren en dan komt dat nogquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:36 schreef Viking84 het volgende:.
Ik had vrijdagavond een berichtje gestuurd naar iemand en zij heeft gisteravond mijn profiel bekeken, maar niks teruggestuurd. En dan denk ik meteen: "Oh die heeft geen interesse, laat maar." Of is dat te kort door de bocht?.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef MHD83 het volgende:
Someone got lucky?![]()
A.s. woensdag weer een date. Een meisje die nog nooit een relatie heeft gehad. 21 Jaartjes jong. Mijn god.. wat moet ik doen met dat arme ding
Daar valt wel wat voor te zeggen. Maar het kan ook zijn dat ze even nieuwsgierig was en misschien op een beter tijdstip de tijd neemt om wel een berichtje terug te sturen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:36 schreef Viking84 het volgende:
.
Wat maakt het eigenlijk uit of iemand al eerder een relatie heeft gehad of niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef MHD83 het volgende:
Someone got lucky?![]()
A.s. woensdag weer een date. Een meisje die nog nooit een relatie heeft gehad. 21 Jaartjes jong. Mijn god.. wat moet ik doen met dat arme ding
Vaak denken mensen toch: wat een kneus, daar zal wel iets mis mee zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat maakt het eigenlijk uit of iemand al eerder een relatie heeft gehad of niet?
Ah dat verandert de zaak!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:45 schreef Viking84 het volgende:
Nee, geen RP. Ik zie wel of ze nog reageert (sowieso weinig keus
). Moet wel zeggen dat ik zelf een redelijk uitgebreid verhaal had getypt en dat er voor haar een hoop aanknopingspunten in zitten waar ze wel even mee bezig is als ze wil reageren
.
Maar ze was wel meer dan een half uur onlinequote:
Het lijkt wel of je blauwe ballen hebt...quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ze was wel meer dan een half uur online. Dat verandert de zaak zeker ook weer?
.
Naja, ik moet me er niet zo druk om maken. Ik lijk picardmike wel
Haha hmmmm ja oke. He get...dat verandert het wel ja. Ja je moet wel een beetje stevig in je schoenen staan, it's a tough world dat internet dating!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ze was wel meer dan een half uur online. Dat verandert de zaak zeker ook weer?
.
Naja, ik moet me er niet zo druk om maken. Ik lijk picardmike wel
Het is niet anders dan in real life. Nee heb je en ja kun je krijgen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha hmmmm ja oke. He get...dat verandert het wel ja. Ja je moet wel een beetje stevig in je schoenen staan, it's a tough world dat internet dating!
Dan moet je ervoor zorgen dat jij haar eerste wordtquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef MHD83 het volgende:
Someone got lucky?![]()
Tot het moment dat je helemaal verliefd op haar bent en ze je hart breekt omdat deze relatie toch niet helemaal was wat ze ervan verwachtte en ze 'haar vleugels uit wil slaan omdat ze het gevoel heeft dat ze iets mist' op het moment dat ze wat minder bleu is geworden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan moet je ervoor zorgen dat jij haar eerste wordtt kost vaak even wat meer moeite allemaal maar tis wel bijzonder
Ik zie eerder gebeuren dat ze zich helemaal aan hem vastklamptquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tot het moment dat je helemaal verliefd op haar bent en ze je hart breekt omdat deze relatie toch niet helemaal was wat ze ervan verwachtte en ze 'haar vleugels uit wil slaan omdat ze het gevoel heeft dat ze iets mist' op het moment dat ze wat minder bleu is geworden.
In het begin, totdat ze over haar onzekerheid heen is en beseft dat ze gewoon de eerste de beste kans op een relatie heeft aangegrepen en dat hij eigenlijk helemaal niet is wat ze wil.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie eerder gebeuren dat ze zich helemaal aan hem vastklampt.
Hoeveel mensen ken jij die jaren lang gelukkig zijn bij hun eerste vriendje/vriendinnetje? Ik ken er maar 1. Maar da's voor beide personen in die relatie het geval, en pure wanhoopquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat maakt het eigenlijk uit of iemand al eerder een relatie heeft gehad of niet?
Ja joh, dat was toen met mijn eerste keer ook een enorm succes en totaal niet beschamendquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan moet je ervoor zorgen dat jij haar eerste wordtt kost vaak even wat meer moeite allemaal maar tis wel bijzonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn huisgenoot vindt het een hele waslijst (het deel: ik zeg 'ja' tegen en ik zeg 'nee' tegen is nieuw), maar ik heb liever weinig reacties waar ik iets aan heb dan veel reacties waar ik weinig aan heb. En dit zijn toch echt basisvoorwaarden
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Even mijn profiel geupdate:- (als je tenminste met mij in 1 huis wilt wonen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn huisgenoot vindt het een hele waslijst (het deel: ik zeg 'ja' tegen en ik zeg 'nee' tegen is nieuw), maar ik heb liever weinig reacties waar ik iets aan heb dan veel reacties waar ik weinig aan heb. En dit zijn toch echt basisvoorwaarden
.
Ben je op zoek naar een huisgenoot ?
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
Heb ik alquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:22 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
- (als je tenminste met mij in 1 huis wilt wonen)
Ben je op zoek naar een huisgenoot ?
Op zich denk ik dat je best wel vooraf eerlijk kunt zijn - ja, je loopt waarschijnlijk een heel aantal potentiële berichten mis, maar zouden die contacten zich uberhaupt ooit tot een relatie kunnen ontwikkelen? Het is immers geen wedstrijd wie de meeste berichten krijgt maar een manier om een partner te vinden. Wel ben ik het met je eens dat het nogal veeleisend kan overkomen (vooral als die lijsten te lang en heel specifiek worden) en daarom zou ik dit soort dingen eerder in een verhaaltje proberen te verwerken dan in een 'checklist'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:27 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik ben gewoon van mening dat je niet gelijk alles moet gaan vertellen. En op deze manier kom je gelijk over als iemand die geen water bij de wijn zou willen doen. Snap je ?
Omdat ik geen buitenlandse dames wil. En ik vind ook niet dat ik alles al weggeef. Er valt nog genoeg te vertellenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:34 schreef Natalie78 het volgende:
Leuke foto en profiel!Ik had dat eerst ook vermeld in mijn profielen, heb ook katten en die blijven. Waar ik weer berichtjes op kreeg, discussies etc. waardoor ik besloot het maar weg te laten. Voor casual dating onbelangrijk, voor prinsen en prinsessen op witte paarden toch wel essentieel.
![]()
Een uitgebreid(er) profiel zegt ook wel wat over iemand, er is moeite gedaan. Spreekt toch veel meer aan dan "komt nog" of "ff rondkijken". En dat je alles al weggeeft nee, ben ik het niet mee eens. Ik had laatst een hele leuke date met een jongen die mij juist door een detail in mijn profiel een berichtje stuurde en door dat detail mijn interesse wekte.
Alleen vraag ik me wel af, waarom heb je alles in het Nederlands geschreven en niet in het Engels? Nu loop je eventuele leuke buitenlandse dames mis!
De grote liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar degene voor wie jij al je eisen laat varen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik al.
Kijk, voor casual encounters maakt het niet zoveel uit of een vrouw van katten houdt of niet. Wel als ze een serieuze relatie zou willen, want de katten blijven.
Ik zeg nergens dat je niet eerlijk moet zijn. Maar er is niks zo saai en afknappend als een open boek.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:33 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Op zich denk ik dat je best wel vooraf eerlijk kunt zijn - ja, je loopt waarschijnlijk een heel aantal potentiële berichten mis, maar zouden die contacten zich uberhaupt ooit tot een relatie kunnen ontwikkelen? Het is immers geen wedstrijd wie de meeste berichten krijgt maar een manier om een partner te vinden. Wel ben ik het met je eens dat het nogal veeleisend kan overkomen (vooral als die lijsten te lang en heel specifiek worden) en daarom zou ik dit soort dingen eerder in een verhaaltje proberen te verwerken dan in een 'checklist'.
Alle eisen laten varen voor een vrouw?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:47 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
De grote liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar degene voor wie jij al je eisen laat varen.
aldus een groot aantal RP vrouwen
Jawel hoor. Ben je wel ingelogd?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef Ordos20 het volgende:
Hai Viking! leuk om een hoofd bij de posts te zien!
Maar euh, heb je geen match vragen ingevuld? (ik zie alleen streepjes).
Het komt al ietsje anders over dan dat eisenlijstje. Maar nog steeds die eisen hè ? Wat mij betreft hoef je echt niet te schrijven ik houd of ik denk, of iets dergelijke. Het feit dat je iets daar neerzet geeft al aan dat je dat denkt of daarvan houdt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb het weer even aangepast. Bepaalde dingen waarvan ik dacht 'dat kan ik in de praktijk ook wel uitvogelen' weggelaten en er meer een verhaaltje van gemaakt
. Ik hoop dat ik nu iets milder overkom
.
Ja precies...had gisteren een berichtje gestuurd naar ene SuzanneDutch ofzo en die heeft gewoon geen antwoord gegeven en we zijn nu al zeker 15 uur verder... Keihard allemaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:54 schreef Natalie78 het volgende:
Haha hmmmm ja oke. He get...dat verandert het wel ja. Ja je moet wel een beetje stevig in je schoenen staan, it's a tough world dat internet dating!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |