quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:19 schreef Apotheose het volgende:
same shit, different day. Unhappy etc
*knuf*quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:19 schreef Apotheose het volgende:
same shit, different day. Unhappy etc
+1quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje moe, maar zin in vanavond!
krijg je mijn smsjes niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:34 schreef scrub_nurse het volgende:
bah wat is het focking heeten net mn pink verbrand *auw*
heb je dat? of vind je het gewoon een uberstoer woord en voel je je nu the king of the world?quote:
ken 't. Soms zijn vrienden niet wat je van hen verwacht had. Nou dan blijven ze er maar fijn hoor. Zal mij aan mijn reet roestenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:44 schreef formerjellybean het volgende:
Een beetje verward, het is eigenlijk best verwarrend als een vriendschap voor je gevoel niet meer is en je uit elkaar bent gegroeid.
Er is een tijd geweest dat ik heel graag degene zag en dat die als vriend moeite voor me deed en nu zie ik degene en dan weet ik eigenlijk dat ik al die tijd zonder die vriendschap best gered heb en hem eigenlijk ook niet echt mis en dat het oppakken qua vriendschap niet echt nodig is.
Ja , die lieten het ook een half jaar in moeilijke periode gewoon afweten en nu duiken ze weer op en verwachten dan ook dat hetzelfde is en voor mij heb ik in die periode mensen leren kennen waar het mee klinkt en juist in een moeilijke periode voor me waren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:04 schreef cupoftea het volgende:
[..]
ken 't. Soms zijn vrienden niet wat je van hen verwacht had. Nou dan blijven ze er maar fijn hoor. Zal mij aan mijn reet roesten
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:26 schreef Apotheose het volgende:
ik vind er niks aan zo...Ik kan dit niet... Punt. Iemand die me anders wil vertellen moet zich eerst maar es voelen zoals ik me voel voordat ze hun diagnose stellen!!!!
Datquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:09 schreef Underverse het volgende:
Beetje dronken, maar eigenlijk uitermuntend!
Sorryquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Op zich wel tof, leuke visite gehad net. Buren zullen minder blij zijn.
Waarom ben je nog steeds vrienden met je beste vriend?quote:Op zondag 22 augustus 2010 05:06 schreef SomsJaSoms het volgende:
Helemaal kut. Ben er vrijdag achter gekomen dat mijn ex van 6 weken tijdens mijn relatie veel is vreemdgegaan, waaronder met mijn beste vriend(met wie ze na het uitgaan ook nog ruim 5 weken heeft lopen neuken zonder dat ik het wist), terwijl ze wel nog plakkerig naar mij toe deed en mij hoop gaf dat het mss nog goed kon komen(ze wilde een aantal keer bij me slapen enzo).
De nacht van vrijdag op zaterdag niet geslapen, zaterdag mijn ex en vriend geconfronteerd, vannacht ongveer 2 uur kunnen slapen en nu weer wakker. In de tussentijd veel te weinig gegeten en gedronken omdat ik helemaal stijf stond van de adrenalie oid. Ik heb me nog nooit zo gevoeld.
Hmmm ik weet niet of ik die vriend zou vergeven, man. Eigenlijk zou ik het niet doen. Praat het niet goed voor hem. De eerste keer dat hij het deed kan je misschien begrijpen (niet dat het goed maakt), maar waarom ging hij nog verder mee door? Echt, vergeet die gast (en dat meisje). Of tenminste, hij moet zichzelf gaan bewijzen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 05:22 schreef SomsJaSoms het volgende:
Dat meisje was echt totaal onschuldig toen ik haar leerde kennen. Ze was nog nooit met iemand geweest en ze was zo extreem lief. Maar volgens zichzelf heeft ze in die tijd iets ontwikkeld van, eerst vond niemand me leuk, en nu opeens wel, nu wil ik zoveel mogelijk aandacht. En het eerste jaar is er ook niets gebeurd, maar daarna 'kon ze zichzelf niet meer beheersen' en haalde ze haar extra aandacht ergens anders vandaan. En geloof mij, ik heb haar niet te weinig aandacht gegeven hoor.
En die vriend, ja ik ken hem al 11 jaar en in die tijd was ie echt m'n beste vriend, zijn huis mijn huis zijn ouders mijn ouders(band met m'n ouders is matig). Hij was volgens eigen zeggen een paar dagen voor ik erachter kwam al bezig met afbouwen omdat ie er niet meer tegen kon. En tja, ik wilde er gewoon met iemand over praten, en dan heb je al geen vriendin meer, en geen ouders waar je makkelijk tegen praat. En zij 'verleidde' hem, hij was nog maagd, en dronken en stoned. Dus ja ik vind het echt een kut streek dat ie niet gewoon sterker kon zijn en dat ie het dan achter mn rug omdoet, maar ik ben dan weer zo dat ik ook het van zijn kant zie.
En ze is gewoon 'verslavend' ik merk dat het voor mij ook heel lastig gaat worden om verder te gaan omdat ik in al die tijd van niets wist en mijn wereldje bijna perfect was.
wedden dat ik vermoeider benquote:
En sinds kort ook weer Omertaverslaafdquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:25 schreef formerjellybean het volgende:
relaxed op facebook verslaafd aan Aquarium pets en op hyves verslaafd aan happy harvest .
eigenlijk wel grappig die virtuele vistank en het virtueel ploegen van grond.
Zeker deze genante situatie met schoonouders....quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:49 schreef Soempie het volgende:
Stom. Ik las iets wat lachwekkend pijnlijk was en vergat daardoor m'n tosti. Die is nu zwartgeblakerd.
quote:Ya know I really thought I had hit rock bottom, but today it's like there's rock bottom, then 50 feet of crap then me
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:33 schreef Apotheose het volgende:
om Rachel van Friends maar weer te quoten:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me vrolijk, moet jij ook eens doen Apo.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja i wish i could maar iets in me zit mij gigantisch dwars en te dwarsbomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me vrolijk, moet jij ook eens doen Apo.just give a second thought
what if we don't get caught...
Toch vraag ik me af of je je ooit wel eens wel gelukkig voelt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja i wish i could maar iets in me zit mij gigantisch dwars en te dwarsbomen...
Ik denk niet dat een van ons beiden daar vrolijk van wordquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:24 schreef Houniet het volgende:
Ah ik zie het al. Apotheose moet gewoon even een avond bij Alexxxxxx langs.
Was het geen kwartet danquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een van ons beiden daar vrolijk van word
edit: en ik ben gestopt met sex, dus het was vannacht niet wat je denkt!![]()
Dat topic heb ik inderdaad ook gelezen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker deze genante situatie met schoonouders....?
Laat je geluk NOOIT afhankelijk zijn van wat anderen zeggen of doen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:40 schreef Apotheose het volgende:
En geluk laten afhangen van anderen... Hangt er vanaf wie...
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:36 schreef formerjellybean het volgende:
Luie zondagen rulen![]()
Me vermaakt met Happy harvest, ben er toch wel fanatiek in.
Eigenlijk ook opgelucht omdat ik over contact van die ene vriend nou gewoon een even lekker een knoop door heb gehakt en in plaats van door te modderen en lekker mijn eigen gang te gaan en me ook niet meer druk over hem hoef te maken.
Dat is ook wel weer eens een bevrijdend gevoel. Voelde steeds eerst de behoefte om contact te zoeken en die is nu helemaal weg, wat lekker wat meer stressvrij maakt want niets is zo irritant als een vriendschap die eigenlijk niet werkt en maar door blijft kabbelen.
nee dat is heel mooi als je dat kunt. Maar in sommige gevallen werkt dat niet (bij mij)... I know: het zit in je hoofd blabla. En gedachten moet je omzetten blabla. Heard it all before.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:53 schreef Miam het volgende:
[..]
Laat je geluk NOOIT afhankelijk zijn van wat anderen zeggen of doen.
Je zou anders The Secret kunnen gaan lezen (als je hem nog niet gelezen hebt). Kan een beetje zweverig overkomen, maar het gaat wel over anders denken enzo. Sommige mensen hebben er wel wat aanquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee dat is heel mooi als je dat kunt. Maar in sommige gevallen werkt dat niet (bij mij)... I know: het zit in je hoofd blabla. En gedachten moet je omzetten blabla. Heard it all before.
maar goed. Ik post anders wel weer als ik me wel goed voel...
Ben ik het wel mee eens , en je moet maar een beetje als motivator zien dan een wondermiddel. Maakt het ook minder alles of niets.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou anders The Secret kunnen gaan lezen (als je hem nog niet gelezen hebt). Kan een beetje zweverig overkomen, maar het gaat wel over anders denken enzo. Sommige mensen hebben er wel wat aan
OT: hartstikke gaar, maar het is zondagmiddag hoe zou ik me anders moeten voelen
Een lekkere vent van een jaar of 30quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef zwartedoos het volgende:
Besloten dat ik op zoek ga naar een huisgenoot
he ik dacht dat jij op castle of love zat??quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:39 schreef candygirl het volgende:
[..]
Een lekkere vent van een jaar of 30![]()
Ot ; aant werken maar even pauze nu
Ach ja, ik weet de achterliggende gedachte ook niet..quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee dat is heel mooi als je dat kunt. Maar in sommige gevallen werkt dat niet (bij mij)... I know: het zit in je hoofd blabla. En gedachten moet je omzetten blabla. Heard it all before.
yes yes yes, duimen heeft geholpenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:47 schreef zwartedoos het volgende:
over een paar minuten misschien heel goed nieuwsduim duim...
wow...wat leukquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
yes yes yes, duimen heeft geholpenMooi 320euro extra inkomsten per maand geregeld
Gewoon NU gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:08 schreef Ezechielk het volgende:
Moe. Vandaag maar eens ècht op tijd mijn bed in proberen te komen
9 uur? Nah. Dan ben ik om half 4 wakker, dat is ook niet alles.quote:
Vind ik echt tofquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |