al gedaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Brouw zelf een mengsel bij elkaar van verschillende kleuren haarverf en giet de substantie in haar shampoofles.
VOLGENS MIJ WEL.quote:
+ gebruikte condooms op d'r bedquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Leg de verpakking van een zwangerschapstest in haar prullenbak zodat je ouders die vinden.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Leg de verpakking van een zwangerschapstest in haar prullenbak zodat je ouders die vinden.
ze rookt en ik heb al is express een pakje sigaretten op haar tafel gelgd toen ze weg was en dat zagen me ouders en zij werd omin boos en kreeg 1week huisarrest en veel ruziequote:Op zondag 22 augustus 2010 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
verzamel al dr makeup in een vuilniszak. heb het lef om het bij het vuil te zetten, alles.
ja, ze zegt altijd tegen me broertje van 3 dat hij met zijn billen moet schudden en als een meid moet dansen ik begin me gewoon te schamen voor me broertje als hij dat doetquote:
AIDS is makkelijker te faken. Zorgen dat ze zweertjes krijgt en heel mager wordt (laxeer middelen)quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:50 schreef bitchforfree het volgende:
[..]
dadelijk denken mijn ouders dat ze kanker heeft
sukkel, van chemo kan je kaal wordenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:50 schreef bitchforfree het volgende:
[..]
dadelijk denken mijn ouders dat ze kanker heeft
wtf ik ben haar broertje van 13 en ik heb nog een broertje van 3 dus goed speurwerk heb jij!quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:57 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Na wat speurwerk blijkt ze maar 1 broertje te hebben.
word lastig ze poept bijna nooit en als ze laxeermiddelkrijgt dan lijkt het een beetje verdacht dat ze opeens poept.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:56 schreef mirved het volgende:
[..]
AIDS is makkelijker te faken. Zorgen dat ze zweertjes krijgt en heel mager wordt (laxeer middelen)
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:23 schreef bitchforfree het volgende:
ik heb een probleem met me zus.
vertel...
ik haat haar omdat ze altijd stoer doet met haar vriendinnen en dan krijg ik het gevoel alsof ik haar hoofd tegen de muur wil gooien.
Oke, dat is ziek. Je kan je zus toch wel aan![]()
Ze is ook altijd aan het roken en ze maakt me kleine broertje een billenschuddende gay.
Je luistert toch niet serieus naar haar, als zij zegt dat je je ass moet draaien dan doe je dat ook gewoon![]()
wat moet ik doen met haar ?![]()
Probeer haar te negeren, en als ze je aanraakt sla je haar in elkaar. Kijk een paar wing chun filmpjes dan zie je hoe je iemand zonder letsel in elkaar kan meppen.
alvast bedankt.
graag gedaan nerd![]()
quote:
Laat dat dan maar aan mij over...quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:09 schreef Vanky het volgende:
Neuk haar in haar slaap en gooi de film op internet!
16quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef FollowThisLeader het volgende:
[..]
Laat dat dan maar aan mij over...
Hoe oud is ze?
Ja die hoef ik niet inderaad.quote:
Dus jij bent er ook een. Pas op dat je geen varken eet anders ga je naar de helquote:
oke bedankt ik ga ook wel een beetje vecht filmpjes kijken om haar vies te klarenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:22 schreef noksala het volgende:
[..]
Dus jij bent er ook een. Pas op dat je geen varken eet anders ga je naar de hel![]()
Maar even serieus dude, jou zus is een landverpester sla haar onmiddelijk in elkaar. Na een paar klappen weet ze dat ze moet uitkijken, en dan zal ze zich normaal tegen je gedragen. Je moet de rollen gewoon omdraaien, laat zien wie de man is, laat zien wie de baas is in huis (zo zeg je dat toch in jou geloof?)
Het lukt wel jongen, ik voel het
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:23 schreef bitchforfree het volgende:
[..]
oke bedankt ik ga ook wel een beetje vecht filmpjes kijken om haar vies te klaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |