Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Goeie tip ik neem vaak programma's op maar dan moet ik natuurlijk niet vergeten dat het word uitgezonden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tip: neem een dvd recorder en neem dan dat op
Download ze van internetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tip: neem een dvd recorder en neem dan dat op
Gewoon zoals de egyptenaren het dedenquote:
heten ze allemaal beatle?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef Giertje het volgende:
ik heb mijn 4 vissen naar the beatles vernoemd
Dan moet je de hersens er dus uithalen, dat is iewlquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Download ze van internet. Van usenet ofzo. Is legaal in Nederland.
[..]
Gewoon zoals de egyptenaren het dedenvindbaar op wikipedia. De chemische componenten vinden is wat lastiger. Het makkelijkste is denk ik insluipen in een scheikunde magazijn op iedere middelbare school
Denk je er dan wel aan dat je het ook nog moet kijken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goeie tip ik neem vaak programma's op maar dan moet ik natuurlijk niet vergeten dat het word uitgezonden.
De TT is
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef Giertje het volgende:
ik heb mijn 4 vissen naar the beatles vernoemd
Een Trev eigen TTquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
O, TT heeft weer een fix nodig, zie ik... KCS.
Agh, trev heeft wel vaker typo'squote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
O, TT heeft weer een fix nodig, zie ik... KCS.
ervaring mee?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef fonsoy het volgende:
[..]
[..]
Gewoon zoals de egyptenaren het dedenvindbaar op wikipedia. De chemische componenten vinden is wat lastiger. Het makkelijkste is denk ik insluipen in een scheikunde magazijn op iedere middelbare school
whehehe nee gewoon john paul ringo en georgequote:
Ik kijk wel via blinx of yidio oidquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef fonsoy het volgende:
[..]
[..]
Het hoeft niet per se. Dat was iets dat de egyptenaren deden omdat ze die in aparte potten naar de "hemel" wilden sturen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je de hersens er dus uithalen, dat is iewl
Proberen kan altijdquote:
Nee man.. De vis staat nu midden op tafel, gewoon open aan de bovenkant enzo. Maar hij beweegt niet genoeg om boeiend te zijn dus het kan Bolle echt niet boeienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
zou er wel iets overblijven van je vis![]()
als bolle hem ziet vreet hij hem op
ik mag er graag naar luisterenquote:
Nee hoor dat vergeet ik niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk je er dan wel aan dat je het ook nog moet kijken?
Die zitten best ver van elkaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik raakte de entertoets aan in plaats van de backspacetoets.
Nu nog? Lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
Mijn keuken ruikt naar versgebakken cake.
Lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
Lastig het typenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik raakte de entertoets aan in plaats van de backspacetoets.
Ruikt alleen of moet ik serieus overwegen om naar de trein te rennen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
Goedquote:
Ik heb net voor het eerst zelf een cake gebakken... krijg visite dit weekend en wilde eens wat nieuws proberenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Nu nog? Lekker![]()
Is er morgen iemand jarig bij je ofzo?
ik wil ook een ovenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed.
[..]
Ik heb net voor het eerst zelf een cake gebakken... krijg visite dit weekend en wilde eens wat nieuws proberen.
Kom maar hierheen, ik haal je op van de zuidzijde en dan racen we er heenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ruikt alleen of moet ik serieus overwegen om naar de trein te rennen?
De cake zelf ziet er ook niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ruikt alleen of moet ik serieus overwegen om naar de trein te rennen?
Dus als die weer naar huis gaan dan weet je dat het goed isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed.
[..]
Ik heb net voor het eerst zelf een cake gebakken... krijg visite dit weekend en wilde eens wat nieuws proberen.
Ik hoor net dat we welkom zijn bij DaMartquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed.
[..]
tenzij ze liever thuis de rest van de dag op de wc zittenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus als die weer naar huis gaan dan weet je dat het goed is
En we nemen Herman-John mee want misschien is het wel vis reddende cake dus hij moet een kruimelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom maar hierheen, ik haal je op van de zuidzijde en dan racen we er heen
Ik weet de wegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we welkom zijn bij DaMart![]()
Staat de koffie morgen om 2 uur klaar?
En anders zet je hem uit in zee!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
En we nemen Herman-John mee want misschien is het wel vis reddende cake dus hij moet een kruimeldie we dan wel zelf in zn mond moeten stoppen want hij eet niet meer zelf
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet de weg![]()
nou ja...bij benadering...![]()
Ja, doen we, dan komt het vast helemaal goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
En we nemen Herman-John mee want misschien is het wel vis reddende cake dus hij moet een kruimeldie we dan wel zelf in zn mond moeten stoppen want hij eet niet meer zelf
![]()
Die straat rechts in ieder geval!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet de weg![]()
nou ja...bij benadering...![]()
But he is the fresh water kindquote:
Dat kan ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tenzij ze liever thuis de rest van de dag op de wc zitten
mja morgen werkenquote:
Ohh, lekker. Ik wou dat mijn oven het weer deed, kon ik tenminste ook taarten bakkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
Mooiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed.
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Even nog, voor de visueel gehandicapten:
[ afbeelding ]
Nee, want dan ben ik niet thuisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we welkom zijn bij DaMart![]()
Staat de koffie morgen om 2 uur klaar?
Maargoed, ik ga weer, want ik hoor net dat ik in Warmenhuizen welkom ben om een biertje te pakkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:44 schreef fonsoy het volgende:
[..]
![]()
Die kunnen makkelijker de tekst lezen met hun brailleleesregel op fok, dan een plaatje bekijken dat niet door een computer te interpreteren valt
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik niet thuis.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:44 schreef fonsoy het volgende:
[..]
![]()
Die kunnen makkelijker de tekst lezen met hun brailleleesregel op fok, dan een plaatje bekijken dat niet door een computer te interpreteren valt
Oh, maar ik had je net wel kunnen vertellen dat je hier ook welkom bent hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:44 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Maargoed, ik ga weer, want ik hoor net dat ik in Warmenhuizen welkom ben om een biertje te pakken.
Leuk voor de uitnodigingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar ik had je net wel kunnen vertellen dat je hier ook welkom bent hoor
Ik woon ook een klein eindje verderopquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:48 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Leuk voor de uitnodiging![]()
Ik heb het nu al beloofd
Heel ietsje maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik woon ook een klein eindje verderop![]()
Veel plezier
nee hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik aan de apfelkorn ga?
quote:
Jij ook lekker slapenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]Goed plan
Ik verveel me. Ga denk met een boek lekker in bed liggen.Trusten!
Veel lees plezier en slaap lekker!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:Goed plan
Dat ga ik ook doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]Goed plan
Waarom dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien moet ik ook eens gaan slapen
Wat heeft wie er nu nog wakker zijn nou te maken met of dingetje moet gaan slapen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
Waarom dan?
wie is er nu nog wakker dan?
Naatje maakt niet heel veel verschil met dingetje toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
dingetje, DINGETJE, DINGETJE!ik heb ook een naam hoor
Nou niet alleen naatje maar ook omdat er al een aantal naar bed toe zijn, ik wou gewoon weten wie er nog wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat heeft wie er nu nog wakker zijn nou te maken met of dingetje moet gaan slapen?
Maar je kunt toch wel wakker blijven ook al is de rest al naar bed?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
Nou niet alleen naatje maar ook omdat er al een aantal naar bed toe zijn, ik wou gewoon weten wie er nog was
Omdat het vrijdag is mag je een half uurtje langer opblijven, vooruit dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien moet ik ook eens gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |