Van de week ergens! Stuur m nog wel een keer!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
PM? Wanneer had je die gestuurd?
Ja klopt!!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat doet niemand gratis, denk ik.![]()
Ze bedoelt dat festival in Almere, Zand heet het volgens mij.
www.abnamro.nl , rechtsbovenin?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Echt een te suffe vraag, maar hoe kom ik op de internetbankier pagina van abn amro? Ik zie het niet!!!
Misschien wel handig om erbij te zetten dat ik sowieso geen grote eter benquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
je eet te weinig
begin eens met een goed ontbijt!en uiteraard wat gezonde tussendoortjes!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb mijn broccoli te lang laten kokenwas 't helemaal vergeten.. nu implodeert het al als ik er naar kijk
Zonde!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb mijn broccoli te lang laten kokenwas 't helemaal vergeten.. nu implodeert het al als ik er naar kijk
wat heb je met de andere kwart gedaan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
En een lijstje!
O: driekwart snee brood met nutella
S: Zumba
T: 2 plakjes parmaham
L: twee sneetjes met sinaasappel-mango-jam (gevonden!)
T: wortels
T: stukje brownie
D: lasagne
T: cola tijdens paper
ik was terug ana het lezen en vroeg me dit dus ook al af!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:28 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wat heb je met de andere kwart gedaan?
maar als ik meer dan dit eet dan krijg ik mijn avondeten weer niet opquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:29 schreef Blurred86 het volgende:
en welkom sharana
ik sluit me aan bij Mo; je eet echt veel te weinig!
Andy had iets ondeugends over zich heen, dat vond ik dan weer leukquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:30 schreef Ewelina het volgende:
En Blurred: ik vond Andy van masterchef ook het leukste. Christopher was het knapst, maar Andy had iets wat ik erg leuk vond... ik kon er niet precies de vinger op leggen wat dan. Maar het is idd een leuk programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |