abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:11:37 #76
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_85732319
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef rubje het volgende:

dus eigenlijk herhalen jullie heel veel hetzelfde om jezelf bezig te houden....lekker dan de dag doorkomen
en dan ook nog betaalt krijgen. Wil ik ook wel.

:W _O- :O :z :Z
There is no 'I' in TEAM and life is way to short for only dreaming... So live it to the MAX! FOR THOSE WHO UNDERSTAND WHAT YOU DO, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO DON’T, NONE IS POSSIBLE.
http://www.dutchdefencepress.com
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:03:10 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85734364
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
@elisahaarman, je krijgt de reacties waar je om vraagt en die je wilt horen, dit is een heel beleefd draadje.

Hele stoere en belangrijke dingen en zo.

Maar toen ik in dienst zat (en zoals mensen aan het begin ook lieten weten, totdat je ze vertelde dat je dat niet wilde horen) is wat de meeste soldaten meestal de hele dag doen: helemaal niks, en zoveel mogelijk drugs consumeren.

Dat geld natuurlijk in veel mindere mate voor het kantoorpersoneel. En die doen hetzelfde als wat kantoorpersoneel bij elk groot bedrijf doet.

Uitgezonden worden is natuurlijk anders. En de paar mensen die ik ken die dat hebben meegemaakt zijn gek geworden.
Je weet echt van toeten noch blazen. Blijf dan gewoon in KLB als je niks zinnigs te melden hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:11:16 #78
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85734647
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
@elisahaarman, je krijgt de reacties waar je om vraagt en die je wilt horen, dit is een heel beleefd draadje.

Hele stoere en belangrijke dingen en zo.

Maar toen ik in dienst zat (en zoals mensen aan het begin ook lieten weten, totdat je ze vertelde dat je dat niet wilde horen) is wat de meeste soldaten meestal de hele dag doen: helemaal niks, en zoveel mogelijk drugs consumeren.

Dat geld natuurlijk in veel mindere mate voor het kantoorpersoneel. En die doen hetzelfde als wat kantoorpersoneel bij elk groot bedrijf doet.

Uitgezonden worden is natuurlijk anders. En de paar mensen die ik ken die dat hebben meegemaakt zijn gek geworden.
Het is inderdaad van de zotte. Jarenlang beetje lopen oefenen cq niks doen, en als ze dan eindelijk op een missie gaan dan loopt het gierend uit de klauwen en iedereen die het overleeft kan direct het gesticht in. En als er een poppetje doodgaat moeten we ineens met z'n allen huilen want oh oh oh wat triest. Ga dan niet het leger in. Het zouden de "stoerste mannen" moeten zijn, maar in feite zijn het gewoon mietjes.
pi_85734892
:')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:24:18 #80
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_85735032
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:11 schreef OEM het volgende:

[..]

Het is inderdaad van de zotte. Jarenlang beetje lopen oefenen cq niks doen, en als ze dan eindelijk op een missie gaan dan loopt het gierend uit de klauwen en iedereen die het overleeft kan direct het gesticht in. En als er een poppetje doodgaat moeten we ineens met z'n allen huilen want oh oh oh wat triest. Ga dan niet het leger in. Het zouden de "stoerste mannen" moeten zijn, maar in feite zijn het gewoon mietjes.
Zegt de held achter z'n computer. Laffe hond..
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:26:03 #81
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85735094
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:24 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Zegt de held achter z'n computer. Laffe hond..
Woef!
pi_85736321
quote:

[..]

Ik denk niet dat het gaat om stoer zijn e.d. dat maak jij ervan. Ik denk beter dat je kunt stellen dat ze fysiek meer dan kapabel zijn en tevens hun 'skills en drills' tot in de puntjes beheersen eer ze op uizending gaan.

Ze worden goed voorgelicht over wat ze fysiek maar ook mentaal kunnen verwachten. Derhalve blijft een militair ook nogsteeds mens. En menselijke emotie is voor iedereen anders. Je kunt niet stellen dat je het beter of slechter zou doen, dat kan namelijk niemand. Omdat iedereen het anders ervaard.

Ik denk echter wel dat door zoveel samen te werken, te trainen, en te leven. Dat je dermaten op elkaar gesteld raakt dat je inderdaad gaat huilen als er een poppetje doodgaat. In die zin vind ik poppetje dat ook ongepast omdat jou buddy en groepsgenoten op uitzending en opwerking naar uitzendin niet alleen collega's zijn. Maar vriendin en familie, het zijn die mannen en vrouwen waar je iedere dag op terug moet kunnen vallen, die er altijd zijn zoals jij er voor hun bent.

Ik kan me voorstellen dat het voor jou een ver van je bed show is waarbij jij een militair ziet als een poppetje dat wist waar hij aan begon. Ongeacht dat daar een kern van waarheid inzit wens je dergelijke einde aan niemand toe, en hoop je dat iedereen die meegaat ook heelhuis terugkomt.

En voor de militaire die toch een groepsgenoot verliezen. Dat doet pijn, omdat je hem mist, omdat je om hem gaf, om nog tien andere redenen die ik nu niet zal noemen. Vergelijk het maar met een goeie vriend van jou, die zie je liever ook niet dood naast je neervallen. Of door geneeskundig personeel behandeld worden terwijl zijn benen er half afliggen.

Dus het zou fijn zijn als je die militairen dan ook met respect behandelt, ipv hier een onzinnig en vooral ook onwetend fok bericht te plaatsen waar jij niet rijker van word. En militairen de meerwaarden zeker niet van zullen zien.
pi_85737124
feed the troll
pi_85742279
quote:

[..]

I despise your opinion, but I will give my life for your freedom to express that opinion.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:02:04 #85
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85742831
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:49 schreef Remco026 het volgende:

[..]

I despise your opinion, but I will give my life for your freedom to express that opinion.
Kun je dat vertalen naar het Bosnisch, Kroatisch en/of Servisch?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:19:34 #86
168777 Rave_NL
pi_85743572
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:02 schreef OEM het volgende:

[..]

Kun je dat ook zeggen zonder anoniem te blijven.. :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:20:28 #87
102442 demspec
Tequilla suicide
pi_85743620
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:02 schreef OEM het volgende:

[..]

zoiets:
Vi ste glupi idiot i vjerojatno bi trebalo dr¸ati krigla na stvari koje ne morate verstad. I govno na ljude poput vas.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:36:20 #88
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85744285
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:20 schreef demspec het volgende:

[..]

zoiets:
Vi ste glupi idiot i vjerojatno bi trebalo dr¸ati krigla na stvari koje ne morate verstad. I govno na ljude poput vas.
Er gaan wel verhalen de ronde dat dat zo'n beetje de teksten waren die de Nederlanders daar bezigden tegen de mensen daar.
pi_85744395
Er gaan doen hier verhalen de rondte dat je een laffe hond bent :')
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_85744462
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:38 schreef hcwp het volgende:
Ik denk dat je met deze uitspraak honden beledigt. ;)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:47:38 #91
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85744803
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:38 schreef hcwp het volgende:
Woef!
pi_85746094
Betrokkene is waarschijnlijk iemand van het type die vroeger (of nog steeds) gepest werd. Tegenwoordig speelt hij niet veel klaar en brengt hij het grootste gedeelte van de dag door met zijn computer. Hij heeft geen sociaal leven, maar wel een vrouw die op zulk soort mannen vallen, zodat ze hem heerlijk kan domineren. Thuis heeft hij niks te vertellen, zelfs zijn hond luistert niet naar hem.
Eerder geprobeerd om bij Defensie binnen te komen, maar faalde hard in de selectieprocedure. Nu heeft hij een grote haat tegen Defensie, het enige lichtpuntje in zijn leven had hem afgewezen.

Dan ontdekt hij fok.nl met een Defensie subforum en vind hierin zijn perfecte uitlaatklep. Vanwege het karakter van Fok zal hij niet snel gebanned worden voor het zwaar beledigen van mensen die wel geslaagd zijn binnen de maatschappij. Op Fok kan betrokkene heerlijk overal tegen aanschoppen zonder ook maar enig oog te hebben voor andere mensen die daar komen. Hij vind het heerlijk om ongegeneerd zijn mening te geven, zelfs als hij daarmee anderen diep kwetst.

Helaas faalt betrokkene ook hier. Hij is te achterlijk om zelfs anoniem te proberen mensen te beledigen. Met zijn 'stoere' posts over voormalig Joegoslavië laat hij maar weer zien hoeveel kennis hij mist.
Hij probeert te trollen, maar weet niet wat hij hiermee bij sommige mensen aanricht en dat doet hem niks

Mijn adviezen zijn dan ook: Verzamel al je moed en scheid van je vrouw. Ga uit en ontmoet wat vrienden. Pak je pesters terug. Richt je hond af. Zeg je internetprovider op en duik in de boeken over de ware toedracht van gebeurtenissen.
pi_85747028
Hoort zich een beetje aan als een Brad Paisley song
Maar denk dat je de spijker op de kop slaat.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:36:03 #94
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85747203
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:12 schreef Remco026 het volgende:
Betrokkene is waarschijnlijk iemand van het type die vroeger (of nog steeds) gepest werd. Tegenwoordig speelt hij niet veel klaar en brengt hij het grootste gedeelte van de dag door met zijn computer. Hij heeft geen sociaal leven, maar wel een vrouw die op zulk soort mannen vallen, zodat ze hem heerlijk kan domineren. Thuis heeft hij niks te vertellen, zelfs zijn hond luistert niet naar hem.
Eerder geprobeerd om bij Defensie binnen te komen, maar faalde hard in de selectieprocedure. Nu heeft hij een grote haat tegen Defensie, het enige lichtpuntje in zijn leven had hem afgewezen.

Dan ontdekt hij fok.nl met een Defensie subforum en vind hierin zijn perfecte uitlaatklep. Vanwege het karakter van Fok zal hij niet snel gebanned worden voor het zwaar beledigen van mensen die wel geslaagd zijn binnen de maatschappij. Op Fok kan betrokkene heerlijk overal tegen aanschoppen zonder ook maar enig oog te hebben voor andere mensen die daar komen. Hij vind het heerlijk om ongegeneerd zijn mening te geven, zelfs als hij daarmee anderen diep kwetst.

Helaas faalt betrokkene ook hier. Hij is te achterlijk om zelfs anoniem te proberen mensen te beledigen. Met zijn 'stoere' posts over voormalig Joegoslavië laat hij maar weer zien hoeveel kennis hij mist.
Hij probeert te trollen, maar weet niet wat hij hiermee bij sommige mensen aanricht en dat doet hem niks

Mijn adviezen zijn dan ook: Verzamel al je moed en scheid van je vrouw. Ga uit en ontmoet wat vrienden. Pak je pesters terug. Richt je hond af. Zeg je internetprovider op en duik in de boeken over de ware toedracht van gebeurtenissen.
Niet zo neerbuigend doen he? Jij moet je leven riskeren voor mijn vrijheid. Dus eigenlijk ben je mijn bitch.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:42:22 #95
168777 Rave_NL
pi_85747499
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef OEM het volgende:

[..]

Niet zo neerbuigend doen he? Jij moet je leven riskeren voor mijn vrijheid. Dus eigenlijk ben je mijn bitch.
_O-

Jij hebt al je rechten en vrijheden aan hen te danken, dus jij bent zijn gimp... :D
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:44:45 #96
102442 demspec
Tequilla suicide
pi_85747618
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef OEM het volgende:

[..]

Niet zo neerbuigend doen he? Jij moet je leven riskeren voor mijn vrijheid.
Er zijn altijd wel een paar lowlifes die daar van mee profiteren, maar dat nemen we maar op de koop toe.

quote:
Dus eigenlijk ben je mijn bitch.
ga vewar sa svojom majkom.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:45:16 #97
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85747651
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:42 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

_O-

Jij hebt al je rechten en vrijheden aan hen te danken, dus jij bent zijn gimp... :D
Ik denk niet dat iemand die in 1989 geboren is ook maar iets zinnigs heeft bijgedragen aan mijn rechten en vrijheden.
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2010 @ 21:46:47 #98
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85747737
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:49 schreef elisahaarman het volgende:
dus als ze niet op uitzending zijn.

zijn ze elke dag aan het trainen, corvee, wapentuig olien/poetsen?

kan me er een heel slecht beeld bij vormen
Piepers jassen en mortieren ontwijken volgens mijn opa. Maar ik denk niet dat W.O.II en Indië nog tellen. :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:47:19 #99
168777 Rave_NL
pi_85747767
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef OEM het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand die in 1989 geboren is ook maar iets zinnigs heeft bijgedragen aan mijn rechten en vrijheden.
Over wie heb je het nu?

Of is er in dat alternatieve universum van jou geen plek voor iemand die met minder levensjaren veel meer levenservaring heeft?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:47:52 #100
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85747803
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:44 schreef demspec het volgende:

[..]
ga vewar sa svojom majkom.
Misschien met jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties