GUTEMORGEN.quote:
Oh, ik las iets anders Helgast-emquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
GUTEMORGEN.
Dat was mijn Helgastem.
Nee, hoop dat ze een betere smaak hebben nu. Alhoewel, Bieber en Jonas Brothers en Cyrus. Neequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef Rauzer het volgende:
Hoewel kvk ook bij de kinderen niet meer populair is nu
Waarom zou je dat lezenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik las iets anders Helgast-em
Bieber vooral jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, hoop dat ze een betere smaak hebben nu. Alhoewel, Bieber en Jonas Brothers en Cyrus. Nee
Hmm lekker schreeuwen op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
EVEN NAAR DE KAMER VAN KOOPHANDEL!
Doe is normaal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
EVEN NAAR DE KAMER VAN KOOPHANDEL!
Ik las trouwens Helgas-temquote:
Ralph, gekke kasthomo.quote:
Je hebt het niet over mij hoop ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:01 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heb ik de pest aan mensen die niet antwoorden in een discussie.Ik ga er dan maar vanuit dat ik gelijk heb.
Het valt niet mee om te zien tussen al de idioten hier op FOK!.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik las trouwens Helgas-tem
Geen idee, maar je weet nu toch wel dat ik een beetje raar ben?
Nee, van die politie die iemand neer heeft geknald.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt het niet over mij hoop ik?
Quote failersquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 21 augustus 2010 11:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het valt niet mee om te zien tussen al de idioten hier op FOK!.
[/quote
Ok, ik zal meer mezelf zijn :Y
[/quote][quote]Op zaterdag 21 augustus 2010 11:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En quoten valt ook niet mee.![]()
Fopje.Ghakske.
oh dan weet ik nu zeker dat ik erg hetero benquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Quoten is siewosie voor homo's. Ik vind ze er zo mooier uitzien.![]()
ja jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef Bellatrix het volgende:
En met homo's bedoel ik niet dat ik homofobisch ben.
over homofoben gesproken, ik mis Patriquequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef Bellatrix het volgende:
En met homo's bedoel ik niet dat ik homofobisch ben.
Maar hoe kan jij nou verbrand zijn, je bent toch getintquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh dan weet ik nu zeker dat ik erg hetero ben
dat is wat ik bedoelde...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef Rauzer het volgende:
Hoewel kvk ook bij de kinderen niet meer populair is nu
Echt niet, ik heb heul veul gayfriends.quote:
Pat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
over homofoben gesproken, ik mis Patrique!
Jij en LL bedanktquote:
Ja, dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe kan jij nou verbrand zijn, je bent toch getintEn zo zonnig was het toch niet
Oeps.quote:
Nee ik kijk het al een tijdje niet meer, maar ik hoor kinderen er inderdaad ook nooit over. Terwijl het vroeger het gesprek van de dag was altijdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is wat ik bedoelde...
Heb je wel eens gezien hoe het nu is?
Ik snap dat ik nu ouder ben enzo, maar het is wel echt flink verneukt nu
RACIST.quote:
Alles na 'De kerstezel' vind ik stomquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee ik kijk het al een tijdje niet meer, maar ik hoor kinderen er inderdaad ook nooit over. Terwijl het vroeger het gesprek van de dag was altijd!
Ja, die lui zijn zo besmettelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
RACIST.![]()
Ik ken iemand die dood is gegaan aan negere.
Jij bent dan ook al flink op leeftijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alles na 'De kerstezel' vind ik stom
Pittig antwoord.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al flink op leeftijd.
Ja, ik kom uit de tijd dat mensen nog smaak haddenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al flink op leeftijd.
1960?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit de tijd dat mensen nog smaak hadden
Awwhquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook![]()
Was gisteren in Den-Haag/Scheveningen en de zon was best fel. Heb 12 km gewandeld en dus best lang buiten geweest...Ik moet me tegenwoordig gewoon insmeren
Ja want ik heb toch gelijk.quote:
1958, oké.quote:
Nee, ik heb daar een rekenmachine voor gebruikt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Je kunt wel rekenen in ieder geval
Dan geef ik het nu officieel opquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar een rekenmachine voor gebruikt.
