Op dezelfde radar zie je nu de krul weer naar ons land komen ( oke Noordoost ). Hij trekt wat bewolking mee en misschien ontstaan er wat nieuwe buien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay ik snap wat je zegt, die krul gaat er voor zorgen dat we wind uit het Westen gaan krijgen, dat zal dan wel gepaard gaan met meer wind. thnx.
Nou dat is nu het probleem, spannend weer zijn ook spannende metingen, en als die niet goed werken is er ook geen bal aanquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh, het is ook niet goed of het deugt niet, hebben we een beetje spannend weer en jij moppert.
Heb je geen ruimte voor een loggertje in de buurt van je station? Desnoods 1 die naar een USB stick schrijft, en dat je op de fiets *kuch* door weer en wind *hoest* de data voor ons op kan halen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou dat is nu het probleem, spannend weer zijn ook spannende metingen, en als die niet goed werken is er ook geen bal aanzo maar naar de pier om te kijken hoe ik dit ga oplossen.
Windscherm...?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou dat is nu het probleem, spannend weer zijn ook spannende metingen, en als die niet goed werken is er ook geen bal aanzo maar naar de pier om te kijken hoe ik dit ga oplossen.
quote:Kustdistricten en ruime binnenwateren
Texel, Harlingen, Rottum, Delfzijl: zuidwest 8
Vlissingen, Zierikzee, Hoek van Holland, IJmuiden, IJsselmeer, Marken: zuidwest 7
Oh, Stad wordt nu ook behoorlijk donker, tijd voor zandzakken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef gerard96 het volgende:
ik meld Spijk Noord-Oost Groningen meld wolkbreuk
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef Sj0rSz het volgende:
Aaahhh, de Anne Frank-boom is om gewapperd
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:12 schreef SevD het volgende:
Partytent is naar de klote, vloog op z'n zijkant tegen de bovenkant van het huis aan (bleef haken bij de dakgoot) en klapte weer naar beneden. Gelukkig niet óver het huis heen gegaan.
Mwah, het gaat om glasplaten van het winkelcentrum, de klanten hebben denk ik de eerste prioriteit.quote:
Die is weggewaaidquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Frutsel het volgende:
Lekker onstuimig dagje![]()
Waar is de zomer
Waait het lekker door als je alle deuren openzetquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:41 schreef Drassss het volgende:
Als je boom 2 weken terug niet is gevallen gaat hij vandaag iig
Nederland ongeveer schoon. Wat kleine buitjes die vanuit de Noordzee het land binnen dringen.. Alleen die verrekte wind is er nog
Lol, Drasss heeft al een boom door z'n serre gehad, hoeft niet weer denk ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waait het lekker door als je alle deuren openzet
Ik niet hoor je vergist je denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, Drasss heeft al een boom door z'n serre gehad, hoeft niet weer denk ik.
Sorry voor alle betrokkenen, ik wist dat ik het gelezen had iig:quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik niet hoor je vergist je denk ik
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:03 schreef Timmetjuhs het volgende:
Yup was bij ons thuis =( Inmiddels is alles weer opgeruimd en gerepareerd
Jups, Vlieland windkracht 9 inmiddels....quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:50 schreef Drassss het volgende:
Hier ook af en toe wat windstoten, maar voor de rest prima uitwaai weer...
Uiteraard zal het nu op het IJsselmeer en de Waddenzee aan het spoken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |