maar...maar....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:33 schreef Perruche het volgende:
Oh en Sharana, je eet idd te weinig(spuit 11)
dank, een bbq-en is echtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: banana
S: RPM
T: 1 boterham met jam
T: 4 snoeptomaatjes, 4 kersen
L: restje Griekse salade van gister
T: -
D: BBQ, weet nog niet hoeveel ik neem.
En welkom Sharana!
Misschien wel ja. Christopher vond ik vooral schattig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Andy had iets ondeugends over zich heen, dat vond ik dan weer leuk.
Doe's normaal. Als je je kersen al gaat tellen dan weet ik al hoe laat het is. Je moet je wel helemaal klem vreten bij die BBQ, wil je nog een beetje op een normaal aantal kcals. komen. En hoezo restje salade. Dus als jij opschrijft: maaltijdsalade, dan blijven er restjes over?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: banana
S: RPM
T: 1 boterham met jam
T: 4 snoeptomaatjes, 4 kersen
L: restje Griekse salade van gister
T: -
D: BBQ, weet nog niet hoeveel ik neem.
En had Mat niks leuks over zich?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Christopher vond ik vooral schattig.
haha nee!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En had Mat niks leuks over zich?.
Die is te oudquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En had Mat niks leuks over zich?.
Ja zeg als ik het doe jij ook he!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:43 schreef Swietje het volgende:
Sharana, welkom! Je lijstje is te weinig, maar ik mag niets zeggen, want mijn lijstje is zo slecht dat ik 'm maar niet eens post.
Als dat je avondeten was, dan snap ik niet dat die niet is opgegaan. Ik eet zoiets in mijn eentje op.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
@co: Nee, we hadden gister een enorme berg Griekse salade gemaakt van 2 uien, 3 paprika's, 2 komkommers, een ziljoen tomaten en een blok feta. En daar was nog wat van over en dat heb ik dus vandaag opgegeten.
En we hebben heel veel vleesch in huis, dus dat komt wel goed met die BBQ!
Nah, Duvel en ik heb er ieders gister 2 flinke borden van gegeten hoor!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als dat je avondeten was, dan snap ik niet dat die niet is opgegaan. Ik eet zoiets in mijn eentje op.
Hooo, rustigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zeg als ik het doe jij ook he!![]()
Ik eet standaard al 2 uien en 2 paprika's bij mijn avondeten, plus dan nog aardappels/pasta of rijst en dan nog vlees. En 's avonds volgt er dan nog wel een hele komkommer achteraan...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nah, Duvel en ik heb er ieders gister 2 flinke borden van gegeten hoor!
dan zit het dus tussen je oren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dank, een bbq-en is echtdan eet ik wel veel!
of je doet normaal en eet normale hoeveelheden gezond voer. maar ik zie dat je de verhongeren > snaaien ? falen > aankomen > hongeren cirkel verkiestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, die +3,5 is écht wel een goede motivatie om niet te snaaien hoor. Gewoon even de knop weer om, teugels strak en de voet op de rem.
*Bemoei* Daar heb je echt wel gelijk inquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan zit het dus tussen je oren.
regelmatig en genoeg eten is hét belangrijkste bij afvallen. dat voorkomt snaaien.
snoep je nu weleens? dan is het dus onzin dat je niet meer kan eten, want als je tussendoor een boterham eet zul je dat snoep niet pakken....
Je hebt ook helemaal gelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:55 schreef kwakz0r het volgende:
en swietje eet óók al veel te weinig![]()
Doe eens NORMAAL allemaal
*hoi*
Zit je veel thuis of werk/studeer je?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:56 schreef Swietje het volgende:
[..]
*Bemoei* Daar heb je echt wel gelijk in![]()
Ik vind het altijd heel lastig om gezonde tussendoortjes te nemen/bedenken, dus dan neem ik vaak maar niets.Wat natuurlijk ook niet goed is. Dus als jullie mij hier een beetje mee zouden willen en kunnen helpen...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteren een klein flesje wijn bij de Lidl gekocht, ik ga deze week ook risotto proberen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |