abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:09:31 #65
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85523408
Honden, los van het hygiënische probleem, ben ik er echt een groot voorstander van om bezit er van te verbieden. Honden zijn zo ontzettend onbetrouwbaar. Dat instinct van ze ze zit ze in de weg. Je hond kan 10 jaar lekker speels en mals reageren, er kan een dag komen dat hij je pasgeboren kindje verorbert. :{

Random woord: Songfestival. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85523421
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:38 schreef Gulo het volgende:

[..]

Hoewel ik best voor zwaardere straffen ben, zeker voor wat betreft dierenmishandeling, vind ik dit ook wel erg ver gaan.

Ik bedoel, ik dacht dat agenten alleen mochten schieten wanneer er mensenlevens in gevaar waren. Nu krijgt de overvaller min of meer de doodstraf voor het overvallen van een supermarkt en het doden van een dier, waarbij wat mij betreft nog verzachtende omstandigheden gelden.

Als je een mes bij je hebt en je wordt aangevallen door zo'n beest denk ik dat je instinctmatig verdedigt.

Kortom, wat mij betreft had hij een zware straf verdient, zeker voor het doden van de hond, maar ik vind dit overtrokken.

Ik denk ook dat die agenten uit persoonlijke rancune gehandeld hebben (omdat het hun hond was). Dat lijkt me ook niet goed!!!
Misschien moeten 'we' even wachten met oordelen totdat er meer bekend is.
Leaf
pi_85523429
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:04 schreef halkali het volgende:
zo typisch dat de medio zich meteen focuseert of een agent wel rechtmatig heeft geschoten.
Iemand heeft een misdaad begaan en is door zijn eigen risico daardoor gestraft.
Straffen worden in Nederland door de rechter opgelegd. Gelukkig.
quote:
Jammer, maar dan had je er maar niet aan moeten beginnen.
Heel rouwig om de dood van deze overvaller ben ik niet. Maar iedereen heeft het recht op een eerlijk proces. En als deze man is doodgeschoten omdat de agenten (zeer begrijpelijk) geëmotioneerd waren door de dood van een politiehond, dan is dat een zeer kwalijke zaak. De politie heeft in Nederland een geweldsmonopolie, daar moeten ze zeer zorgvuldig mee omgaan.

Als deze man echt een directe levensbedreiging voor agenten of andere personen en dodelijk geweld was de enige oplossing, dan is het te accepteren.
pi_85523449
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Honden, los van het hygiënische probleem, ben ik er echt een groot voorstander van om bezit er van te verbieden. Honden zijn zo ontzettend onbetrouwbaar. Dat instinct van ze ze zit ze in de weg. Je hond kan 10 jaar lekker speels en mals reageren, er kan een dag komen dat hij je pasgeboren kindje verorbert. :{

Random woord: Songfestival. :{

Trollreactie :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85523473
...misschien moet de recidive eens wat effectiever aangepakt worden; dan zijn de reacties uit de samenleving niet zo 'opgelucht'.

Een crimineel die naar een rechter gaat krijgt gewoon een kort maar verplicht verblijf in een net hotel. Met prima voer, en een betere huisvesting dan je oma in een verpleeghuis. Maar deze hufter zal nooit meer kunnen roven wat niet van hem is.

De straffen zijn niet zozeer 'te kort' oid, ze zijn gewoon niet effectief. Ik denk dat er nog zeker vijftien jaar overheengaan voordat de rechterlijke macht begint te beseffen dat in een gewetenloos mens niets valt te 'verbeteren'. Sociopaten komen niet tot inkeer, alleen maar tot betere plannen.

...en ik vind het zelf ook een prima actie, deden ze dat maar vaker met overvallers, dan lag de drempel -het risico- wat hoger. ^O^
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:12:16 #70
13462 BansheeBoy
pi_85523501
Is al bekend wat de dader precies gedaan heeft (met welke motieven)? :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_85523507
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Door de grotere bevoegdheid tot geweld stralen Amerikaanse agenten wel veel meer gezag uit. Burgers daar weten dat je niet met agenten moet kloten.
En daar kicken die machtsgeile agenten dan weer op. Dat ze dat richting de crimineel doen is niet zo erg. Maar vaak tonen ze dergelijk gedrag ook richting de burger.

Dan krijg je een soort politiestaat waar ik niet op zit te wachten. Zeker niet als je weet wat voor geteisem er tegenwoordig allemaal bij de politie zit.
pi_85523516
Mooi zo :) Mag hij branden in de hel.

Hierbij lach ik om zijn dood: HAHAHA
pi_85523533
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef ArchEnemy het volgende:
...misschien moet de recidive eens wat effectiever aangepakt worden; dan zijn de reacties uit de samenleving niet zo 'opgelucht'.

Een crimineel die naar een rechter gaat krijgt gewoon een kort maar verplicht verblijf in een net hotel. Met prima voer, en een betere huisvesting dan je oma in een verpleeghuis. Maar deze hufter zal nooit meer kunnen roven wat niet van hem is.

De straffen zijn niet zozeer 'te kort' oid, ze zijn gewoon niet effectief. Ik denk dat er nog zeker vijftien jaar overheengaan voordat de rechterlijke macht begint te beseffen dat in een gewetenloos mens niets valt te 'verbeteren'. Sociopaten komen niet tot inkeer, alleen maar tot betere plannen.

...en ik vind het zelf ook een prima actie, deden ze dat maar vaker met overvallers, dan lag de drempel -het risico- wat hoger. ^O^
Ik denk dat er nog 100 jaar overheen gaat voordat de 'gewone mensen' beginnen te begrijpen dat zwaarder straffen niet de oplossing is en dat recidivisme nooit 100% uit te sluiten is.
Leaf
pi_85523560
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef ArchEnemy het volgende:

Dag mr. Wilders, u ook hier?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:14:52 #75
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85523572
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef vulkaan het volgende:

_O_ _O_ _O_
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_85523581
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef ArchEnemy het volgende:De straffen zijn niet zozeer 'te kort' oid, ze zijn gewoon niet effectief. Ik denk dat er nog zeker vijftien jaar overheengaan voordat de rechterlijke macht begint te beseffen dat in een gewetenloos mens niets valt te 'verbeteren'. Sociopaten komen niet tot inkeer, alleen maar tot betere plannen.
Je bedoelt psychopaten (sociopaat is een slecht gedefiniëerde term). Psycopathen leren inderdaad erg slecht van straf. Alleen zijn niet alle misdadigers psychopaat. In een forensisch-psychiatrisch onderzoek wordt daar naar gekeken.
pi_85523607
Doorzeeft nog wel :)

quote:
De was vermoedelijk na de overval gevlucht in zijn auto, waarop de politie en een politiehond de achtervolging inzetten. Na de achtervolging stapte de man uit zijn auto bij het hotel. Toen hij werd aangevallen door een politiehond, stak hij het beest dood. Daarop werd de man doorzeefd door agenten.
Bron

Oh ennuh..
pi_85523672
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:16 schreef Wokkel het volgende:
Doorzeeft nog wel :)
[..]

Bron

Oh ennuh..
[ afbeelding ]
Telegraaf :')
Leaf
pi_85523685
Hoe dan ook, hij is terecht gedood. Je mag op straat geen wapen dragen. Als je dat mes blijkbaar ook nog gebruikt is een terechtstelling op zijn plaats.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_85523719
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Hoe dan ook, hij is terecht gedood. Je mag op straat geen wapen dragen. Als je dat mes blijkbaar ook nog gebruikt is een terechtstelling op zijn plaats.
:')

Nee, je mag op straat geen wapens dragen. Dan moet je voor de rechter verschijnen. Niet ter plekke doodgeschoten worden door een aantal politieagenten.
pi_85523761
Echt, al die malloten hier die het goed vinden dat de politie verdachten 'straft' door ze ter plekke dood te schieten.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:21:44 #82
13462 BansheeBoy
pi_85523775
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef vulkaan het volgende:

Barmhartigheid en vergevingsgezindheid zijn niet echt echt termen die in je vocabulaire voorkomen me dunkt. :{

Zonde? Ja. :{

vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:22:44 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85523796
lijkt me sterk dat een islamiet dit gedaan heeft.

spreekwoord: en nu tot ist.

eerder een stinkmarokkaen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Redactie Frontpage vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:23:06 #84
145738 superworm
is erbij
pi_85523810
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:05 schreef Strani het volgende:

[..]

Precies mijn punt.
Idioot. Dan kan je wel meteen het wilde westen terugbrengen en de trias politica afschaffen.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:24:03 #85
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85523842
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef zoalshetis het volgende:
lijkt me sterk dat een islamiet dit gedaan heeft.

spreekwoord: en nu tot ist.

eerder een stinkmarokkaen.
Kan niet volgens Banshee want stelen is haraam zegt hij net.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_85523848
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:21 schreef dotKoen het volgende:
Echt, al die malloten hier die het goed vinden dat de politie verdachten 'straft' door ze ter plekke dood te schieten.
Ja, ik vind het haast "eng" dat soort mensen dat naar een soort Wilde Westen met standrechtelijke executies verlangt. Je moet echt grenzeloos veel vertrouwen in de individuele politieagent hebben wel je dit sowieso wel puik vinden.

Ik probeer me maar gerust te stellen met de veronderstelling dat het vooral kinderen zijn die dergelijke reacties plaatsen.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:24:21 #87
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_85523855
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:02 schreef rgn het volgende:
Wat een briljante reacties allemaal hier..., ik ga er in tegenstelling tot anderen hier vanuit dat agenten niet zomaar even op iemand schieten, hebben jullie er al eens over nagedacht dat het voor zo'n agent ook geen pretje is iemand dood te schieten?

Dus ik denk toch aan noodweer, als er een malloot met een mes staat en je gaat daar met je hond heen en vervolgwns wordt de hond doodgestoken, dan maak je denk
ik erg angstige momenten mee. Ben jij de volgende?

Maar ja, nou begin ik ook al te speculeren...
Was ook ongeveer het scenario waar ik aan dacht.

Zo'n politiehond laat niet zomaar los. Kan mij nog een foto uit begin jaren 90 in de krant herinneren. Twente tegen ik dacht Groningen. Supporter was over het hek geklommen en had een hond in zn been. Op de foto zie twee agenten aan de hond trekken, een agent aan de supporter (de andere kant op dus), hond laat niet los :')
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:24:52 #88
13462 BansheeBoy
pi_85523871
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat een "Moslim" hier achter zit. We bevinden ons in de heilige maand Ramadan. :{

vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:25:21 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85523890
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:24 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Kan niet volgens Banshee want stelen is haraam zegt hij net.
tsja sim-pel. dan is het geen islamiet, maar een stinkmarokkaen.

spreekwoord: WAS MACHST DU HIER?!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door zoalshetis op 20-08-2010 20:31:22 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Redactie Frontpage vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:25:29 #90
145738 superworm
is erbij
pi_85523893
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Barmhartigheid en vergevingsgezindheid zijn niet echt echt termen die in je vocabulaire voorkomen me dunkt. :{

Zonde? Ja. :{

Jeez, hoe ontspoord begint NL te raken als ik het met bansheeboy eens ben?! :{²
op FOK!
op Facebook
op de website
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:26:38 #91
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_85523934
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Je maakt een grapje neem ik aan.
Nothing succeeds like the appearance of success
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:26:42 #92
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85523936
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat een "Moslim" hier achter zit. We bevinden ons in de heilige maand Ramadan. :{

Mag je daarbuiten wel stelen dan? :? :? :?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:27:26 #93
13462 BansheeBoy
pi_85523959
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:25 schreef superworm het volgende:

[..]

Jeez, hoe ontspoord begint NL te raken als ik het met bansheeboy eens ben?! :{²
Ik wil niet claustrofobisch overkomen, maar daar is niets mis mee. Mits je gefocust bent op de inhoud. :{

pi_85523961
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:

Een paar jaar terug werd er nog bericht dat de criminaliteit onder Moslims omhoog ging tijdens de Ramadan.
  Redactie Frontpage vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:27:42 #95
145738 superworm
is erbij
pi_85523972
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:26 schreef Dayshine het volgende:

[..]

Je maakt een grapje neem ik aan.
Nee, en dat is het enge. Dit land verdient Wilders. :X
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_85523996
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:13 schreef VancouverFan het volgende:
Ik denk dat er nog 100 jaar overheen gaat voordat de 'gewone mensen' beginnen te begrijpen dat zwaarder straffen niet de oplossing is en dat recidivisme nooit 100% uit te sluiten is.
Denk aan het verschil tussen 'uitsluiten' en 'aanmoedigen'. 100% is natuurlijk een zwaktebod, daarmee probeer je mij in het belachelijke te trekken. Ik zeg dat de cijfers omlaag, ver omlaag moeten, en dat er dan weer een verontwaardiging uit de samenleving zal opgaan als er een crimineel gedood wordt, omdat de detentie dan wel heeft gewerkt. Nu werkt het niet en is elke crimineel die definitief uit de maatschappij verdwijnt een fijne opluchting; van justitie moet je het als burger echt niet hebben.

Het doel van de detentieperiode blijft immers de oorzaak van het gedrag waar de arme crimineel toe gedwongen werd weg te nemen, zodat hij weer lief en aardig kan zijn. Want daar worden we allemaal beter van; beseffen dat criminelen door de maatschappij gemaakt worden! :Y

Het feit dat er mensen bestaan zonder functionerend geweten is nog niet helemaal doorgedrongen bij dees hippies. En mij zal het niets verbazen dat ze zelfs hun verkrachte dochter nog zullen beschuldigen van uitlokking, omdat ze nou eenmaal meer aan hun eigen opgeflufte ego hechten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')