GUTEMORGEN.quote:
Oh, ik las iets anders Helgast-emquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
GUTEMORGEN.
Dat was mijn Helgastem.
Nee, hoop dat ze een betere smaak hebben nu. Alhoewel, Bieber en Jonas Brothers en Cyrus. Neequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef Rauzer het volgende:
Hoewel kvk ook bij de kinderen niet meer populair is nu
Waarom zou je dat lezenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik las iets anders Helgast-em
Bieber vooral jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, hoop dat ze een betere smaak hebben nu. Alhoewel, Bieber en Jonas Brothers en Cyrus. Nee
Hmm lekker schreeuwen op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
EVEN NAAR DE KAMER VAN KOOPHANDEL!
Doe is normaal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
EVEN NAAR DE KAMER VAN KOOPHANDEL!
Ik las trouwens Helgas-temquote:
Ralph, gekke kasthomo.quote:
Je hebt het niet over mij hoop ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:01 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heb ik de pest aan mensen die niet antwoorden in een discussie.Ik ga er dan maar vanuit dat ik gelijk heb.
Het valt niet mee om te zien tussen al de idioten hier op FOK!.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik las trouwens Helgas-tem
Geen idee, maar je weet nu toch wel dat ik een beetje raar ben?
Nee, van die politie die iemand neer heeft geknald.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt het niet over mij hoop ik?
Quote failersquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 21 augustus 2010 11:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het valt niet mee om te zien tussen al de idioten hier op FOK!.
[/quote
Ok, ik zal meer mezelf zijn :Y
[/quote][quote]Op zaterdag 21 augustus 2010 11:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En quoten valt ook niet mee.![]()
Fopje.Ghakske.
oh dan weet ik nu zeker dat ik erg hetero benquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Quoten is siewosie voor homo's. Ik vind ze er zo mooier uitzien.![]()
ja jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef Bellatrix het volgende:
En met homo's bedoel ik niet dat ik homofobisch ben.
over homofoben gesproken, ik mis Patriquequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef Bellatrix het volgende:
En met homo's bedoel ik niet dat ik homofobisch ben.
Maar hoe kan jij nou verbrand zijn, je bent toch getintquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh dan weet ik nu zeker dat ik erg hetero ben
dat is wat ik bedoelde...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef Rauzer het volgende:
Hoewel kvk ook bij de kinderen niet meer populair is nu
Echt niet, ik heb heul veul gayfriends.quote:
Pat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
over homofoben gesproken, ik mis Patrique!
Jij en LL bedanktquote:
Ja, dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe kan jij nou verbrand zijn, je bent toch getintEn zo zonnig was het toch niet
Oeps.quote:
Nee ik kijk het al een tijdje niet meer, maar ik hoor kinderen er inderdaad ook nooit over. Terwijl het vroeger het gesprek van de dag was altijdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is wat ik bedoelde...
Heb je wel eens gezien hoe het nu is?
Ik snap dat ik nu ouder ben enzo, maar het is wel echt flink verneukt nu
RACIST.quote:
Alles na 'De kerstezel' vind ik stomquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee ik kijk het al een tijdje niet meer, maar ik hoor kinderen er inderdaad ook nooit over. Terwijl het vroeger het gesprek van de dag was altijd!
Ja, die lui zijn zo besmettelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
RACIST.![]()
Ik ken iemand die dood is gegaan aan negere.
Jij bent dan ook al flink op leeftijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alles na 'De kerstezel' vind ik stom
Pittig antwoord.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al flink op leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |