Ja, da's goed spulquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee juist niet! Maar het gaat wel weer overIk moet gewoon even nieuwe dermalogica kopen
!
Ja, dan gaan we samen dit topic kapen vanavond!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Ik wil ook risotto proberen! Misschien vandaag
En als je zo slecht blijft eten, dan blijf je snaaien en heb je over 3 maand nog 3kg erbijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge...
Laatste keer gewogen was 8 juni, nu +3,5 kg...![]()
Zometeen dus richting sportschool en no more koekjesgesnaai op het werk. Klaar.
Risotto-maak-newbs taking ovahhh!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we samen dit topic kapen vanavond!.
Ja te raar ik en 4 vriendinnen? En er stonden dus 5 paarden. En die van mij deed alles wat ik zei, maar het was meer een soort hond qua gedrag, maar hij zag er uit als een paard. Te raar!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Een high five met een paard. Dus!
.
Nou, die +3,5 is écht wel een goede motivatie om niet te snaaien hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:17 schreef sigme het volgende:
[..]
En als je zo slecht blijft eten, dan blijf je snaaien en heb je over 3 maand nog 3kg erbij.
Mijn eerste positieve droom in jaren nu je het zegt. Het was echt een heel lief paard, ik kreeg zelfs een knuffel (op de mensen manier).quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
Dat klinkt als helemaal niet zo#n gekke droom PF. Als ik het goed heb zijn dat allemaal symbolen voor positieve veranderingen. Mochten voorspellende dromen echt bestaan, kan het alleen maar beter worden.
Daglijstje
o. boterham jam
t. 25 gram chips
l. sperziebonen, rijst en kalkoen in tandoorisaus + japanse komkommersalade
t. nog geen idee
d. opgebakken rijst met groent
s. 7 km heen, 7 km terug op de fiets naar een openluchtconcert (carmina burana)
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:55 schreef P.F. het volgende:
Wil er nog iemand mee ik word maar gebeld voor gratis kaartjes
Dat doet niemand gratis, denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |