Lol, Drasss heeft al een boom door z'n serre gehad, hoeft niet weer denk ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waait het lekker door als je alle deuren openzet
Ik niet hoor je vergist je denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, Drasss heeft al een boom door z'n serre gehad, hoeft niet weer denk ik.
Sorry voor alle betrokkenen, ik wist dat ik het gelezen had iig:quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik niet hoor je vergist je denk ik
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:03 schreef Timmetjuhs het volgende:
Yup was bij ons thuis =( Inmiddels is alles weer opgeruimd en gerepareerd
Jups, Vlieland windkracht 9 inmiddels....quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:50 schreef Drassss het volgende:
Hier ook af en toe wat windstoten, maar voor de rest prima uitwaai weer...
Uiteraard zal het nu op het IJsselmeer en de Waddenzee aan het spoken zijn
Oef hele bakken. Veel schade voor de kassen denk ik danquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben die pleuris regen nu even zat! Afgelopen dagen, weken kwam het hier af en toe echt met bakken uit de hemel
LOL, vannochtend was er wel veel overlast in het Westland ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oef hele bakken. Veel schade voor de kassen denk ik dan
Helga zei het net ook al, het was een storm!quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Staat er nu niet meer maar vanmiddag echt wel!
Bij Vlieland stond windkracht 9quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Staat er nu niet meer maar vanmiddag echt wel!
quote:
Thnx, begon al aan mezelf te twijfelen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helga zei het net ook al, het was een storm!
Vlieland en Rottum hadden een 9quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Thnx, begon al aan mezelf te twijfelen.
Heb je de problemen met de verbinding vanaf de ISS al kunnen oplossen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoezo storm![]()
10min:
[ afbeelding ]
Stoten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |