+1quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje moe, maar zin in vanavond!
krijg je mijn smsjes niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:34 schreef scrub_nurse het volgende:
bah wat is het focking heeten net mn pink verbrand *auw*
heb je dat? of vind je het gewoon een uberstoer woord en voel je je nu the king of the world?quote:
ken 't. Soms zijn vrienden niet wat je van hen verwacht had. Nou dan blijven ze er maar fijn hoor. Zal mij aan mijn reet roestenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:44 schreef formerjellybean het volgende:
Een beetje verward, het is eigenlijk best verwarrend als een vriendschap voor je gevoel niet meer is en je uit elkaar bent gegroeid.
Er is een tijd geweest dat ik heel graag degene zag en dat die als vriend moeite voor me deed en nu zie ik degene en dan weet ik eigenlijk dat ik al die tijd zonder die vriendschap best gered heb en hem eigenlijk ook niet echt mis en dat het oppakken qua vriendschap niet echt nodig is.
Ja , die lieten het ook een half jaar in moeilijke periode gewoon afweten en nu duiken ze weer op en verwachten dan ook dat hetzelfde is en voor mij heb ik in die periode mensen leren kennen waar het mee klinkt en juist in een moeilijke periode voor me waren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:04 schreef cupoftea het volgende:
[..]
ken 't. Soms zijn vrienden niet wat je van hen verwacht had. Nou dan blijven ze er maar fijn hoor. Zal mij aan mijn reet roesten
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:26 schreef Apotheose het volgende:
ik vind er niks aan zo...Ik kan dit niet... Punt. Iemand die me anders wil vertellen moet zich eerst maar es voelen zoals ik me voel voordat ze hun diagnose stellen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |