abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2010 @ 00:05:08 #151
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_85934374
Ideaal toch, als je slaagt heb je dubbel feest, als je zakt kun je je lam zuipen. Hoe dan ook heb je deels een win situatie
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 1 september 2010 @ 00:07:46 #152
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85934479
De 18e, da's snel :o
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 1 september 2010 @ 00:32:11 #153
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_85935315
Je moet minimaal 15 dagen wachten tot je volgende examen, ik neem 4 lessen extra :P Ik ben bang dat ik het anders verleer, als ik nu gewoon 2 lessen per week doe dan stamp ik al dat gekijk wel in mn kop hoop ik.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
  woensdag 1 september 2010 @ 00:37:55 #154
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85935473
Ik ben de 27e gezakt en ik heb nog geen nieuwe datum, dat krijg ik van de week pas te horen. Ik ga niet weer een pakket van 13 lessen nemen, maar 5 is het minimum en dat verdeel ik dan wel over 2 middagen voor het examen als het niet te lang duurt voor ik weer op kan. Maar een paar weken geleden zat het aardig vol voor komende tijd.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_85937843
Beste fusionfake,

Je beschrijft een typisch geval van 'terecht' zakken. Het is niet leuk, maar het is niet anders.
Je beschrijft de eerste situatie; je kijkt binnenspiegel, buitenspiegel, schouder...en nog word je verrast door een 'bloedsnelle' fietster. Dan heb je wel gekeken maar niets gezien. Probeer de volgende keer niet om je heen te kijken als Stewie Wonder, maar probeer daadwerkelijk waar te nemen.

Tweede geval is veel interessanter. De examinator DUWT het stuur zo dat je twee banen opschuift. Dit doet ie niet als hij niet gezien had of het veilig kon. Wat hij dan doet is eigenlijk wat jij had moeten doen. Kijken en beslissen. Veiligheid staat natuurlijk bovenop, maar een examinator wil ook besluitvaardigheid zien.

Een examinator die zegt dat het kijken beter moet, bedoelt daar eigenlijk mee dat het kijken/handelen verbeterd moet worden. Positief punt is dat je de auto blijkbaar goed onder controle hebt. Probeer te werken aan je besluitvaardigheid. Voorzichtig rijden is prima, te voorzichtig is niet de bedoeling. Dus niet zomaar je auto overal inhoeken, maar als de ruimte hebt die gewoon nemen.

Aangezien je te horen hebt gekregen dat je controle goed was, een goede chauffeur kan zijn etc, denk ik dat het niet zo'n probleem is de volgende keer. Een 'klein beetje' meer je weg eisen, meer niet meer dan een klein beetje... Dan komt het helemaal goed.
pi_85938035
quote:
Op woensdag 1 september 2010 06:27 schreef Instructorix het volgende:
Beste fusionfake,

Je beschrijft een typisch geval van 'terecht' zakken. Het is niet leuk, maar het is niet anders.
Je beschrijft de eerste situatie; je kijkt binnenspiegel, buitenspiegel, schouder...en nog word je verrast door een 'bloedsnelle' fietster. Dan heb je wel gekeken maar niets gezien. Probeer de volgende keer niet om je heen te kijken als Stewie Wonder, maar probeer daadwerkelijk waar te nemen.
Ik heb trouwens nog nooit zo gekeke op rotonde... ik kijk naar rechterrijbanen of ik ook daadwerkelijk voorrang krijg.
En wanneer ik fietspas kruis, kijk ik vantevoren beide kanten of er iets aankomt.
Helemaal niet naar achter (binnenspiegel en buitenspiegel).
pi_85938205
Na heel lang lurken in dit topic toch maar even reageren.
Ik moet morgen afrijden.
  woensdag 1 september 2010 @ 08:42:23 #158
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_85938524
quote:
Op woensdag 1 september 2010 07:37 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ik heb trouwens nog nooit zo gekeke op rotonde... ik kijk naar rechterrijbanen of ik ook daadwerkelijk voorrang krijg.
En wanneer ik fietspas kruis, kijk ik vantevoren beide kanten of er iets aankomt.
Maar bij een kleine rotonde zal je toch wel moeten, omdat de fietser dan niet van opzij komt, maar van schuin achter je. Die fietser rijdt immers ook een rondje.

En succes stroopwafels!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  woensdag 1 september 2010 @ 10:04:45 #159
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_85940018
quote:
Op woensdag 1 september 2010 07:37 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Je zal toch moeten afslaan en dan moet je gewoon kijken hoor. Jij bedoelt denk ik de rotonde oprijden?

En instructorix bedankt voor je reactie, maar ik besef zelf natuurlijk wel dat het gewoon mijn fouten waren, ik kan de beste man niks verwijten.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_85941023
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:07 schreef Stroopwafels het volgende:
Na heel lang lurken in dit topic toch maar even reageren.
Ik moet morgen afrijden.
Succes morgen.

Ik had 2 uur vandaag. My god, begon zo goed... 2de uur was echt ;e. Falen met parkeren, falen op de snelweg, voelde echt weer net als de 1ste les. Wat een amateur ben ik soms ook, allemachtig.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 1 september 2010 @ 11:00:12 #161
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_85941546
Heeft iedereen last van ;)
Gek genoeg ik sinds ik mijn rijbewijs heb niet. Ik rij heel goed, al zeg ik het zelf. Terwijl ik juist had verwacht dat zonder instructeur naast me ik dingen minder goed zou gaan doen. Bepaalde dingen doe ik wel op mijn eigen manier, maar ik rij beter dan ik tijdens mijn rijlessen deed. Misschien omdat ik minder zenuwachtig ben.
pi_85941712
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:42 schreef twiFight het volgende:

[..]

Maar bij een kleine rotonde zal je toch wel moeten, omdat de fietser dan niet van opzij komt, maar van schuin achter je. Die fietser rijdt immers ook een rondje.

En succes stroopwafels!
Nee hoor, ik kijk naar links voor me en rechts /achter over me schouder..
Spiegels gebruik ik nooit bij rotonde afrijden...

Dus beetje vaag :P
pi_85941924
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:06 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Nee hoor, ik kijk naar links voor me en rechts /achter over me schouder..
Spiegels gebruik ik nooit bij rotonde afrijden...

Dus beetje vaag :P
In je spiegels zie je toch ook amper iets op een rotonde. Gewoon vooraf goed scannen, en bij het afrijden van de rotonde je dode hoek bekijken :)
pi_85942058
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:13 schreef Piles het volgende:

[..]

In je spiegels zie je toch ook amper iets op een rotonde. Gewoon vooraf goed scannen, en bij het afrijden van de rotonde je dode hoek bekijken :)
Precies, dus weet niet waarom mensen spiegels gebruiken :P
Lekker boeiend wat er achter me gebeurd op dat moment...
pi_85942690
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef twiFight het volgende:
Heeft iedereen last van ;)
Gek genoeg ik sinds ik mijn rijbewijs heb niet. Ik rij heel goed, al zeg ik het zelf. Terwijl ik juist had verwacht dat zonder instructeur naast me ik dingen minder goed zou gaan doen. Bepaalde dingen doe ik wel op mijn eigen manier, maar ik rij beter dan ik tijdens mijn rijlessen deed. Misschien omdat ik minder zenuwachtig ben.
I guess dan maar. Ik begon vreemd genoeg zonder zenuwen, was ook echt lekker uitgeslapen, goed ontbeten etc. Eerste uur ging redelijk tot goed, maar het 2de uur begonnen de fouten gewoon. Moest inparkeren bij het CBR hier, waar het echt tjokvol stond, dus ging echt met veel moeite (achteruit ook nog). Ene kant super veel ruimte, andere kant amper.. Verder op de snelweg, ipv kijken, richting, naar links deed ik naar links, kijken, richting. Heb meerdere malen andere automobilisten laten schrikken volgens mij omdat ik al tegen de streep reed. Gewoon dat soort stommiteiten.

Kan me dan zo aan mezelf ergeren, terwijl ik ook dondersgoed weet dat het beter kan en het vanzelf beter gaat maarja...
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_85942822
Net gezakt voor theorie ;( 2 fouten teveel ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85944077
GESLAAGD! :)

Alles in 1 keer... theorie, ttt en nu ook nog het examen, dat had ik nooit verwacht! Ik had een paar dikke fouten gemaakt, maar ik zat tijdens het examen erg veel te praten en vertelde ook soms dat ik nog best zenuwachtig was. Ik denk dat dat veel geholpen heeft.

Nouja, ik ben er blij mee! Aanstaande dinsdag ga ik in de auto van een vriend van me (de enige die er maar iets van af wist) beetje proberen te rijden en dan dinsdagavond in het bijzijn van mijn andere vrienden plotseling achter het stuur gaan zitten en wegrijden... Ik ben zo benieuwd naar hun gezichten, want ze denken dat ik pas in December ga beginnen met lessen. haha!
pi_85944130
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef blessed19 het volgende:

Gefeliciteerd! en :D _O_ dat niemand het weet.
pi_85944210
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef blessed19 het volgende:
Gefeliciteerd!

Ik was dat ook van plan, maar ik ben meestal te blij om dingen voor me te houden. :P
pi_85944736
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:16 schreef Stroopwafels het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Ik was dat ook van plan, maar ik ben meestal te blij om dingen voor me te houden. :P
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef Piles het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! en :D _O_ dat niemand het weet.
Thnx!

Ik begrijp het allemaal ook nog niet zo goed, maarja. Ik weet nu iig wel dat veel praten helpt tijdens een examen. Ook vertellen dat je zenuwachtig bent ofzo scheelt ook wel.

Het was leuk om mee te lurken, en succes aan degene die er nog voor moeten gaan! :)
  donderdag 2 september 2010 @ 11:12:53 #171
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_85979167
Gefeliciteerd nog :)

Dit las ik trouwens gisteren: He passed his driving test on his second attempt, and justified this by saying "All the best people pass the second time".[10]

James May van Top Gear :P hehe
pi_85980963
  donderdag 2 september 2010 @ 12:49:07 #173
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_85982049
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:11 schreef Stroopwafels het volgende:
Gefeliciteerd! Stroopwafels trakteren? :P
pi_85982350
Gefeliciteerd *O*

Ik mag de 20e weer op trouwens :)
pi_85984546
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:49 schreef jacobras het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Stroopwafels trakteren? :P
Haha, dankje!

quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Gefeliciteerd *O*

Bedankt!
Was erg nerveus, maar eenmaal in de auto ging het een stuk beter.
Het was een hele aardige instructeur, praatje maken en voor dat ik het wist mocht ik al weer terugrijden naar het CBR.

Succes 08ngoT!
pi_85988504
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

Succes morgen.

Ik had 2 uur vandaag. My god, begon zo goed... 2de uur was echt ;e. Falen met parkeren, falen op de snelweg, voelde echt weer net als de 1ste les. Wat een amateur ben ik soms ook, allemachtig.
Pauzeer je tussendoor wel? Dat hielp mij geweldig. Even snel een bakje koffie drinken. Het kostte tijd, maar ik voelde me het tweede uur net zo fit als het eerste. :)

Geslaagden: gefeliciteerd! *O*
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_85990078
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Gefeliciteerd *O*

Waar? Ik doe dan motor namelijk.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_85991231
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Waar? Ik doe dan motor namelijk.
Breda :) Jij woont meer naar het noorden en oosten toch?
pi_85991654
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:29 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Breda :) Jij woont meer naar het noorden en oosten toch?
Bussum.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_85992321
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:06 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Pauzeer je tussendoor wel? Dat hielp mij geweldig. Even snel een bakje koffie drinken. Het kostte tijd, maar ik voelde me het tweede uur net zo fit als het eerste. :)

Geslaagden: gefeliciteerd! *O*
Nee, en ik moet bekennen dat ik ook amper eet 's morgens voor een les. Krijg amper een hap door m'n keel van de zenuwen. }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')