PI.quote:
Aanstootgevend materiaal word direct gefilterdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:34 schreef iBenny het volgende:
Photobucket blijft nu al een uur op 100% hangen
Uploaden doet het niet
Wat is er mis met konijntjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aanstootgevend materiaal word direct gefilterd
Mooi... dan zal het iig niet nog een grotere teringbende op de weg worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
OBERHAUSEN - De octopus Paul heeft in de strijd om de organisatie van het WK voetbal in 2018 gekozen voor Engeland.
de rest lees je hier
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi... dan zal het iig niet nog een grotere teringbende op de weg worden.
Het WK naar Nederland halen heeft zowel voor als nadelen, maar ik denk dat de nadelen langer zullen blijven spelen.quote:
Dat was met het EK toch ook niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het WK naar Nederland halen heeft zowel voor als nadelen, maar ik denk dat de nadelen langer zullen blijven spelen.
Als het net zo wordt als Adele en Paul de Leeuw, Nederlands-Engelsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:43 schreef iBenny het volgende:
Ohw, vet... Laura Jansen en Paul de Leeuw gaan samen Use Sombody doen![]()
En wat gaan James Hetfield en Hayley Williams doen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:43 schreef iBenny het volgende:
Ohw, vet... Laura Jansen en Paul de Leeuw gaan samen Use Sombody doen![]()
Die vind ik ook tofquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het net zo wordt als Adele en Paul de Leeuw, Nederlands-Engels
eh?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat gaan James Hetfield en Hayley Williams doen?
Vind dat Laura dat lied sowieso heeft verpestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het net zo wordt als Adele en Paul de Leeuw, Nederlands-Engels
Ik vind hem wel mooi, maar Kings of Leon.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vind dat Laura dat lied sowieso heeft verpest
James Hetfieldquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat gaan James Hetfield en Hayley Williams doen?
Sex on firequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem wel mooi, maar Kings of Leon.
Niet alleen Helmondsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga naar Helmond, shoppen. Dat is Helmonds voor een overval plegen in trainingspak.
Doeg!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga naar Helmond, shoppen. Dat is Helmonds voor een overval plegen in trainingspak.
Nou ze heeft nog wel een kinderkoppie maar ze is behoorlijk zelfverzekerd!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
Zij ziet er toch ook niet 14 uit?
[..]
Niet alleen Helmonds
Maar veel pret
Helmondquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ze laten de kinderen playbackenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ben je er niet gewoon te oud voor nu?
Zilverstrand?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:05 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ervandoor... naar het Almeerderstrand
Tot morguuuuh
Hij gaat naakt zonnen volgens mij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zilverstrand?![]()
doegVeel plezier!
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:05 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ervandoor... naar het Almeerderstrand
Tot morguuuuh
Hoihoiquote:
Haha oh nee, op dat ene kleine groenstrookje bij de spoorbrug?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij gaat naakt zonnen volgens mij.
Past hendigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oh nee, op dat ene kleine groenstrookje bij de spoorbrug?
Hokje.quote:
Kom skype kerelquote:
Hallo.quote:
Laat ons maar beoordelen danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet of ik het beeldmateriaal van mijn gekaraoke terug wil zien. Zal geen gezicht zijn, was me machtig heet in de tent.
Popstars gewonnenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Hoin.quote:
Jammerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ben terug, niet beschoten.Er was wel een vent die ons de hele tijd achtervolgde leek wel
Echt zo'n pedohoofd.
quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ben terug, niet beschoten.Er was wel een vent die ons de hele tijd achtervolgde leek wel
Echt zo'n pedohoofd.
Hallontjes.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
Cupcakes aan het maken
Alleen ze gaan mislukken geloof ik
Hoe was het in 't Haagje.quote:
In het centrum goed.quote:
Lulquote:
Welke stad?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Net op de markt rondgelopen. Het zou best leuk kunnen zijn als het niet zo druk was. Markt
.
Die markt daar is normaal wel tofquote:
Hjihihihihiihihquote:
Ik hou gewoon niet zo van markten. Denk dat 't 'm dat is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die markt daar is normaal wel tof.
Zou ook kunnen, in Helmond is het altijd zo achterlijk druk bij die kledingkraampjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van markten. Denk dat 't 'm dat is.
In Eindhoven precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, in Helmond is het altijd zo achterlijk druk bij die kledingkraampjes. Al die Turken enzo die daar wonen zijn daar altijd (no offence).
quote:
Wtfquote:
Ik heb dus ooit een HUGE chocoladelul gehad voor mn verjaardag. Dag na mn verjaardag wilde ik ervan snoepen. Had mn hond dat ding snachts opgevretenquote:
Moet je hem in de koelkast zetten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Met dit weer smelt dat zo. Dan heb je een soort bruine vlek.
oh is nog gevaarlijk ook voor honden, chocolade.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus ooit een HUGE chocoladelul gehad voor mn verjaardag. Dag na mn verjaardag wilde ik ervan snoepen. Had mn hond dat ding snachts opgevreten
Geil.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus ooit een HUGE chocoladelul gehad voor mn verjaardag. Dag na mn verjaardag wilde ik ervan snoepen. Had mn hond dat ding snachts opgevreten
Ik wil ook een chocolade lul.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moe?quote:
Ik heb 99 problemen maar Jantine van Dijk is er geen van.quote:
Ik heb liever een echtequote:
Heul nietquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul niet. Het lijkt alleen ergens op, maar ik weet niet wat.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:39 schreef Rauzer het volgende:
Ja dat vind ik wel een leuk lied Bella![]()
!
gawdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:39 schreef Rauzer het volgende:
!
Succes en slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:40 schreef JJH het volgende:
En nu ga ik eerst even een paar uurtjes liggen, al met al heb ik 2 uur geslapen vanmorgen, en ik mag aankomende nacht ook nog. En als ik de auto, de klanten en mezelf heel wil houden is dat geen verkeerd plan.
Coberco LP.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:39 schreef Rauzer het volgende:
!
Wat, waar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen die vrouwen haten.![]()
Niet het boek.
Dat boek is geniaal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen die vrouwen haten.![]()
Niet het boek.
Ik ken iemand en die zat gewoon helemaal te ragen op vrouwen.quote:
Ach ja, als je het niet kunt krijgen is dat een manier om je teleurstelling en pijn te verwerken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die zat gewoon helemaal te ragen op vrouwen.Echt van: vieze kuthoeren, dommw wijven altijd dwars liggen blah blah blah. Hoe kan iemand zo worden?
Ik bedoel, het zijn meestal mannen die geen vrouw aan kunnen komen of altijd afgewezen worden, maar ik vind het zo raar.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach ja, als je het niet kunt krijgen is dat een manier om je teleurstelling en pijn te verwerken?
Kom jij naar de meet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit deze foto gemaakt:
[ afbeelding ]
nee, dat is zijn frustratie, lekker bij hem laten liggenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk het.Ik kan me daar ook zo over opwinden terwijl ik me er niet mee moet bemoeien.
Ahoiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:53 schreef Koen66 het volgende:
. Groetjes vanaf een winderig Noord Aa strand in Zoetermeer
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:53 schreef Zeroku het volgende:
Bella kom op Habbo. Patjen heeft een stoelendanskamer.
quote:
Thuis! Nog wel even...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:57 schreef Koen66 het volgende:
Allemaal gewoon thuis of ook onderweg
Thuis.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:57 schreef Koen66 het volgende:
Allemaal gewoon thuis of ook onderweg
Ben wachtwoord vergeten en geen zin om weer aan te vragen.quote:
Waar is de uitverkoop dan? Doldwaze dagen zijn toch altijd in Oktober?quote:
Lui portret.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben wachtwoord vergeten en geen zin om weer aan te vragen.
Jolige jofel.quote:
Ja, ik snapte het ook niet helemaal maar blijkbaar verkopen ze zeilschepen voor een tientje. Achter het centraal station. Kom ook joh!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar is de uitverkoop dan? Doldwaze dagen zijn toch altijd in Oktober?
quote:
Daar hobbyhoer ik altijd, daar ben ik te bekend.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik snapte het ook niet helemaal maar blijkbaar verkopen ze zeilschepen voor een tientje. Achter het centraal station. Kom ook joh!
Oh balen zeg! Weer vijf jaar wachten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik was uitgenodigd om mee te varen
Maar uitnodiging kwam tijdens vakantie en na vakantie vergeten te reageren
Oh, misschien krijg je meer korting!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar hobbyhoer ik altijd, daar ben ik te bekend.
Maar goed dat we daar niet in de buurt mieten dan...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar hobbyhoer ik altijd, daar ben ik te bekend.
Utrecht CS zal ook wel werkgebied zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar goed dat we daar niet in de buurt mieten dan...
Krijg meestal wel leuke uitnodigingen rond Sail, in 1995 meegevlogen met een Dakota over het hele Sail gebeuren, was wel leuk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh balen zeg! Weer vijf jaar wachten?
Lag het aan het toestel of externe factorenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Krijg meestal wel leuke uitnodigingen rond Sail, in 1995 meegevlogen met een Dakota over het hele Sail gebeuren, was wel leuk.
Detail, paar weken daarna crashte dat toestel......
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dakotarampquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lag het aan het toestel of externe factoren
Oh ja! Díe ramp! Lucky youquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dakotaramp
Heb wel meer rare dingen gehad dat jaar, op vakantie in Turkije sloeg het busje waarin we reden om te gaan raften om.....quote:
Pffff, dat lijkt me ook engquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb wel meer rare dingen gehad dat jaar, op vakantie in Turkije sloeg het busje waarin we reden om te gaan raften om.....
Scheelde niet veel of busje was het ravijn in verdwenen....
Dat was voor zover ik weet de laatste keer dat ik hem nodig had, dus geen idee of ie me nu nog kentquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pffff, dat lijkt me ook engje hebt duidelijk een beschermengel
Veel plezier straksquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:29 schreef Koen66 het volgende:
ga zo eens een poging wagen de kids te vangen
Hoop dat het niet gaat regenen, dan steek ik vanavond de BBQ aan
Of hij's beter geworden en beschermt je nu al door je niet die bijna dodelijke dingen meer mee te laten maken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was voor zover ik weet de laatste keer dat ik hem nodig had, dus geen idee of ie me nu nog kent
quote:
Banquote:
Omdat geen zin, HOKJEN.quote:
O op FOK! Omdat Habbo.quote:
Gohquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga helpen om de barbecue voor te bereiden.
Wat moet het zijn, het werkstuk?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
Moet ik meteen de eerste dag al met de docenten naar bed? Men. Ik moet eens andere kwaliteiten vinden.
Geen idee, krijg ik daar te horen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat moet het zijn, het werkstuk?
Ik laat mezelf verhuizen. Ik ga echt geen zwaren dozen sjouwen, waar zie je me voor aan zegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Haal je spierballen alvast maar uit de kast!
O ja dat moet ik niet vergeten inderdaad.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
In dat geval kun je de spierballen wel in de verhuisdoos doen.
Komt goed Myrquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nerveus voor die toelatingsopdrachten voor het Grafisch Lyceum.
Divaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik laat mezelf verhuizen. Ik ga echt geen zwaren dozen sjouwen, waar zie je me voor aan zeg
Komt vast goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nerveus voor die toelatingsopdrachten voor het Grafisch Lyceum.
Herkenbaar, allemaal een bak stokbrood en een frikandel en dan pas zelf bbqenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:07 schreef Koen66 het volgende:
Zow dat was lekker de barbecue
Helaas ging het weer sneller dan ik wilde, want rustig eten met kids
Dat kan idd ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Herkenbaar, allemaal een bak stokbrood en een frikandel en dan pas zelf bbqen
Siewosie eten.quote:
Ik vond het wel aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Huuu, je hebt mijn spelfout gequoot.
WAAR??????!quote:
Stoelendansquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond het wel aantrekkelijk.
[..]
WAAR??????!
Welken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hellow....
Hoe is het hier
Over 3 kwartier filmpje kijken
Laat ff weten wat je er van vindtquote:
Ok.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:28 schreef Desunoto het volgende:
Twee huizen verderop wordt een feestje gegeven hier.
Keek in de achtertuin via het raam en zag eerst alleen maar meiden dus ik denk "oh meidenfeestje, niets bijzonders".
Komen er 5 minuten later een stuk of 6 jongens aan waar je gewoon agressief van wordt. KANSLOOS. 15/16 jarige knulletjes die een stoere houding proberen aan te nemen, roken, foute brillen, foute kleding, petjes achterstevoren, zilveren kettingen, etc etc. Het uitschot van de samenleving dus.
En die gaan dan een beetje buiten hangen, stoer rondjes lopen of zo.![]()
Ik zou er zo heen willen lopen en er eentje een klap verkopen. Toekomstige loverboys en criminelen dit. Kankertuig.![]()
Dat dit kan in Nederland.
Ok.quote:
Is goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laat ff weten wat je er van vindt.
Jammer dat KLB weg is hea.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:28 schreef Desunoto het volgende:
Twee huizen verderop wordt een feestje gegeven hier.
Keek in de achtertuin via het raam en zag eerst alleen maar meiden dus ik denk "oh meidenfeestje, niets bijzonders".
Komen er 5 minuten later een stuk of 6 jongens aan waar je gewoon agressief van wordt. KANSLOOS. 15/16 jarige knulletjes die een stoere houding proberen aan te nemen, roken, foute brillen, foute kleding, petjes achterstevoren, zilveren kettingen, etc etc. Het uitschot van de samenleving dus.
En die gaan dan een beetje buiten hangen, stoer rondjes lopen of zo.![]()
Ik zou er zo heen willen lopen en er eentje een klap verkopen. Toekomstige loverboys en criminelen dit. Kankertuig.![]()
Dat dit kan in Nederland.
quote:
Doeggquote:
quote:
quote:
Gut.quote:
quote:
De stad an sich is niets mis mee, maar 't Haagje etc.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gut.mooie stadje hoor. ook al zegt zero anders.
Ja maar Slotervaart is ook aids, maar rest niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De stad an sich is niets mis mee, maar 't Haagje etc...
Zuid Willemsvaartquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar Slotervaart is ook aids, maar rest niet.
quote:
emo.gif mij nietquote:
quote:
Ik wacht op de man met de hamer. De laatste vier dagen 9 uur geslapen. Dat moet toch een keer gaan aan komenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh wat een saaie zaterdagavond. Voor mijn gevoel is het al een uur of 12
Ik heb echt exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh wat een saaie zaterdagavond. Voor mijn gevoel is het al een uur of 12
Ik heb al 2 dagen last van mn rug, kan nu toch niet slapen, niet liggen, niet zitten, niet staanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht op de man met de hamer. De laatste vier dagen 9 uur geslapen. Dat moet toch een keer gaan aan komenMaar het was wel een toffe beurs.
Is nie leuk hequote:
Anders waren er nog wel leuke topics in ONZ, maar die is inmiddels verbaggerd.quote:
Dat is al jaren zo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anders waren er nog wel leuke topics in ONZ, maar die is inmiddels verbaggerd.
KLBquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anders waren er nog wel leuke topics in ONZ, maar die is inmiddels verbaggerd.
Pff toen ik 19 was kon ik wel feesten jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Zullen we een feestje bouwen alsof het 1999 is. :3
Ja KLB weg doen is niet slim, maar care.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nu wordt er 100x dezelfde vraag gesteld.
Morgenavond weer terugquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja KLB weg doen is niet slim, maar care.
Mooi.quote:
Ach, wat is er anders dan 1500+ postopkrikhoerenposts op een dag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nu wordt er 100x dezelfde vraag gesteld.
Het is gewoon beter als KLB en ONZ gescheiden worden en als je er niet wil zijn moet je er vooral niet ingaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, wat is er anders dan 1500+ postopkrikhoerenposts op een dag.
De reden om de mensen af te laten koelen lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is gewoon beter als KLB en ONZ gescheiden worden en als je er niet wil zijn moet je er vooral niet ingaan.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Zullen we een feestje bouwen alsof het 1999 is. :3
Ja, maar zin hebben doet het natuurlijk niet. Bannen, wat ze ook gedaan hebben, is het beste. KLB weghalen heeft alleen meer bagger gebracht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
De reden om de mensen af te laten koelen lijkt me duidelijk.
Nee, bannen had dit keer even geen nut. Er zijn gewoon users die denken dat het subforum van hen is. Het punt dat dat niet het geval is, moest even duidelijk gemaakt worden. En ja, je hebt er ook andere users even mee, maar so be it. Triest dat het zo moet, je zou toch enig verstand bij mensen verwachten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar zin hebben doet het natuurlijk niet. Bannen, wat ze ook gedaan hebben, is het beste. KLB weghalen heeft alleen meer bagger gebracht.
Als je die users die alles verbaggeren een permban geeft ben je er ook van af, niet zo moeilijk heur.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, bannen had dit keer even geen nut. Er zijn gewoon users die denken dat het subforum van hen is. Het punt dat dat niet het geval is, moest even duidelijk gemaakt worden. En ja, je hebt er ook andere users even mee, maar so be it. Triest dat het zo moet, je zou toch enig verstand bij mensen verwachten.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef DeLuna het volgende:
Nu ben ik nog chagrijnig ook, omdat ik mij verveel.
Permbansquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je die users die alles verbaggeren een permban geeft ben je er ook van af, niet zo moeilijk heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |