Ik weet niet of hij het ondertussen doet, maar hier doet de site het wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:38 schreef Bravebart het volgende:
Is de NS site bij meer mensen stuk?
hey rexquote:
Hier nu ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het ondertussen doet, maar hier doet de site het wel.
Vadersquote:Papaaaaaaa (19:46):
Wit bier staat koud, trappist niet. Tot straks.
What happened?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef DjRex89 het volgende:
Pff waarom kun je van sommige vrouwen totaal geen hoogte krijgen over hoe ze denken...
Van welke wel dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef DjRex89 het volgende:
Pff waarom kun je van sommige vrouwen totaal geen hoogte krijgen over hoe ze denken...
Oh niks speciaals. Zit de laatste tijd een beetje met dr te smsen/msnen etc maar geen idee of het puur voor de fun is of dat er meer in zit..quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh niks speciaals. Zit de laatste tijd een beetje met dr te smsen/msnen etc maar geen idee of het puur voor de fun is of dat er meer in zit..
Ze vertelde vandaag dat er een kerel was die de hele tijd zit te zeiken dat ie met dr af wil spreken maar dat wil ze niet. Dat was dus ook niet bepaald het beste moment om het over een avondje terras te hebbenquote:
Die hint snapte je dan in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze vertelde vandaag dat er een kerel was die de hele tijd zit te zeiken dat ie met dr af wil spreken maar dat wil ze niet. Dat was dus ook niet bepaald het beste moment om het over een avondje terras te hebben
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hint snapte je dan in ieder geval.
Er is kermis in DB dus miss daar maar een keertje 'afspreken'. Ik kan alleen volgende week vrijdag dus hopelijk hoeft ze dan nie te werken..quote:
Dat zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er is kermis in DB dus miss daar maar een keertje 'afspreken'. Ik kan alleen volgende week vrijdag dus hopelijk hoeft ze dan nie te werken..
Heb geen tv hier, naja die staat er wel maar daar zitten mn ouders popstars te kijkenquote:
Popstarsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb geen tv hier, naja die staat er wel maar daar zitten mn ouders popstars te kijken
Dat dus.quote:
Ik snap niet dat mensen dat leuk vinden.quote:
Het is gewoon een straf om naar te kijkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat leuk vinden.
Ik heb het nooit gekeken. En dat was ik ook nooit van plan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is gewoon een straf om naar te kijken
Ik heb weinig keus thuisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekeken. En dat was ik ook nooit van plan.
Geloof ook niet dat mijn ouders er naar kijken. En daarnaast zit ik toch op mijn eigen kamer.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:42 schreef PieterBas het volgende:
Ik gok dat Sparta - Almere City FC door een stel belchinezen is verkocht12 -1
Joris en de Draak is zooooooooooooooo gaafquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet volgende week ook nog een keer naar De Efteling.
Daar moet ik dus nog in.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joris en de Draak is zooooooooooooooo gaaf![]()
![]()
![]()
Ja man, dat ding gaat zo moeilijk hardquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar moet ik dus nog in.![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja man, dat ding gaat zo moeilijk hardGodsiedorie
Houd alleen je handen binnenboord, want de bomen hebben ze nog steeds niet gesnoeid
Been there done that!quote:
Graag gedaan! Slaap lekkerquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
Die zanger van Où Est Le Swimming Pool, die zelfmoord heeft gepleegd na Pukkelpop
Ohquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:55 schreef jna het volgende:
[..]
Holle bolle Gijs post niet in deze sc dus dat is een andere meet!
Geen ideequote:
Voor de ogen van z'n vriendinquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:59 schreef jna het volgende:
Ik las van de week een verhaal over een roeier die na een slechte wedstrijd thuis kwam en een mes recht in z'n hart stak
Klopt, in Amsterdamquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:59 schreef jna het volgende:
Ik las van de week een verhaal over een roeier die na een slechte wedstrijd thuis kwam en een mes recht in z'n hart stak
Waarom waren wij niet uitgenodigd op die meet?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom waren wij niet uitgenodigd op die meet?
Waarom was ik dan niet op de hoogte van de meet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen ideeHet was geen gesloten meet hoor
Zou je gaan dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom was ik dan niet op de hoogte van de meet?
Het was heul geheimzinnigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom was ik dan niet op de hoogte van de meet?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:56 schreef jna het volgende:
Er post hier wel een Gijs, maar die noemt zichzelf rex
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:30 schreef jna het volgende:
BOH! ik ga net per ongeluk op m'n afstandsbediening liggen en nu kan ik opeens allemaal spelletjes spelen op m'n tv met m'n afstandsbediening
NOG EEN KEER EROP GAAN LIGGEN! LUIE SURI!quote:
Gayms, duh.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:33 schreef jna het volgende:
HA IK BEN ER WEER IN! Het is de knop met G op m'n afstandsbediening.
Done, maar dan hoor je BOEM en wordt het beeld zwartquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:36 schreef jna het volgende:
[..]
Druk eens op B, misschien komt er dan bier uit je tv
Wat voor TV heb jij?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:37 schreef jna het volgende:
Overigens zijn het spelletjes van het niveau grafische rekenmachine
Helaas geen block dude
Het is m'n digitale tv kastje waar de games opzitten. Er zit ook bejeweled op zie ik nu.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:41 schreef jna het volgende:
[..]
Het is m'n digitale tv kastje waar de games opzitten. Er zit ook bejeweled op zie ik nu.
720p gastquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:56 schreef jna het volgende:
Jonge als je zo nodig wilt filmen op het podium als manager/weer ik veel zijnde. Ga dan niet met je verneukte iPhone camera filmen
Nee hij had nog een oude. En dan alsnog. Koop gewoon een Flip HD ofzo. Kan ie best wel betalen.quote:
Ik krijg al spierpijn als ik al die dansende mensen zie manquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:01 schreef jna het volgende:
Ik krijg het al warm als ik ze alleen al zie zitten in die containers
Echt hèquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:18 schreef jna het volgende:
Op film 1.2 en action zijn ook leuke films bezig.
Kan best. Welk kanaal is dat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:19 schreef jna het volgende:
En als jij nog in de proefperiode zit heb je ook vast wel Hustler enzo
Iets met lesbische vampieren op Dusk1quote:
Eigenlijk wilde ik meteen die gay zender zeggen maar dan moest ik opzoeken welk nummer dat was. M'n Surinaamse roots wonnen het gevechtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets met lesbische vampieren op Dusk1En eindigend met gay pr0n, hè bah
Praat het maar weer goed.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:27 schreef jna het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik meteen die gay zender zeggen maar dan moest ik opzoeken welk nummer dat was. M'n Surinaamse roots wonnen het gevecht
Whahahahahaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:10 schreef PieterBas het volgende:
Dit wordt lekker meezingen in de auto nummer
Ik zei het toch jongequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:10 schreef jna het volgende:
Ja godgloeiende, waarom zegt niemand dan wat!
Was ze net gewend aan dat lampje wat maar blijft branden, kom jij met radio fryslan aanzettenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:03 schreef Bravebart het volgende:
Heul wel!
Ik heb met het hele gezin zitten luisterenM'n pa kon het wel waarderen maar m'n moeder bleef maar steeds vragen waarom er geen beeld was
Ja johquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:05 schreef jna het volgende:
[..]
Was ze net gewend aan dat lampje wat maar blijft branden, kom jij met radio fryslan aanzetten
I guess he's an xbox and I'm more Atariquote:
Ik moet steeds lachen om jouw moeder man.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:03 schreef Bravebart het volgende:
Heul wel!
Ik heb met het hele gezin zitten luisterenM'n pa kon het wel waarderen maar m'n moeder bleef maar steeds vragen waarom er geen beeld was
Dan ben je de enigequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen om jouw moeder man.
Waar haaltie dat vandaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:47 schreef Bravebart het volgende:
Graag gedaan knulMijn broertje vond dat er Flogging Molly invloeden in zaten
Geen idee. M'n broertje heeft niet zoveel met muziekquote:
Dat horen we graag. Het is niet echt een invloed van ons, maar als je daar aan moet denken, zo'n grote band, dan is dat altijd goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:02 schreef Bravebart het volgende:
Ik zat eerder aan Pink Floyd te luisteren bij die intro
Zo is hetquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat horen we graag. Het is niet echt een invloed van ons, maar als je daar aan moet denken, zo'n grote band, dan is dat altijd goed
Als het goed is, hier:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ergens nog een herhaling te luisteren?
Aangezien je in Zeeland woont is er een dikke kans dat het bij jullie nog moet worden uitgezondenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ergens nog een herhaling te luisteren?
Friesland-Zeeland, hoeveel tijdsverschil is dat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:07 schreef jna het volgende:
[..]
Aangezien je in Zeeland woont is er een dikke kans dat het bij jullie nog moet worden uitgezonden
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:07 schreef jna het volgende:
[..]
Aangezien je in Zeeland woont is er een dikke kans dat het bij jullie nog moet worden uitgezonden
Gevonden. Nu luisteren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het goed is, hier:
http://www1.omropfryslan.nl/Player.aspx?t=a&fn=320e381f.WMA
En dan richting het einde, we zijn de allerlaatste plaat die hij draait
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:07 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien even uitleggen wat dat is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:40 schreef jna het volgende:
Godgloeiende, sta ik stil met de trein voor station Haarlem. Stroomstoring
Goed bezig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:17 schreef jna het volgende:
Ja teringhoerentyfus. Blijkbaar heeft precies mijn trein de bovenleiding kapot getrokken en die ligt nu op het dak
Is het toevallig een stoptrein.quote:
Misschien zijn dat ook wel Surinamers die dat coördineren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:38 schreef jna het volgende:
Ondertussen zit ik nog steeds te wachten op die evacuatie
Het lijkt er wel op jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien zijn dat ook wel Surinamers die dat coördineren.
Je had al lopend thuis kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:02 schreef jna het volgende:
Al 1,5 uur terwijl we op 500 meter van het station staan ofzo
Bij onsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar is dat singletje te verkrijgen, Dean?![]()
Want iTunes, LegalSounds en FRS hebben 'em niet.
Dean ligt te chillen nu, dus ik zeg het maar voor je dat hij vergeten was dat hij die gegevens had. Sorry.quote:
kej.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Dean ligt te chillen nu, dus ik zeg het maar voor je dat hij vergeten was dat hij die gegevens had. Sorry.
Ik mis klb.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef L.no het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/KLB
man, het staat zelfs hierin. De wonden doen nog steeds pijn man.
doeiquote:
Cool, je bent een kleine KLB-er.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mis klb.Vond het altijd wel lekker weglezen in bed.
Voor jou altijdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doei![]()
@Dean: Ik verwabht wel een gesigneerd exemplaar.
Ach, het komt wel terug.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het weg.
Herkenbaar ditquote:
Het komt wel weer Lientje!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:16 schreef yvonne het volgende:
In KLB zijn we hard bezig met ruimen.
Wat ook verdwenen is zijn de regels, daar is een set nieuwe regels voor in de plaats gekomen, ik plaats ze vast kunnen jullie er vast aan wennen..
Doe normaal
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Doe normaal
Ohquote:
Pakken en langsbrengenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh
Whehe, vriendin van mij is dr mobiel kwijt, maar nu heb ik geeeen idee hoe ik haar nu duidelijk moet gaan maken waar dr mobiel is![]()
Uuuh ja (hihi pakkenquote:
Geen Jailbait en geen plaatjes meer?quote:
Idd, geen fuck meer aan dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen Jailbait en geen plaatjes meer?
Dat waren meestal de leukste topics.
Geen verzonnen topics.. 99,99% op Fok! is toch verzonnen ?quote:
Die regel was er al maanden. Mja, de modjes waren niet streng genoeg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen Jailbait en geen plaatjes meer?
Dat waren meestal de leukste topics.
Duh, ik ben ook een schijnpersonagequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen verzonnen topics.. 99,99% op Fok! is toch verzonnen ?
oh nu snap ik het.. ik zat al te zoeken naar Bravebart in het telefoonboek van Delftquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, ik ben ook een schijnpersonage
Mja, kan je lang zoeken, daar woon ik natuurlijk heul nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh nu snap ik het.. ik zat al te zoeken naar Bravebart in het telefoonboek van Delft
Welke vooroordelen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De vooroordelen die ik heb van Rotterdam zijn weer bevestigd vandaag.![]()
![]()
![]()
Dat is een kut-stad is. Het regende, terwijl het thuis gewoon de hele dag droog is gebleven. Er wonen aso's.quote:
Ouwe zeurkousquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een kut-stad is. Het regende, terwijl het thuis gewoon de hele dag droog is gebleven. Er wonen aso's.
Dat valt toch wel mee ??quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een kut-stad is. Het regende, terwijl het thuis gewoon de hele dag droog is gebleven. Er wonen aso's.
tering eh.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als hij gaat plassen denk ik wel ditquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef jna het volgende:
Luc, als jij gaat poepen en je bent klaar, liggen er dan wel eens van deze dingen in de pot?
[ afbeelding ]
Je weet toch.. die storm..quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:43 schreef Bravebart het volgende:
Dan verzuipen ze Jan, ze zeggen het zelf!
Idd en die rare slogan van ze!quote:
Ik zuip en kom dan boven...quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we dansen liefste, dansen aan zee?
Ja, dat vraag ik me nou ook nog steeds afquote:
Preciesquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me nou ook nog steeds afMaar ze hebben daar natuurlijk vaak water in de kelder staan hè, dus ze doen het hoog en droog
How low can you go!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies
Beter hoog en droog dan nat en laag.
Zieke shitquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:24 schreef jna het volgende:
Wtf die mijnwerkers in Chili. Die zitten nog tot kerst op 700 meter diepte
Ik heb geen tattoo('s). Dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef L.no het volgende:
LUCTOR! KIJK!!
Spreuken in het Latijn als tattoo
Er is vannacht een lekker buitje over Nederland getrokken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zieke shitDamn, het heeft flink geregend in Delft schijnt het
!
Niks van gemerktquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is vannacht een lekker buitje over Nederland getrokken.
oke danquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen tattoo('s). Dus maak je geen zorgen.
En als ik een tattoo zou laten zetten, met de Zeeuwse spreuk zou het wel de gehele spreuk zijn en niet enkel het stukje zoals mijn naam hier is.
Ik werd kwart voor zeven wakker. Standaard dat ik in de vakantie dan wakker ben/wordt.quote:
quote:
Nee, dat is als ik 12de zou staan in de top 500quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je bent hard op zeg om officieel geen leven te hebben.
Waarom per se 12de?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, dat is als ik 12de zou staan in de top 500
Misschien moet je kijken wie op de 12e staat? Is maar een hint.quote:
Waar kan ik dat zien dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien moet je kijken wie op de 12e staat? Is maar een hint.
dank uquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:24 schreef L.no het volgende:
astuhttp://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
En ik dacht dat ik geen leven had.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:27 schreef L.no het volgende:
Kan je nagaan hoe hoog bad-ass Bartje is.
ah nicequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf vanavond nieuwe afleveringen TMO.
quote:
Eindelijk.quote:
Pas een maand of 5quote:
Hoaxquote:
Nou hequote:
RIP.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:17 schreef DjRex89 het volgende:
Avond!
Mn mp3speler is vanochtend in de regen overledenIemand nog suggestie's voor een nieuwe, budget ~130 euro..
Bij de mediamarkt vind je vast wel speler onder die budget.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:17 schreef DjRex89 het volgende:
Avond!
Mn mp3speler is vanochtend in de regen overledenIemand nog suggestie's voor een nieuwe, budget ~130 euro..
quote:
Wat dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:27 schreef L.no het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje wat echt ontopic is voor deze sc.
Denk ik.![]()
kan iemand mij helpen met dat gedoe rondom de ov-chipkaart? snap er de ballen van.
oh ja. Ik moet die ook nog aanvragen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:27 schreef L.no het volgende:
Denk ik.![]()
kan iemand mij helpen met dat gedoe rondom de ov-chipkaart? snap er de ballen van.
Mja, ik krijg hem van mn ouders voor mn verjaardag aangezien ik toch donderdag jarig ben en ze nog geen cadeau hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt vind je vast wel speler onder die budget.
R.I.P trouwens.
Is een topic voorquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:27 schreef L.no het volgende:
Denk ik.![]()
Nou, ik heb hem pas ontvangen en hem geactiveerd via de ophaalautomaat.quote:
ja verdorie, ik ben net klaar met typen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is een topic voor[centraal] OCW DUO/IBG & OV studentenchipkaart #7
En dan ook nog [FAQ] OV-chipkaart #13
De fok! nerds kunnen je wel helen in DIG als je haast hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja, ik krijg hem van mn ouders voor mn verjaardag aangezien ik toch donderdag jarig ben en ze nog geen cadeau hebbenMaar wil ook een nieuwe telefoon kopen (simpel bellen + smsen) maar miss dat ik dan wat meer geld apart houd voor een telefoon + uitgebreide mp3speler maar geen idee welke ik dan moet kopen...... Heeft wel haast.
Zo ver ik het snap, dien je op je bestemmingstation daar pas uit te checken, maar zeker weten doe ik het ook niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem pas ontvangen en hem geactiveerd via de ophaalautomaat.
Ik vraag me af hoe ik kan zien dat ik al gratis kan reizen.
En als ik al gratis zou kunnen reizen, dan vraag ik me af of ik dat kaart ook kan gebruiken als ik naar Kerkrade wil reizen deze week (ik weet iig wel welke treinen iig met korting moeten).
Wat ik ook niet snap is dat in en uit checken. In de bussen weet ik het wel, maar ik snap niet hoe dat zit met de treinen. Als ik uitstap, dan moet ik dan pas gaan uitchecken bij de station ofzoiets?
Geen idee wanneer hij voor 1stejaars in gaat. Trein hoef je nooit in en uit te checken, gewoon kaartje met korting kopen als je buiten je vrij reizen periode zit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem pas ontvangen en hem geactiveerd via de ophaalautomaat.
Ik vraag me af hoe ik kan zien dat ik al gratis kan reizen.
En als ik al gratis zou kunnen reizen, dan vraag ik me af of ik dat kaart ook kan gebruiken als ik naar Kerkrade wil reizen deze week (ik weet iig wel welke treinen iig met korting moeten).
Wat ik ook niet snap is dat in en uit checken. In de bussen weet ik het wel, maar ik snap niet hoe dat zit met de treinen. Als ik uitstap, dan moet ik dan pas gaan uitchecken bij de station ofzoiets?
Sowieso gewoon altijd een kaartje kopen i.p.v. dat onding gebruiken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:44 schreef jna het volgende:
[..]
Geen idee wanneer hij voor 1stejaars in gaat. Trein hoef je nooit in en uit te checken, gewoon kaartje met korting kopen als je buiten je vrij reizen periode zit.
Jij bent werkvolk, jij moet je mond houdenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso gewoon altijd een kaartje kopen i.p.v. dat onding gebruiken.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:48 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent werkvolk, jij moet je mond houden![]()
![]()
Deanquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:49 schreef The_Dean het volgende:
Wou net zeggen, word duur reizen dan...
Heb het al op een ander forum gezet, maar misschien dat ik het ook wel in DIG zet als ik te weinig reacties krijgquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:38 schreef L.no het volgende:
[..]
De fok! nerds kunnen je wel helen in DIG als je haast hebt.
Lucciequote:
Nu niet meer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef L.no het volgende:
verdorie, ik zap en er is nu al reclame bij tmo
Nu woont hij te ver wegquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lien, een Limburger.![]()
Dat hoor je niet hoor
die de kale mee sprak voordat die jongen uit de lift kwam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |