Hoest met je enkel GB?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:21 schreef Goodbye het volgende:
Goedemorgen![]()
Tombola, wat ontzettend balen
Slim, wie weet zit er nog een fout in een vraag of kan je er een half puntje bijlullen ofzo. Weet niet of dat zou helpen, maar tochquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Lieve tt![]()
En lief dat jullie allemaal meeleven![]()
![]()
Had echt een kutdagHeb de halve middag uitgehuild bij mn moeder, ik baal er zo enorm van... Zoals Ing ook al zei; ik heb heus ook wel gehad dat ik een tentamen niet haalde maar dan wist ik dat ik er gewoon niet genoeg aan gedaan had. En nu was ik er echt zeker van dat ik het kon, en had ik echt goed geleerd...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, maandag ga ik maar naar de onderwijsbalie (met de tweeling, want ik moet oppassen) en kijken of ik mondeling kan toelichten wat ik weet ofzo...
Iets minder dik, maar de plek is nog even groot (dat weet ik omdat de huisarts er met pen omheen heeft getekendquote:
Hopelijk zet het door en slink het nog wat. Wijntjes zijn ook ontstekingsremmend of niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iets minder dik, maar de plek is nog even groot (dat weet ik omdat de huisarts er met pen omheen heeft getekend). Wel veel pijn aan gehad nog gisteravond en vanochtend (vannacht lekker geslapen op een ibu600
). Nu met het pootje omhoog en een icepack er tegenaan
Geen idee, maar het lijkt me niet slim om wijn te drinken bij drie capsules antibiotica en 7 tabletten ibu per dagquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hopelijk zet het door en slink het nog wat. Wijntjes zijn ook ontstekingsremmend of niet?
Hey Marijkequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb jullie weer gevonden![]()
Goedemorgen allemaal
Dat is echt zo klote... dat heb ik ook wel eens gehad ja. Hopen dat je inderdaad nog iets mag toelichten zodat er (genoeg) puntjes bijkomenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Lieve tt![]()
En lief dat jullie allemaal meeleven![]()
![]()
Had echt een kutdagHeb de halve middag uitgehuild bij mn moeder, ik baal er zo enorm van... Zoals Ing ook al zei; ik heb heus ook wel gehad dat ik een tentamen niet haalde maar dan wist ik dat ik er gewoon niet genoeg aan gedaan had. En nu was ik er echt zeker van dat ik het kon, en had ik echt goed geleerd...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, maandag ga ik maar naar de onderwijsbalie (met de tweeling, want ik moet oppassen) en kijken of ik mondeling kan toelichten wat ik weet ofzo...
Hoi!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Ik moest laatst nog aan je denken, zegt de Action en de Noorse pantoffels je nog iets?
Nee, nog niet gezien, maar ik zag laatst ergens anders pantoffels en toen moest ik aan je denkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!
Jaaaa!Alleen zijn die van mij dus al op en heb ik nu grijzen die er verdacht veel op lijken zonder het printje
Verkopen ze ze weer dan?
Dan haal ik weer een paar
![]()
Hihihi, wat leukquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien, maar ik zag laatst ergens anders pantoffels en toen moest ik aan je denken![]()
![]()
Hoop dat ze weer komen
Ciao!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, wat leuk![]()
Ik ookWat waren die heerlijk
En nu even wat dingetjes doen, ben er strakjes weer. Tot later!
quote:
Je waant je echt minstens 30 jaar terug in de tijd, en het gave is dat de auto's die ik 20 jaar geleden op de weg zag ondertussen ook boven komen drijven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu
JJH wat een leuke kiekjes, dat "oude" sfeertje!
Hihiquote:
Helleuquote:
Viel eigenlijk nog wel mee, ik heb het drukker meegemaakt. Wel wéér meer deelnemers volgens mij. Toen ik er voor het eerst was, in '97, waren er geloof ik 4 of 500 deelnemers. Dit jaar 1000+.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:44 schreef JJH het volgende:
En nu ga ik eerst even op de bank liggen. Tot ziens.
Ah druk dus! Maar wel leuk, gamesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:01 schreef Pheno het volgende:
Een hele week games, interviews, games, presentaties, games, netwerken, games, bier drinken en had ik al games genoemd?
Ik kan ze even niet meer zienquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah druk dus! Maar wel leuk, games
Oh, dat was jijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of naar een publieke stand gaan met een hele lange wachtrij, je perskaart laten zien en meteen mogenHeerlijk, die vijandige blikken
Ah, ik vroeg gister nog of iemand wist dat je "gewoon" weg was of op vakantiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:01 schreef Pheno het volgende:
Een hele week games, interviews, games, presentaties, games, netwerken, games, bier drinken en had ik al games genoemd?
Leuk! Neem je een camera mee?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
Hoe is het hier? Ik ga straks even bij Sail kiek'n!
Greys zou het moeten weten, nee E3 was in juniquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg gister nog of iemand wist dat je "gewoon" weg was of op vakantie![]()
Ben je op E3 geweest?
quote:
O.a. Ookvolwassen mensen, zelfs nog ouder dan ik!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door wat voor mensen dan, knulletjes van 17?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
O.a. Ookvolwassen mensen, zelfs nog ouder dan ik!
vriendin van me zit/zat daarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Greys zou het moeten weten, nee E3 was in juniDit was gamescon, in keulen.
Oh sorry, dan heb ik helemaal over die post heen gelezen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg gister nog of iemand wist dat je "gewoon" weg was of op vakantie![]()
Ben je op E3 geweest?
quote:RIJSWIJK - Het zeilmeisje Laura Dekker is zaterdagochtend vanaf Gibraltar vertrokken naar de Canarische Eilanden. Dat heeft haar manager Peter Klarenbeek gezegd.
Eerdere berichten dat Dekker vanuit Portugal aan haar soloreis was begonnen, kloppen niet. Het meisje wilde geen media-andacht meer en is daarom vanuit Portugal naar Gibraltar gevaren, om vandaaruit te vertrekken.
Heerlijk, die naīviteit.quote:RIJSWIJK - Het zeilmeisje Laura Dekker is zaterdagochtend vanaf Gibraltar vertrokken naar de Canarische Eilanden. Dat heeft haar manager Peter Klarenbeek gezegd.
Eerdere berichten dat Dekker vanuit Portugal aan haar soloreis was begonnen, kloppen niet. Het meisje wilde geen media-andacht meer en is daarom vanuit Portugal naar Gibraltar gevaren, om vandaaruit te vertrekken.
quote:
Was het niet zo dat er een volwassene mee aan boord moest totdat ze de Portugese wateren had verlaten? En ze dus technisch gesproken niet aan haar solo reis kon beginnen vanuit Portugal?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wilde geen media-aandacht bij haar vertrek.
En da's toch aardig gelukt lijkt me
Nu ze weg is kunnen ze schrijven wat ze willen, ze zitten d'r in elk geval niet in d'r nek.
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was het niet zo dat er een volwassene mee aan boord moest totdat ze de Portugese wateren had verlaten? En ze dus technisch gesproken niet aan haar solo reis kon beginnen vanuit Portugal?
Dat zal wel een heul mooi boekje wordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:42 schreef Cat22 het volgende:
3 uur verder: stapel vakantiefoto's van 1300 verkleind naar 160!![]()
En toen waren we te gaar om er nog een boekje van te bouwen.
Hoest? We misten je gister alquote:
Mooiquote:
Goed bezig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:42 schreef Cat22 het volgende:
3 uur verder: stapel vakantiefoto's van 1300 verkleind naar 160!![]()
En toen waren we te gaar om er nog een boekje van te bouwen.
Dank jequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
Nog gefeliciteerd met je moeder dan!
En alvast met de jouwe!
Is de herhaling nu dan? Of morgen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:40 schreef D. het volgende:
Ik zit nu eigenlijk klaar met een fles whiskey om net te doen alsof het vrijdag is
SBSGemistquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de herhaling nu dan? Of morgen?
C22quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Hee D.!![]()
En volgens mij had ik ook nog niet genaar Pheno.
Lekker in je eentje heel dat topic volleuterenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
SBSGemist
maar dan sla ik het livetopic maar over, want dan heb ik dadelijk een ban te pakken
Bonjour mademoiselleBellaquote:
O dat doe ik ook meestal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
naar iedereen!
Heeft niks met luiheid te maken, hoor![]()
Ja, ik ook hoor, maar iedereen zit zo vrolijk van 'Hoooi mr Xquote:
Ja, precies, dat zal vast niet de bedoeling zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker in je eentje heel dat topic volleuteren
[..]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:naar iedereen!
Heeft niks met luiheid te maken, hoor![]()
Wauw!quote:
De rest had al een zwaai gehad, en wil niet op mijn geweten hebben dat ze dadelijk naast hun schoenen gaan lopenquote:
Nee, ik begrijp je.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
De rest had al een zwaai gehad, en wil niet op mijn geweten hebben dat ze dadelijk naast hun schoenen gaan lopen
Veel plezier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben weer off, internet doet gek en ik heb een verjaardag
Het was gezelligquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben weer off, internet doet gek en ik heb een verjaardag
Nog gefeliciteerd met je moederquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die van mijn moeder
De mijne is overmorgen
Dankquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je moeder![]()
Jij al bijna
Ja dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:21 schreef D. het volgende:
Zo zonder kritiek te geven/delen is POP toch een stuk minder
Die staat vast danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen
Durf ik dan nog op vakantie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Iemand nog zin om te zien waarom je niet gestoken wil worden door een geīnfecteerde mug?
Ja, want ik ben gewoon in Nederland gebetenquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, want ik ben gewoon in Nederland gebeten
Zal ik het dan maar niet laten zien?quote:
Hihihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Wat heb ik allemaal gemist in mijn afwezigheidquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
SBSGemist
maar dan sla ik het livetopic maar over, want dan heb ik dadelijk een ban te pakken
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Klikken op eigen risico
Nou ja, gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Kijk gerust hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
En stiekem zie ik een strak wit meubelstuk en moest ik even kieken![]()
Ik denk het ook zo ongeveerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is je andere voet de helft hiervan, qua dikte en bolling?
Eh, ik vrees dat laatste, want hij staat er nog steeds (in spoiler)!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
Heb ik de bult nu gemist of kon mijn PC de infectie niet aan?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Klikken op eigen risico
Damn gurl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Hihihihihiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Je pc denkt bij "bigfoot" kennelijk aan iets verkeerds Cat?
Opeens dook hij op. Da's een fikse infectie jongedame. Levert een mooi olifantspootje op. Hoest met de pijn?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, ik vrees dat laatste, want hij staat er nog steeds (in spoiler)!
Sinds een half uurtje wat minder! Maar vandaag toch nog wel veel last van gehad, ondanks zo min mogelijk lopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Opeens dook hij op. Da's een fikse infectie jongedame. Levert een mooi olifantspootje op. Hoest met de pijn?
Valse hoop mag altijd. Maar ben niet te teleurgesteld als lopen toch tegenvalt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sinds een half uurtje wat minder! Maar vandaag toch nog wel veel last van gehad, ondanks zo min mogelijk lopen.
Ik heb goede hoop dat ik maandag weer normaal kan lopen![]()
valse hoop mag, toch?
Ik hoopte dat je dat zelf zou onthoudenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heb ik allemaal gemist in mijn afwezigheid
Nah, hoezo is POP stil?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat zelf zou onthouden
Oh, het is zaterdagquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat iedereen gisteren keek wellicht?
Jij bent nog steeds dronken.quote:
Ik begreep je post al niet netquote:
Ja, zo voor de afwisselingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
Maar het was wel gezellig Pheno?
Dronk je zoveel omdát het gezellig was, of om het gezellig te maken?
GB, wat een foto!Da's nog eens wat anders dan een lullig muggenbultje
De vrijdag, als voorbeeld: men gaat 's ochtends wat behind closed doors in, komt wat bekende figuren tegen en alles is tof.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
Maar het was wel gezellig Pheno?
Dronk je zoveel omdát het gezellig was, of om het gezellig te maken?
Ik begrijp me zelf ook niet. WAAROM heb ik als een achterlijke gedanst met zo'n spelletjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begreep je post al niet netDacht dat het een tvp was
Klinkt goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vrijdag, als voorbeeld: men gaat 's ochtends wat behind closed doors in, komt wat bekende figuren tegen en alles is tof.
Tegen d emiddag afspraak bij een duitse uitgever: bier tijdens presentatie. Daarna naar een ander: campari jus. Laatste afspraak bij een Duits bedrijf: bier, en playboys die overal in de ruimte liggen. Raar. Of toch niet, want die playmate kwam nog langs na vijf uur omdat ze in de publieke stand jurylid was voor een modeshow (oid). Nou ja, weer bier, daarna wat eten met de crew (met bier) om daarna nog naar een ierse pub te gaan. Dus het was gezellig.
Huh wat nu al?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Goed genetwerkt dus Pheno.![]()
![]()
De katten zijn naar bed gestuurd met ieder een kippedijtje (alles dook acuut met de buit een eigen hoekje in) en ik duik ook mijn bed in. Hoera voor zaterdagavonden.
quote:Circus-IPO is niet alleen een evenement van verwondering maar ook een verplicht onderdeel van de
het onderwijs.
Van de-het onderwijs?quote:
"In het kader van het multi culti gevoel hebben wij deze brief laten schrijven door Ibzahi Abadoe die nog niet goed Nederlands kan, get used to it! "quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik quote letterlijk uit die brief![]()
![]()
geeft je echt vertrouwen in de organisatie hequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
"In het kader van het multi culti gevoel hebben wij deze brief laten schrijven door Ibzahi Abadoe die nog niet goed Nederlands kan, get used to it! "
Nogal ja.. mja wen er maar aan ben meer bezig geweest met het halen van spelfouten uit verslagen dan andere dingen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geeft je echt vertrouwen in de organisatie he
Mja heb er smaen met en klasgenoot eens een keer niets aan gedaan, hup hele groep een onvoldoende.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik hoor van iedereen dat ik er aan moet wennen, maar met zo'n houding komen dus incapabele mensen op dit soort plekken![]()
leuk hoor, als hobby de organisatie van de studentanvereniging in, maar als je niet eens fatsoenlijk een 'officiele' brief kan tikken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Meer komkommers eten. Of bidden naar het westen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wil maar niet vlotten, stom kind. En op de echo's is het geslacht steeds niet te zien.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
http://s165.photobucket.c(...)urenenWhoopie014.mp4
gezondheidquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
<embed width="600" height="361" type="application/x-shockwave-flash" allowFullscreen="true" allowNetworking="all" wmode="transparent" src="http://static.photobucket.com/player.swf" flashvars="file=http%3A%2F%2Fvid165.photobucket.com%2Falbums%2Fu76%2Fmvroeg%2FWhoopie%2FgaragedeurenenWhoopie014.mp4">
Kan best hoor. Kocht mijn moeder ook voor mij en met mij is nu ook niets misquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:13 schreef Ml-etje het volgende:
Lief hé
Maaruhh DML dat worden weer geen jurkjes met rouches enz. jij en die vriendinnen van mij, 1 pot nat
Ja dat is wel wat jammer. De volgende dan maar want er is veel meer leuk meidenspul dan jongens. Maar jah, je mot de meneer de schuld er aan geven. Ikke was het niet. Ik lever altijd een X tenslottequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:13 schreef Ml-etje het volgende:
Lief hé
Maaruhh DML dat worden weer geen jurkjes met rouches enz. jij en die vriendinnen van mij, 1 pot nat
Het is natuurlijk wel tof dat als er een volgende komt en het is een meisje dat ze dan een grote broer heeft die 'r kan beschermen enzoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat is wel wat jammer. De volgende dan maar want er is veel meer leuk meidenspul dan jongens. Maar jah, je mot de meneer de schuld er aan geven. Ikke was het niet. Ik lever altijd een X tenslotte
Heul groot want de volgende de komende 3 tot 5 jaar niet. Ik ben er wel ff klaar meequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel tof dat als er een volgende komt en het is een meisje dat ze dan een grote broer heeft die 'r kan beschermen enzo.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat is wel wat jammer. De volgende dan maar want er is veel meer leuk meidenspul dan jongens. Maar jah, je mot de meneer de schuld er aan geven. Ikke was het niet. Ik lever altijd een X tenslotte
Het is het vast allemaal waard als het kind er isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heul groot want de volgende de komende 3 tot 5 jaar niet. Ik ben er wel ff klaar mee
Oh jeetje zeg, hopen dat ze er niets blijvends aan over houdt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is het vast allemaal waard als het kind er is.
Kindje bij mij in de familie heeft een kop net ingeschonken thee over zichzelf heen weten te trekken, trouwens (paar weken terug). Half lichaampje tweedegraads brandwonden. Maar gelukkig heelt het allemaal heel mooi en dartelt het meisje alweer vrolijk rond.
Wie?quote:
Ik geloof dat die vanavond HGT ging kijken...quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wekt een bevalling op heb ik wel eens gelezen
[..]
Bonzzzzjour
Oh. Ok. Ik ben soms een beetje allergisch voor verse ananas.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wekt een bevalling op heb ik wel eens gelezen
Sex helpt ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Ok. Ik ben soms een beetje allergisch voor verse ananas.
Volgens haar man gaat dat niet lekker meerquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Oh, dat ging niet over jou hoor Ml, die![]()
En ja zeg het maar tegen haar!
Ananas!
En sex![]()
Ach wie mooi wil zijn...quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
Vraag over mijn voorhuid
ze adviseren hem allemaal om maar in zijn tokes te gaan snijden, en hij denkt dat het echt moet
Heb jij dat niet gedaan dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
Vraag over mijn voorhuid
ze adviseren hem allemaal om maar in zijn tokes te gaan snijden, en hij denkt dat het echt moet
Ik dus niet (meer)quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, dus ik moet iedereen teleurstellen, ik kan mijzelf nog steeds voortplanten
Gaan we geen liefdesbaby maken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dus niet (meer). Maar ja, toen bleek dat ik me toch niet ging voortplanten.
nee, maar omdat Erik is uitgeschoten kan je zijn dingdong in een doosje krijgenquote:
Wat leuk!!!!!! Ook een blauwequote:
Wacht je beurt af, eerst moet die van mij er nog ooit uit!quote:
Ga dan eens ananas eten jonguhhhhhhh.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wacht je beurt af, eerst moet die van mij er nog ooit uit!
Ja doeii die moet nog een tijdje lerenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga dan eens ananas eten jonguhhhhhhh.
Of pannenkoeken. Zegt DML. En die heeft er verstand van
Heuj, ik leer een hoop in OUD jahquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja doeii die moet nog een tijdje leren
Of seks hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga dan eens ananas eten jonguhhhhhhh.
Of pannenkoeken. Zegt DML. En die heeft er verstand van
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heuj, ik leer een hoop in OUD jah![]()
Whut?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of seks hebben![]()
of heel pittig eten
proglas-dingesen ofzo
En volgens mij moet het nog GOEDE sex zijn ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of seks hebben![]()
of heel pittig eten
proglas-
dingesen ofzo
Seks met een happy ending? Moet je dan juist niet huilen na afloop ofzoquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En volgens mij moet het nog GOEDE sex zijn ook.
Met happy ending, enzo.
Hoezo, moet jij altijd huilen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Seks met een happy ending? Moet je dan juist niet huilen na afloop ofzo? Ik kan me er niks bij voorstellen, wat bedoel je nou?
Ik heb nog nooit gehuild na sex.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Seks met een happy ending? Moet je dan juist niet huilen na afloop ofzo? Ik kan me er niks bij voorstellen, wat bedoel je nou?
of SEXquote:
en tijdens?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehuild na sex.
Jij?
Wel tijdens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij?
De man moet klaarkomen want in zijn sperma zitten prostaglandinen en die wekken de bevalling op. Dat stofje zit ook in de gel die je krijgt als je ingeleid wordt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn... "*massages*"....quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoezo, moet jij altijd huilen?
Ik dacht dat je alleen massages met happy ending kon krijgen
Hoe lang er na telt nog als naquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij?
zie! Prostaglandingesenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De man moet klaarkomen want in zijn sperma zitten prostaglandinen en die wekken de bevalling op. Dat stofje zit ook in de gel die je krijgt als je ingeleid wordt.
Oh srsly?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De man moet klaarkomen want in zijn sperma zitten prostaglandinen en die wekken de bevalling op. Dat stofje zit ook in de gel die je krijgt als je ingeleid wordt.
Dat is gewoon die gelquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je hebt wel eens dat je denkt 'waar ben ik aan begonnen'.quote:
Helaas wel ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt wel eens dat je denkt 'waar ben ik aan begonnen'.
Dat het echt om te janken is. Heb jij dat nooit gehad?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe lang er na telt nog als na.
Oh, dan "nee" want die 5 minuten ben ik meestal nog buiten bewustzijn.quote:
Volgens mij wel hoor, de laatste maand wordt seks toch een beetje afgeraden ook daarom?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh srsly?
Ik dacht dat je als vrouw moest klaarkomen om dat op te wekken.
Iets met eh... nahja.
Maar dan ga je toch niet echt huilen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt wel eens dat je denkt 'waar ben ik aan begonnen'.
Dat het echt om te janken is. Heb jij dat nooit gehad?
Kortom; het vrouwelijk orgasme is écht een totaal nutteloos iets.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh srsly?
Ik dacht dat je als vrouw moest klaarkomen om dat op te wekken.
Iets met eh... nahja.
Heuj!quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij zei dat je gewoon de flurry niet lekker vond
Vandaar ook het *in stilte* gedeeltequote:Op zondag 22 augustus 2010 00:49 schreef tombolafan het volgende:
Maar dan ga je toch niet echt huilen?
daar ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kortom; het vrouwelijk orgasme is écht een totaal nutteloos iets.
Als jou dat geruststelt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kortom; het vrouwelijk orgasme is écht een totaal nutteloos iets.
Ja en ik zei nog 'trek dan in elk geval je sokken effe uit'quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik zei nog 'Als ik het zo niet goed doe moet je het zeggen hé'
Ja na al dat gegiechel over hoe ik m'n ander kleren netjes weglegde durfde ik die niet meer uit te doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en ik zei nog 'trek dan in elk geval je sokken effe uit'
It's not the same without him.quote:
Ik was te intimiderend he?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja na al dat gegiechel over hoe ik m'n ander kleren netjes weglegde durfde ik die niet meer uit te doen
Je bent ook zo lang.quote:
Mja, totdat je die voeten over de rand van het bed ziet steken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Horizontaal merk je daar dan op zich weer minder van.
Oke, zeg op, wat heb je goed te maken?quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, totdat je die voeten over de rand van het bed ziet steken.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik zei nog 'Als ik het zo niet goed doe moet je het zeggen hé'
Of iedere keer dat hoofd zo tegen het hoofdeinde aan bonktquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, totdat je die voeten over de rand van het bed ziet steken.
Niks! Ik hou het wel tegoed voor de volgende ruziequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, zeg op, wat heb je goed te maken?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:23 schreef bitchforfree het volgende:
ik heb een probleem met me zus.
ik haat haar omdat ze altijd stoer doet met haar vriendinnen en dan krijg ik het gevoel alsof ik haar hoofd tegen de muur wil gooien. Ze is ook altijd aan het roken en ze maakt me kleine broertje een billenschuddende gay.
wat moet ik doen met haar ?![]()
alvast bedankt.
Ik hou al op. Ga maar slapen, freakishly tall woman.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:01 schreef Greys het volgende:
He verdomme. Ik moet naar bed, maar het is hier te leuk
Nou. Zorg maar dat jullie een volgende keer weer zo entertaining zijn.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:01 schreef Greys het volgende:
He verdomme. Ik moet naar bed, maar het is hier te leuk
Nou. Zorg maar dat jullie een volgende keer weer zo entertaining zijn.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, voel je je alweer wat beter?
Nou je hebt sowieso al genoeg bereikt lijkt me, die 2 tentamens veranderen daar niks aan. Maar goed, voor een papiertje zijn ze wel handig jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]ja hoor
Ga mn best doen om te zorgen dat ik op de een of andere manier iets bereik
Extra punten, of een jaar extra
Ah, dat is liefquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je hebt sowieso al genoeg bereikt lijkt me, die 2 tentamens veranderen daar niks aan. Maar goed, voor een papiertje zijn ze wel handig ja![]()
Hopelijk word het wat met extra punten en anders maar extra jaartje
Helleu, hoe was Sail?quote:
Zie ik dit bovenaan de pagina staan en denk "Dirk staat vast op de vorige bladzijde". Geen aanwezigheid van Dirkquote:
Oh die bruine is mooiquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:10 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb de onderste 2 in beide kleuren besteld en de bovenste was meer een gok.
Hou er maar 1
140 euroquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die bruine is mooiEn die grijze is ook mooi, en de onderste ook
Alle 3
![]()
Ohquote:
Heb er nog 3 liggenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhNee 2 red je het ook wel mee dan
Met 1 goeie en 2 nieuwe heb je weer een mooi aantal, hoeveel dagen gaan jullie?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb er nog 3 liggen
Alleen die worden een beetje uitgerekt na 2-3 jr.
1 daarvan is gewoon nog prima de ander gaat nog en die daarop daar krijg ik euhmm ja hangborsten van zo lubbert dat ding dus die kan dan weg.
Met een nudistenstrand spaar je aardig wat geld uitquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een nudistenstrand spaar je aardig wat geld uit
Neuh dat durf ik niet, zit er wel in de buurt zag ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een nudistenstrand spaar je aardig wat geld uit
Daaromquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met 1 goeie en 2 nieuwe heb je weer een mooi aantal, hoeveel dagen gaan jullie?
Nou liever niet hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Maar bikini, lapje stof en dan nog dat soort prijzen? Masseren ze ook je borsten of zo?
140 euro? Dat is 70 euro per borst! Dan moeten ze niet alleen masseren, maar ook de afwas doen, strijken etc.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik ging laatst voor de gein eens bikini´s kijken in een lingeriezaak. Daar betaalde je zo 140 euro voor alleen het bovenstukje. Moest je het broekje van 60 euro er nog wel bij kopen dus
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik ging laatst voor de gein eens bikini´s kijken in een lingeriezaak. Daar betaalde je zo 140 euro voor alleen het bovenstukje. Moest je het broekje van 60 euro er nog wel bij kopen dus
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
140 euro? Dat is 70 euro per borst! Dan moeten ze niet alleen masseren, maar ook de afwas doen, strijken etc.
Bij de Hunkemoller slaag ik bijna nooit voor bikini´s, beetje lastige maat qua bovenstukje helaas. Ga in december/januari toch even bij die lingeriezaak kijken, want dan komt de nieuwe collectie binnen. Ik wil een keer een echt goede bikiniquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mogge Gb!
Ja de hunkemöller was wel betaalbaar maar had echt niets leuks dan van die mega bovenstukjes.
We hebben hier een zwimwear zaakje en ondanks dat ze echt goede leuke dingen verkopen haal ik er niet vaak iets50 euro minimaal dan plus dat ik geen zin heb erheen te gaan, dat thuisbezorgen is veel te fijn
Is dat ook een (klein) zaakje waar je er meteen een gratis verkoopster bij krijgt zodra je het pashokje in gaat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mogge Gb!
Ja de hunkemöller was wel betaalbaar maar had echt niets leuks dan van die mega bovenstukjes.
We hebben hier een zwimwear zaakje en ondanks dat ze echt goede leuke dingen verkopen haal ik er niet vaak iets50 euro minimaal dan plus dat ik geen zin heb erheen te gaan, dat thuisbezorgen is veel te fijn
200 is wel euh, ja prijzigquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:34 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ze gaan niet echt aan je tieten zitten, hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat lijkt me zo ongemakkelijk, zo'n verkoopster die dan aan je tieten gaat zitten enzo.
"lukt het allemaal een beetje, moet ik even kijkennnnnn"quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat lijkt me zo ongemakkelijk, zo'n verkoopster die dan aan je tieten gaat zitten enzo.
Ja, als je bv de maat niet goed hebt is het wel handig om even te checkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga juist speciaal naar een lingeriezaak voor zulk advies. Je wil niet weten wat een goede BH voor je kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |