whehehe nee gewoon john paul ringo en georgequote:
Ik kijk wel via blinx of yidio oidquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Download ze van internet. Van usenet ofzo. Is legaal in Nederland.
[..]
Het hoeft niet per se. Dat was iets dat de egyptenaren deden omdat ze die in aparte potten naar de "hemel" wilden sturen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je de hersens er dus uithalen, dat is iewl
Proberen kan altijdquote:
Nee man.. De vis staat nu midden op tafel, gewoon open aan de bovenkant enzo. Maar hij beweegt niet genoeg om boeiend te zijn dus het kan Bolle echt niet boeienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
zou er wel iets overblijven van je vis![]()
als bolle hem ziet vreet hij hem op
ik mag er graag naar luisterenquote:
Nee hoor dat vergeet ik niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk je er dan wel aan dat je het ook nog moet kijken?
Die zitten best ver van elkaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik raakte de entertoets aan in plaats van de backspacetoets.
Nu nog? Lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
Mijn keuken ruikt naar versgebakken cake.
Lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
Lastig het typenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik raakte de entertoets aan in plaats van de backspacetoets.
Ruikt alleen of moet ik serieus overwegen om naar de trein te rennen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
Goedquote:
Ik heb net voor het eerst zelf een cake gebakken... krijg visite dit weekend en wilde eens wat nieuws proberenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Nu nog? Lekker![]()
Is er morgen iemand jarig bij je ofzo?
ik wil ook een ovenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed.
[..]
Ik heb net voor het eerst zelf een cake gebakken... krijg visite dit weekend en wilde eens wat nieuws proberen.
Kom maar hierheen, ik haal je op van de zuidzijde en dan racen we er heenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ruikt alleen of moet ik serieus overwegen om naar de trein te rennen?
De cake zelf ziet er ook niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ruikt alleen of moet ik serieus overwegen om naar de trein te rennen?
Dus als die weer naar huis gaan dan weet je dat het goed isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed.
[..]
Ik heb net voor het eerst zelf een cake gebakken... krijg visite dit weekend en wilde eens wat nieuws proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |