Van welk jaar ben je zelf dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:48 schreef OEM het volgende:
[..]
We hadden het over Remco026. Beetje erbij blijven.
Tuurlijk wel. Maar wat heeft dat te maken met mijn rechten en vrijheden?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Of is er in dat alternatieve universum van jou geen plek voor iemand die met minder levensjaren veel meer levenservaring heeft?
Jaren 70. En ik heb idd wel eens een knal voor m'n muil gekregen jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef demspec het volgende:
[..]
Van welk jaar ben je zelf dan?
Ben benieuwd wat er gebeurt als je irl een keer je grote smoel open trekt tegen iemand die dingen heeft meegemaakt.
Vanwege je principiële buttons?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:56 schreef OEM het volgende:
[..]
Jaren 70. En ik heb idd wel eens een knal voor m'n muil gekregen ja
Onlosmakelijk verbonden met rechten zijn ook plichten, maar jij bent waarschijnlijk zo'n figuur die dat verband niet ziet. Loop je ook zo tinus te doen tegen de brandweer als je ze klerezooi komen blussen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:54 schreef OEM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar wat heeft dat te maken met mijn rechten en vrijheden?
Hulpdiensten zijn continu keihard aan het werk om mensen te helpen. Julli ziiten 99% van je tijd te rukken, knokken, spuiten, noem alles maar op wat in dit topic voorbij gekomen is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef demspec het volgende:
[..]
Onlosmakelijk verbonden met rechten zijn ook plichten, maar jij bent waarschijnlijk zo'n figuur die dat verband niet ziet. Loop je ook zo tinus te doen tegen de brandweer als je ze klerezooi komen blussen?
Als ik trouwens op jouw manier doorredeneer zijn dat ook je bitches.
Daarom heb ik ook wel ergens respect voor jullie (als in, degenen die die link kunnen leggen)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef Rave_NL het volgende:
Terugredenerend maakt dat trouwens jou mijn bitch, want ik doe kennelijk de hele dag niks behalve af en toe een ram verkopen, terwijl jij mijn salaris bij elkaar sprokkelt!!
Ja en jij zit continu te surfen op kantoor, afgewisseld met de sterke verhalen rond de koffieautomaten over de gekke avonturen die je dit keer weer bij het tuincentrum hebt beleefd afgelopen weekend..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef OEM het volgende:
[..]
Hulpdiensten zijn continu keihard aan het werk om mensen te helpen. Julli ziiten 99% van je tijd te rukken, knokken, spuiten, noem alles maar op wat in dit topic voorbij gekomen is.
Het kan spoken hoor bij het tuincentrum! Ik doe meestal m'n camouflagepak aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja en jij zit continu te surfen op kantoor, afgewisseld met de sterke verhalen rond de koffieautomaten over de gekke avonturen die je dit keer weer bij het tuincentrum hebt beleefd afgelopen weekend..
Ach, oogst wat gij gezaait heeft..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Zith het volgende:
Ah heerlijk topic weer, ook interessant dat de DEFers vaak het woordje 'laf' in gebruik nemen, zegt veel
Wat denk je dat een brandweerman doet tussen de branden door?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef OEM het volgende:
[..]
Hulpdiensten zijn continu keihard aan het werk om mensen te helpen. Julli ziiten 99% van je tijd te rukken, knokken, spuiten, noem alles maar op wat in dit topic voorbij gekomen is.
Ik denk dat er iets meer brandjes zijn dan die paar UN missies, dus die brandweerlieden zullen niet 99% van hun tijd aan het rukken zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:24 schreef demspec het volgende:
[..]
Wat denk je dat een brandweerman doet tussen de branden door?
Overdag journalist, 's avonds supermanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef demspec het volgende:
Trouwens even puur uit interesse: Wat voor werk doe je zelf?
de niet DEF'ers lijken veel bezig te zijn met rukken ... zegt ook watquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Zith het volgende:
Ah heerlijk topic weer, ook interessant dat de DEFers vaak het woordje 'laf' in gebruik nemen, zegt veel
17e klasse?quote:
Oke, dat kan lightning_NL wel bevestigen of ontkrachten. Ik ben iig weer van Fok! Alles prima, maar niet dat iemand de KMar hiervoor misbruikt.quote:
Die lui noemen zich over het algemeen vlieger, maar vooruit: Wat is je rang en wat voor kist vlieg je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |