Ik weet niet of hij het ondertussen doet, maar hier doet de site het wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:38 schreef Bravebart het volgende:
Is de NS site bij meer mensen stuk?
hey rexquote:
Hier nu ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het ondertussen doet, maar hier doet de site het wel.
Vadersquote:Papaaaaaaa (19:46):
Wit bier staat koud, trappist niet. Tot straks.
What happened?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef DjRex89 het volgende:
Pff waarom kun je van sommige vrouwen totaal geen hoogte krijgen over hoe ze denken...
Van welke wel dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef DjRex89 het volgende:
Pff waarom kun je van sommige vrouwen totaal geen hoogte krijgen over hoe ze denken...
Oh niks speciaals. Zit de laatste tijd een beetje met dr te smsen/msnen etc maar geen idee of het puur voor de fun is of dat er meer in zit..quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh niks speciaals. Zit de laatste tijd een beetje met dr te smsen/msnen etc maar geen idee of het puur voor de fun is of dat er meer in zit..
Ze vertelde vandaag dat er een kerel was die de hele tijd zit te zeiken dat ie met dr af wil spreken maar dat wil ze niet. Dat was dus ook niet bepaald het beste moment om het over een avondje terras te hebbenquote:
Die hint snapte je dan in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze vertelde vandaag dat er een kerel was die de hele tijd zit te zeiken dat ie met dr af wil spreken maar dat wil ze niet. Dat was dus ook niet bepaald het beste moment om het over een avondje terras te hebben
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hint snapte je dan in ieder geval.
Er is kermis in DB dus miss daar maar een keertje 'afspreken'. Ik kan alleen volgende week vrijdag dus hopelijk hoeft ze dan nie te werken..quote:
Dat zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er is kermis in DB dus miss daar maar een keertje 'afspreken'. Ik kan alleen volgende week vrijdag dus hopelijk hoeft ze dan nie te werken..
Heb geen tv hier, naja die staat er wel maar daar zitten mn ouders popstars te kijkenquote:
Popstarsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb geen tv hier, naja die staat er wel maar daar zitten mn ouders popstars te kijken
Dat dus.quote:
Ik snap niet dat mensen dat leuk vinden.quote:
Het is gewoon een straf om naar te kijkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat leuk vinden.
Ik heb het nooit gekeken. En dat was ik ook nooit van plan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is gewoon een straf om naar te kijken
Ik heb weinig keus thuisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekeken. En dat was ik ook nooit van plan.
Geloof ook niet dat mijn ouders er naar kijken. En daarnaast zit ik toch op mijn eigen kamer.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:42 schreef PieterBas het volgende:
Ik gok dat Sparta - Almere City FC door een stel belchinezen is verkocht12 -1
Joris en de Draak is zooooooooooooooo gaafquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet volgende week ook nog een keer naar De Efteling.
Daar moet ik dus nog in.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joris en de Draak is zooooooooooooooo gaaf![]()
![]()
![]()
Ja man, dat ding gaat zo moeilijk hardquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar moet ik dus nog in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |