En sinds kort ook weer Omertaverslaafdquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:25 schreef formerjellybean het volgende:
relaxed op facebook verslaafd aan Aquarium pets en op hyves verslaafd aan happy harvest .
eigenlijk wel grappig die virtuele vistank en het virtueel ploegen van grond.
Zeker deze genante situatie met schoonouders....quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:49 schreef Soempie het volgende:
Stom. Ik las iets wat lachwekkend pijnlijk was en vergat daardoor m'n tosti. Die is nu zwartgeblakerd.
quote:Ya know I really thought I had hit rock bottom, but today it's like there's rock bottom, then 50 feet of crap then me
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:33 schreef Apotheose het volgende:
om Rachel van Friends maar weer te quoten:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me vrolijk, moet jij ook eens doen Apo.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja i wish i could maar iets in me zit mij gigantisch dwars en te dwarsbomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me vrolijk, moet jij ook eens doen Apo.just give a second thought
what if we don't get caught...
Toch vraag ik me af of je je ooit wel eens wel gelukkig voelt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja i wish i could maar iets in me zit mij gigantisch dwars en te dwarsbomen...
Ik denk niet dat een van ons beiden daar vrolijk van wordquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:24 schreef Houniet het volgende:
Ah ik zie het al. Apotheose moet gewoon even een avond bij Alexxxxxx langs.
Was het geen kwartet danquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een van ons beiden daar vrolijk van word
edit: en ik ben gestopt met sex, dus het was vannacht niet wat je denkt!![]()
Dat topic heb ik inderdaad ook gelezen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker deze genante situatie met schoonouders....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |