Dat kwartje valt nu pas?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Oh die heteromannen die mijn profiel bezocht hebben zijn natuurlijk Fokkers van hier!.
Profielen van mensen die over 't algemeen op onze profielen reageren.. Lijkt me een hele ervaringquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:29 schreef Re het volgende:
ok, wat weggeveegd, dit gaat over ervaringen met datingsites, NIET over grappige, suffe of wat dan ook profielen van anderen.
simpel concept dacht ik zo...
beetje flauw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:29 schreef Re het volgende:
ok, wat weggeveegd, dit gaat over ervaringen met datingsites, NIET over grappige, suffe of wat dan ook profielen van anderen.
simpel concept dacht ik zo...
ja, ontzettend.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:34 schreef Silenus het volgende:
Ik had een heel leuk verhaaltje geschreven over internetdatingtips, die ik aan de hand van leuke datingprofielen zou proberen te verduidelijken.
Maar volgens één of andere dude die je hier nooit ziet en blijkbaar gefrustreerd is dat 'ie geen kaartje voor Lowlands heeft mag je het alleen over ervaringen MET datingsites hebben, niet OVER datingsites.
Offeh, ja. Dus we gaan nu nooit meer aan elkaar vertellen hoe we onze datingprofiel moeten aanpassen, maar alleen vertellen wat voor grappige ervaring we mét datingsites hadden.
Nu mijn grappige ervaring met een datingsite: Ik was dus zo aan het klikken op Relatieplanet, en toen kwam ik op een te gek profiel (mag niet vertellen wat voor profiel) en die mailde dus iets hilarisch (mag niet zeggen waarover helaas) en toen stuurde ik zelf iets grappigs terug (sorry, kan niet zeggen wat) en dat was echt zóóóó lachen joh!![]()
God, ik lag echt dubbel. Hopelijk vonden jullie het net zo hilarisch als ik.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:34 schreef Silenus het volgende:
Ik had een heel leuk verhaaltje geschreven over internetdatingtips, die ik aan de hand van leuke datingprofielen zou proberen te verduidelijken.
Maar volgens één of andere dude die je hier nooit ziet en blijkbaar gefrustreerd is dat 'ie geen kaartje voor Lowlands heeft mag je het alleen over ervaringen MET datingsites hebben, niet OVER datingsites.
Offeh, ja. Dus we gaan nu nooit meer aan elkaar vertellen hoe we onze datingprofiel moeten aanpassen, maar alleen vertellen wat voor grappige ervaring we mét datingsites hadden.
Nu mijn grappige ervaring met een datingsite: Ik was dus zo aan het klikken op Relatieplanet, en toen kwam ik op een te gek profiel (mag niet vertellen wat voor profiel) en die mailde dus iets hilarisch (mag niet zeggen waarover helaas) en toen stuurde ik zelf iets grappigs terug (sorry, kan niet zeggen wat) en dat was echt zóóóó lachen joh!![]()
Hahaha da's een goeie zeg!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:34 schreef Silenus het volgende:
Oh dat laatste zou kunnen kloppen, ik kijk alle series (tenminste, de series die meestal door mannen gekeken worden, zoals SF series). En ik speel ook nog eens een keertje WoW en het valt me op dat een heleboel mensen niet weten wat dat is, niet dat, dat erg is, maar die hebben dus inderdaad een heel andere belevingswereld dan ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof de mannen waar jij op valt van die truckers of onopvallende administratief ambtenaartjes die gewoon niet zoveel te melden hebben en gelukkig worden van een bakkie doen en na 5 minuten stilte zeggen van 'he,gezellig!'
Date eens een ITer; die zijn misschien een beetje nerdy, maar lezen de hele dag nu.nl ,wikipedia, kijken alle series en kunnen over veel mee praten
Als je dat topic gevonden hebt, post dan even de link hier. Ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
@Re: huh een topic met datingprofielen? Even snel zoeken![]()
Idd, kan me niet herrineren dat er zo'n topic bestond?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Als je dat topic gevonden hebt, post dan even de link hier. Ben ook wel benieuwd.
Dat vind ik wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
beetje flauw.
Suffe profielen horen ook bij de ervaring, niet?
Ja hallo, ik moet dit wel even doen anders wordt dit een retesaai kuttopic.quote:
Iemand die makkelijk praat, denk ik, zodat er niet veel stiltes vallen. En iemand die openstaat voor nieuwe dingen en niet meteen overal z'n oordeel over klaar heeft staan. Iemand die, anders gezegd, ook eens lekker gek kan doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:59 schreef Ordos20 het volgende:
Kunnen de vrouwen even verduidelijken wat ze nou bedoelen met een spontaan iemand? ik kom het de hele tijd tegen. Als ik de Dikke VD erbij pak dan is het iets doen zonder er lang over na te denken, ja dat doet bijna iedereen wel, maar dat is niet wat jullie willen...
toch?
Iemand die niet verlegen is, "dingen"onderneemt... Maar is inderdaad een beetje zo'n nietszeggende opmerking.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iemand die makkelijk praat, denk ik, zodat er niet veel stiltes vallen. En iemand die openstaat voor nieuwe dingen en niet meteen overal z'n oordeel over klaar heeft staan. Iemand die, anders gezegd, ook eens lekker gek kan doen.
Een succes? Wat heb je gedaan? En wanneer is de volgende date?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
Argh, de sterke arm van de wet komt even wat boete's uitdelen ...
Beetje jammer, je mag wel profielen van anderen bespreken, maar alleen in een ander topic. En niet hier? Want het moet wel zuiver blijven natuurlijk! Logisch!
Anywayz, mijn date van gisteren was een succes.
Nog twee dagen RP te gaan. Kijken of ik er nog snel even een contact uit kan halen, you never know ^_^
Zijn wat gaan drinken, beetje praten (was gezellig) en lief afscheid genomenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Een succes? Wat heb je gedaan? En wanneer is de volgende date?
Ik denk dat Re in de war is, want ik zie dat topic niet. OF het is heeel erg oud.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:55 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Idd, kan me niet herrineren dat er zo'n topic bestond?
Over 't algemeen vinden ze 't op Fok dan ook weer niet leuk als je een topic van een jaar oud op gaat halenquote:
Overigens kun je daar dan ook nog de helft niet posten gezien het daar uitsluitend om trieste profielen gaat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Over 't algemeen vinden ze 't op Fok dan ook weer niet leuk als je een topic van een jaar oud op gaat halen
Oh well..
Och die worden dan vanzelf wel weer opgeruimdquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Overigens kun je daar dan ook nog de helft niet posten gezien het daar uitsluitend om trieste profielen gaat.
Ja dit mag dus niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef Thinq het volgende:
Van deze lieftallige dame ontving ik via RP een interesse bericht. Ik twijfel alleen een beetje of de foto wel van haar is. Ze lijkt namelijk op tatajana in haar jongere jaren....NL58916477.
Ja die is wel echt, gok ik. Foto's zien er niet fake uit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef Thinq het volgende:
Van deze lieftallige dame ontving ik via RP een interesse bericht. Ik twijfel alleen een beetje of de foto wel van haar is. Ze lijkt namelijk op tatajana in haar jongere jaren....(hier stond een code)
En ligt het aan mij en heeft zo ongeveer 95% van de vrouwen een gratis-account bij RP..
Waarom zo een lelijke eerste foto terwijl foto 2 en 3 gewoon veel leuker zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:57 schreef Thinq het volgende:
Jeetje, vraag je om een beetje hulp in deze zware tijden van het internetdaten en dan kan je hier niet terecht.
Ik zou voor haar bereid zijn om een smak geld te betalen voor 1 maand lid te worden, maar dan moet ik het natuurlijk wel zeker weten
Ik kan alleen de eerste foto zien (ben zo'n vrouw met gratis accountquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja die is wel echt, gok ik. Foto's zien er niet fake uit.
En ja, vrouwen hebben vaak een gratis account bij RP. Tis de bedoeling dat de mannen lid worden en de vrouwen berichtjes sturen met hun e-mailadres erin, zodat de vrouwen een mailtje kunnen sturen als ze daar zin in hebben.
Ja zo werkt het op relatieplanet toch eigenlijk wel. Je zou anders OKCupid kunnen proberen, die is gratis. Vond ik persoonlijk niks, maar anderen hier zijn er wel enthousiast over.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef Thinq het volgende:
Haha, omdat ik tot een van de vele behoor die nog geen betaald accountje heeft bij RP. Het stuit mij een beetje tegen de borst om 30 euro's neer te leggen voor een datingsite....
Het suffe is dus alleen dat je weinig kan met de hartjes die je ontvangt omdat het heen en weer zenden van hartjes op den duur ook zo saai wordt...En blijkbaar wordt er weer van ons man verwacht dat wij de digitale portemonnee trekken om de vrouwen het hof te maken...
De centen rollen wel van je niet-digitale bankrekening, hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef Thinq het volgende:
Haha, omdat ik tot een van de vele behoor die nog geen betaald accountje heeft bij RP. Het stuit mij een beetje tegen de borst om 30 euro's neer te leggen voor een datingsite....
Het suffe is dus alleen dat je weinig kan met de hartjes die je ontvangt omdat het heen en weer zenden van hartjes op den duur ook zo saai wordt...En blijkbaar wordt er weer van ons man verwacht dat wij de digitale portemonnee trekken om de vrouwen het hof te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |