Lol, Drasss heeft al een boom door z'n serre gehad, hoeft niet weer denk ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waait het lekker door als je alle deuren openzet
Ik niet hoor je vergist je denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, Drasss heeft al een boom door z'n serre gehad, hoeft niet weer denk ik.
Sorry voor alle betrokkenen, ik wist dat ik het gelezen had iig:quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik niet hoor je vergist je denk ik
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:03 schreef Timmetjuhs het volgende:
Yup was bij ons thuis =( Inmiddels is alles weer opgeruimd en gerepareerd
Jups, Vlieland windkracht 9 inmiddels....quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:50 schreef Drassss het volgende:
Hier ook af en toe wat windstoten, maar voor de rest prima uitwaai weer...
Uiteraard zal het nu op het IJsselmeer en de Waddenzee aan het spoken zijn
Oef hele bakken. Veel schade voor de kassen denk ik danquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben die pleuris regen nu even zat! Afgelopen dagen, weken kwam het hier af en toe echt met bakken uit de hemel
LOL, vannochtend was er wel veel overlast in het Westland ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oef hele bakken. Veel schade voor de kassen denk ik dan
Helga zei het net ook al, het was een storm!quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Staat er nu niet meer maar vanmiddag echt wel!
Bij Vlieland stond windkracht 9quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Staat er nu niet meer maar vanmiddag echt wel!
quote:
Thnx, begon al aan mezelf te twijfelen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helga zei het net ook al, het was een storm!
Vlieland en Rottum hadden een 9quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Thnx, begon al aan mezelf te twijfelen.
Heb je de problemen met de verbinding vanaf de ISS al kunnen oplossen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoezo storm![]()
10min:
[ afbeelding ]
Stoten:
[ afbeelding ]
Twee windhozen in Duitslandquote:
Zwei Windhosen sind am Montag über die Insel Usedom und den Darß hinweggefegt. Auf Usedom waren Polizei und Feuerwehr stundenlang im Einsatz, um die Schäden zu beseitigen. Augenzeugen berichten, dass die Windhose am Usedomer Achterwasser zwischen Pudagla und Neppermin durchzog. Als Feuerwehr und Polizei eintrafen, fanden sie an verschiedenen Stellen umgestürzte Bäume, zerstörte Autos, sowie beschädigte Wohnwagen auf dem Nepperminer Campingplatz. Im Bereich Pudagla wurden nach Polizeiinformationen in einem Gewerbegebiet bis zu 300 Linden entwurzelt. Von mehreren Häusern wurden die Blechdächer abgedeckt. Sie flogen bis zu 100 Meter weit.
Verkehrsbehinderungen durch Sturmschäden
Nach Beobachtungen von Urlaubern hatte die rund zehn Meter breite Windhose bei Born auf dem Darß den Weg aufs Land gefunden und auf einem nahe gelegenen Zeltplatz kleinere Schäden hinterlassen. Auch in den Seebädern Ueckeritz und Zinnowitz behinderten umgestürzte Bäume den Verkehr. In Neuendorf auf der Halbinsel Gnitz hat der Sturm außerdem ein Wohnhaus abgedeckt. Verletzte gab es nicht. Der Sachschaden beläuft sich nach Polizeiangaben auf mehrere 10.000 Euro. Thomas Globig, Meteorologe von Meteomedia, zeigte sich überrascht von dem Naturschauspiel: Es sei eine für die Bildung von Windhosen untypische Wetterlage gewesen.
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:55 schreef gerard96 het volgende:
In de loop van de nacht zal de wind meer aantrekken naar NW tot W morgen NW tot Noorden wind. Er trekken dan buitjes het land binnen. En de wind zal stevig zijn. Woensdag ochtend trekt een actieve depressie van noord naar zuid en de buien zullen veel regen geven in Groningen tot aan zeeland. En een stevige wind vooral in de westkust provincies.!
Dat dacht ik ook, maar tegenwoordig heeft iedereen wel een camera bij de hand en letten ze ook steeds meer opquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:01 schreef Drassss het volgende:
Dit jaar toch veel windhozen in Europa moet ik zeggen..
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Thnx, begon al aan mezelf te twijfelen.
Nouja dit jaar is vergeleken met vorig jaar en het jaar ervoor toch best bijzonder moet ik zeggen. Achja we hebben ook wel een bijzondere zomer gehad qua Lvl 2/3 waarschuwingen. Dat hebben we eigenlijk ook nooit gehad dus dat is dan wel de verklaring.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar tegenwoordig heeft iedereen wel een camera bij de hand en letten ze ook steeds meer opdaardoor lijkt het dat er steeds meer windhozen komen terwijl dat eigenlijk best wel mee valt.
Zou goed kunnen hoor, wilde alleen aangeven dat het windkracht 9 is geweest in den landen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt niet hoor
Zelfs ik kwam aan een vette 9bft
Momentopname is dat hequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt niet hoor
Zelfs ik kwam aan een vette 9bft
Klopt dat mag wel vaker, al was die laatste lv 3 niet echt terecht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja dit jaar is vergeleken met vorig jaar en het jaar ervoor toch best bijzonder moet ik zeggen. Achja we hebben ook wel een bijzondere zomer gehad qua Lvl 2/3 waarschuwingen. Dat hebben we eigenlijk ook nooit gehad dus dat is dan wel de verklaring.
Weet ik welquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor, wilde alleen aangeven dat het windkracht 9 is geweest in den landen.
Vond je die 3 echt niet terecht?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt dat mag wel vaker, al was die laatste lv 3 niet echt terecht.
[..]
Weet ik weltoch max 7bft op lauwersoog terwijl ik gewoon met een 80km/h gemiddeld aan kwam.
Er was kans op zwaar weer (met in het achterhoofd de eerste level 3, windhoos over camping,1 slachtoffer) maar achteraf bleek het mee te vallen.quote:
Het is idd nog belachelijk warm: http://www.buienradar.nl/quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:47 schreef aloa het volgende:
Wel apart de temperatuur bij deze storm. Het wil niet hard afkoelen in huis.
Tja, veel verschil is er niet op het vasteland, de eilanden en zeeplatformen buiten beschouwing gelaten is het bijna overal rond de 18 graden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:03 schreef Drassss het volgende:
Kan nog met mijn korte broek buiten lopen...
Volgens weerwoord wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:02 schreef Frutsel het volgende:
kans op donder en bliksem van woensdag op donderdag nacht?
Beter dan dat ze van alle olifanten muggen maken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:10 schreef Drassss het volgende:
Moet zeggen dat ik bij weerwoord 90% van de mensen iets teveel weergeil vind en dus alle onderwerpen op dat forum net olifanten zijn
Zelfde hier, maar door veel vragen/lezen en kijken begint het nu een beetje te komen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:31 schreef Drassss het volgende:
Die foto's zijn altijd prima, alleen zie ik soms berichten dat er ergens een scheet in het land is geweesten dan 15 vraagtekens / uitroeptekens
Achja het heeft ook wel iets natuurlijk en ik ben natuurlijk ook maar een prutser die naar weer kaartjes kijkt
Dus verstand heb ik er ook zeker niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |