Klopt, maar het feit dat het afgezaagd is, en half nederland hem heeft, en verder geen woord latijns snapt, is het wel sneu.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
de spreuk zelf is opzich niets mis mee..
The Boondock Saintsquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef ukga het volgende:
In Nomine Patri et fili et spiriti sanctidas nog ergens (wel goede film overigens Boondock saints)
Ik worstel en kom bovenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb geen gymnasium gedaan, omdat overbodig.
Dus komt die vertaling nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
Gerelateerde Mysteryland klacht dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
The Boondock Saints![]()
Headhunterz
Luctor et emergo mag je toch echt wel kennen, Latijn of geen Latijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb geen gymnasium gedaan, omdat overbodig.
Dus komt die vertaling nog?
Zeker met zoveel foutenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef ukga het volgende:
In Nomine Patri et fili et spiriti sanctidas nog ergens (wel goede film overigens Boondock saints)
Ik worstel en kom boven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef BigBif het volgende:
k kan echt voor geen meter latijns, dus help!
En als je 'm niet kent, kent onze beste Google 't welquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Luctor et emergo mag je toch echt wel kennen, Latijn of geen Latijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |