heb even gekeken en wat mij het meest opvalt is dat je op je foto heel erg boos kijkt (komt op mij over als: raak me niet aan! anders sla ik erop!) en ten tweede viel me op dat je beschrijving heel erg gericht is op je studie en wat je ambities zijn qua werk en dat een beetje zonder passie.. misschien kun je meer over jezelf vertellen dan alleen je studie? Nu ziet het eruit als een sollicitatiebrief voor werk, terwijl je eigenlijk jezelf moet 'verkopen'quote:Op zondag 8 juni 2008 14:29 schreef zzzzzzz het volgende:
Mijn profiel blijkt ook te saai te zijn. Ik sta nu ongeveer 1,5 maand op match.com en relatieplanet als betaald lid en heb slechts twee interesseberichtjes ontvangen. De eerste had schoonmaakster als beroep en de tweede was zwart.
Misschien kunnen jullie mij tips geven hoe ik mijn profiel aantrekkelijker kan maken zonder te gaan liegen. Mijn gebruikersnaam is jeroen9.
Wat is daar zo 'quote:Op zondag 8 juni 2008 14:29 schreef zzzzzzz het volgende:
De eerste had schoonmaakster als beroep en de tweede was zwart.![]()
dees vond ik wel hilarisch:quote:Op zondag 8 juni 2008 14:47 schreef MLI het volgende:
Ja. TVP, want ik vind zo snel geen triest profiel.
quote:Ik zoek leuke vrouw, met haar deel ik met mijn leven.. mischien je bent die vrouw, dat kan toch?
Ik ben zelf blank en wil daarom een blanke vrouw. Ik denk dat veel mannen daar zo over denken. Ze probeerde het ook te verbergen. In haar profiel stond dat ze niet zo snel een foto geeft.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf blank en wil daarom een blanke vrouw. Ik denk dat veel mannen daar zo over denken.
Nou, alsof het ook iets is dat je direct in je profiel moet zetten. 'Hoi, ik ben een spontane negerin van 28'?.quote:Ze probeerde het ook te verbergen. In haar profiel stond dat ze niet zo snel een foto geeft.
en hij is op zoek naar een fuckbuddy:quote:Two is a Party!
Echte vent met blond, echt haar (en ongebonden) zoekt evenbeeld uit het Bourgondische Koninkrijk: een stoere, goed ontwikkelde, slimme, intelligente vrolijke, blonde muts voor spannende en vooral leuke date.
quote:De enige voorwaarde: geen gedoe, geen relatie. Dat kan ik op dit moment niet goed voor ons invullen want ik ben altijd 60% van de maand in buitenland. Wat dan wel? Een eerlijke, veilige en vertrouwde, gezellige en vrijblijvende date op basis van een hechte, heftige en goede vriendschap. 2x per maand in Amsterdam. Daten is meten en meten is weten, maar we gaan eerst een glaasje wijn drinken en lekker eten. En wie weet, waar alles dan toe leidt. Toch tot 'Two is a Party'?
Wat is dat voor belachelijke redenatie?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf blank en wil daarom een blanke vrouw.
Dat was niet de reden, want in haar profiel stond dat ze het ook niet geeft als je ernaar vraagt. Maar ik had beter de smilie alleen bij de eerste persoon kunnen zetten. Dat was wel triest, want toen had ik in mijn profiel staan dat ik iemand met hbo/wo niveau zoek en zij was niet verder gekomen dan de basisschool.quote:
quote:Normaal gesproken ben ik niet zo van de lange relaties. Vrouwen hebben de neiging te gaan vervelen, hevig te irriteren en zo verlies je binnen een mum van tijd het gevoel van intens willen en verlang je eigenlijk alleen nog maar naar het onvermijdelijke einde. Wat mij vooral altijd opbreekt is het ziekelijke verschijnsel, de diabolische drang om mijn persoonlijkheid, uiterlijk en levenswijze te willen veranderen. Het hele proces doet mij denken aan handenarbeid en veelal is de man het stukje klei en de vrouw de klamme handen van de puisterige middelbare scholier. Het kleien op zich staat gelijk aan de verliefdheid, beide partijen doen hun uiterste best om er iets moois van te maken. Een suikerpotje, een broche, een juskom of het cliché der clichés, de asbak. Hoe leuk het geknutsel ook is, uiteindelijk veranderen de tortelduifjes in kleiduifjes. Helemaal op het moment wanneer de creatie de oven in tortelduifjes in kleiduifjes. Helemaal op het moment wanneer de creatie de oven in moet, de helse oven die ervoor zorgt dat je jezelf nooit meer vrijuit kunt bewegen en dan, tja dan is het al te laat. Je bent een asbak, je blijft en asbak en niet veel later gaat de relatie in rook op.
humor!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:10 schreef m-niki het volgende:
Wil deze gast nu wél of niet een relatie (maw wat doet ie eigenlijk op een relatiesite???)
[..]
quote:hou van humor maar kan ook serieus zijn , ga een goed gesprek niet uit de weg ..
hou nie van liegen en en bedriegen ..
eerlijkheid staat voor op ,
heb 3 kinderen en die moete ook nie in de weg staan voor een goed contackt..
groetjes ...
zou hier echt iemand op reageren?quote:AVONDCURSUS VOOR MANLIEF
Alleen toegankelijk voor mannen!
Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren. De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten:
DAG 1
HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER
Stappenplan en diavoorstelling
TOILETROLLEN: GROEIEN ZE ZELF WEER AAN?
Groepsdiscussie
VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER
Oefenen met verschillende soorten wasmanden (visualisatietraining)
IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT?
Rij-simulator
DE AFSTANDSBEDIENING
De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen
Ze wil wel graag met 8 mannen tegelijk 'daten' blijkbaarquote:Op zondag 8 juni 2008 15:53 schreef kaasplankje het volgende:
Type verzuurde feminist is dit![]()
[..]
zou hier echt iemand op reageren?
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf blank en wil daarom een blanke vrouw. Ik denk dat veel mannen daar zo over denken. Ze probeerde het ook te verbergen. In haar profiel stond dat ze niet zo snel een foto geeft.
quote:hoihoi.
alles goed met mij wel.
heb je profiel gelezen,
dacht regegeer eve.
eve snel over me zelf ben tijmen uit nederland,
28 jaar,
werk 5 dagen in de week.
hoop dat je terug schrijft.
gr tijmen
Zijn hele profieltekst:quote:Verder ben je slim genoeg om in te schatten of je ook daadwerkelijk kans maakt.
Mag ik hier foto's plaatsen?quote:ben altijd heel lief en gezelig,
Dat stukje uit jouw profiel is anders ook behoorlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 17:33 schreef MLI het volgende:
[..]_!
Stukje uit mijn profiel:
[..]
Zijn hele profieltekst:
[..]
Mag ik hier foto's plaatsen?![]()
Het is dan ook een testprofielquote:Op zondag 8 juni 2008 17:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat stukje uit jouw profiel is anders ook behoorlijk
quote:Voor je besluit een berichtje te sturen, alleen op basis van mijn foto's: LEES EERST MIJN PROFIELTEKST!
Wat steekwoorden: impulsief, reislustig, talkative, energiek, gecompliceerd, openminded, stronteigenwijs, nieuwsgierig, feestbeest.
Woonachtig in Brussel sinds september 2007 om te studeren. Ik ben wel Nederlandse, maar ik heb niet de intentie om weer in NL te gaan wonen. Ik zing, ik winkel doelgericht, met mijn vrienden relax ik graag in het park of op een terrasje. Dansen doe ik ook graag, al ben ik er niet bijster goed in.
Mijn laatste relatie is inmiddels weer een jaar geleden en ik sta nu open voor een relatie.
Ik sta open voor het volgende type:
Talkative en sociaal, hopelijk minder impulsief maar wel even energiek als ik. Je hebt geen moeite met vrouwen die zelfstandig en assertief zijn. Je bent spontaan en je houdt net als ik van feestvieren. Je haalt veel uit het leven, grijpt kansen. Je bekijkt de wereld om je heen met een roze bril, zonder de realiteit uit het oog te verliezen. Je houdt er niet van om mensen te willen veranderen, je neemt mensen zoals ze zijn en als je daar niet mee kunt leven trek je je conclusies. Verder is jouw intelligentie te vergelijken met de gemiddelde HBO'er. Je wilt graag groeien in werk en op persoonlijk vlak. Je bent normaal gebouwd, zeker niet te tenger. Je trekt je niet veel aan van de mening van anderen want je hebt genoeg zelfvertrouwen om van je eigen mening uit te gaan.
Reageer niet als je voldoet aan één van deze voorwaarden:
Je bent jaloers aangelegd. Je houdt van gezellig op de bank hangen elke zaterdagavond. Jij zou later een paar leuke koters willen, een labrador en 'lekker achteraf' wonen (terwijl de dichtsbijzijnde stad op 10 minuten fietsen is). Je bent het type dat niet in het buitenland zou willen wonen. Je maakt veel vrouwonvriendelijke grapjes en lacht daar zelf het hardst om terwijl alle vrouwen in het gezelschap je het liefst uit je lijden zouden verlossen middels een nekschot. Je bent heel desperate op zoek naar een relatie. Je bent vader of moeder. Je houdt van een kalm rustig leventje en je vraagt je wel eens af wat de buren van je vinden. Je gaat regelmatig naar een concert van Frans Bauer. Je vloekt veel in het verkeer.
Verder ben je slim genoeg om in te schatten of je ook daadwerkelijk kans maakt.
Je bent niet op zoek, maar maakt wel een 'testprofiel' van 1 a4tje... Surequote:Op zondag 8 juni 2008 18:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is dan ook een testprofiel. Ik ben niet bepaald op zoek naar een relatie.
[..]
Gelukkig hoef ik jou niet te overtuigen van mijn doel.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent niet op zoek, maar maakt wel een 'testprofiel' van 1 a4tje... Sure
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |