mijn ex is een dubbele schorpioen, mijn oudste zoon, mijn vader en mijn broertje ook allemaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben een schorpioen dus sowieso fel
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mijn ex is een dubbele schorpioen, mijn oudste zoon, mijn vader en mijn broertje ook allemaal
vreemd volk die schorpioenen
quote:
Omdat ik het gedoe van sterrenbeelden bullshit vindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en ik ben dus van België naar NL verhuisd. Woonden 225km van elkaar af toen we elkaar leerden kennen ( via een game UT, ja wij zijn ict nerds en er verdorie trots op)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
oh dat...mja ieder zijn ding he?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat ik het gedoe van sterrenbeelden bullshit vind
ga je hem tijdens het sexen dan mascara op doen enzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:47 schreef PriemGirl het volgende:
O ja en bij ons kan het ook behoorlijk hard gaan. Maar na ruzie komt make-up sex, toch?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je hem tijdens het sexen dan mascara op doen enzo?
ow joh praat me er niet overquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
3quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Dames, hoeveel postzegels ook alweer bij 2 OPI lakjes?
djeeeezus x 10!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier getrouwd met eerste echte vriend volgend jaar 10 jaar bij elkaar en 5 jaar getrouwd
Ik ga niet eens opzoeken wat het voor zou moeten zijn, heb er niks mee, prima als anderen dat wel hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow joh praat me er niet over
de ex van mijn vriend is astrologe, nou meeeeeeeeeen! dan hebben we weer iets en dan begint hij weer "ja maar ik ben een maagd en blablabla' of als ik iets doe "jaaa dat is weer typisch schorpioen etc"
ARGH!![]()
maar als ik naar de omschrijving kijk ben ik wel een echte schorpioenik ben fel, beterweter, ga voor vrienden en familie door het vuur en heb een grote vriendenkring
4quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Dames, hoeveel postzegels ook alweer bij 2 OPI lakjes?
Steenbok en Leeuw. Heel gezellig af en toe.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maagd en ram trouwens hier. Klinkt naar
ik prop er altijd maar 3 opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb gelijk want 1 opi weegt 78 gram
hunter and preyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Steenbok en Leeuw. Heel gezellig af en toe.
Err ik bedoel... Welke typo !! D'ohquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je hem tijdens het sexen dan mascara op doen enzo?
Ach jaquote:
wij maken alleen ruzie als we zat zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach ja. Gelukkig nog maar 1x echt heel erg ruzie gehad waarbij 't ruitje van de woonkamerdeur kapot sprong en er O-VE-RAL glas lag. Inclusief in
's hoofd.
zo'n mooie bruidsmeisjes jurkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, het idee van mezelf in een roze pofjurk vind ik aan de enge kant.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo'n mooie bruidsmeisjes jurk
[ afbeelding ]
Ik heb er ook helemaal niks mee! En dan mensen die het op hun sterrenbeeld gooien als je ze ergens op aanspreektquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enigjes.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*proest* Youquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb er ook niks mee. Ik ben namelijk erg anti maagd qua persoonlijkheid
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:33 schreef Diconnected het volgende:
Al mijn exen zijn een MaagdBlijkbaar val ik op een bepaald type ofzo
Steenbok, vanaf de 23e, daarvoor ben je Boogschutter.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:43 schreef samsuus het volgende:
Ik ben een typische ram, gelukkig is mn man heel rustig en daarom hebben we NOOIT ruzie. Eigelijk geen idee wat voor sterrenbeeld hij heeft (24-12)
En ja, das soms best saai. Gelukkig heb ik 2 ondeugende kinderen, kan ik toch nog eens schreeuwen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat zit erin?![]()
ik durf geen foto te maken van alles wat ik deze week ontvangen heb
ja maar ik had er niet meer toenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Jij had bij mijn ChG er maar 1 opgedaan
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kreeft hier, maar ik weet niet zo goed wat daar nou dan precies voor staat of zo
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik durf geen foto te maken van alles wat ik deze week ontvangen heb
Nickelback is oké! Wel een beetje 'rustig' voor mijn doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:06 schreef Diconnected het volgende:
Oh heerlijken dan hard aanzetten hihi.
Show me your musicquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nickelback is oké! Wel een beetje 'rustig' voor mijn doen.
Verschilt heeeeel erg, van Murderdolls tot Rob Zombie, Marilyn Manson, Stone Sour maar Adele en Maria Mena kan ik ook waarderen!quote:
nee, ik wil net zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn moeder, stiefvader, zusje en broertje zijn ook maagdmaar die zijn niet hier in SHJN
André is altijd goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
Johnny Cash
Als wij dronken zijn zetten we André op
Dat vind ik ook echt alleen leuk als ik dronken ben. Jullie buren moeten wel van jullie houdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
Johnny Cash
Als wij dronken zijn zetten we André op
dan gaat mijn baas weer sissenquote:
zo'n leuke cd is Jagged Little Pillquote:
tis bijna weekend, dan magget!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan gaat mijn baas weer sissen
True, ze heeft me al drie keer gebokst vandaag en we hebben met kasten en kluizen lopen slepen. Vrijdagquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
tis bijna weekend, dan magget!
Johnny Cashquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik was vroeger een metalhead, maar tegenwoordig luister ik naar Boudewijn de Groot, Johnny Cash en Frank Sinatra enzo
Jouw lijflied!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, ze heeft me al drie keer gebokst vandaag en we hebben met kasten en kluizen lopen slepen. Vrijdag
Like a viiiiirgin, touched for the very first time!
Like a vi-hi-hi-hirgin, i feel your heartbeat, next to me
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
hier nirvana op!!
zal ik dit voor mijn kittens kopen?
http://www.zooplus.nl/fee(...)denkspeelgoed/115002
Ik luister van allesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG bubs, mijn beeld van je wat doe je
HAHA Omgquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef vamperotica het volgende:
Voor dochterlief...
Omdat ze dan altijd moet huilen omdat ze wil at haar papa dit gevoel vaker laat zien
En dan zitten we samen te janken
Ik vind het zelf te duur, wc rolletjes, eierdozen, gewone dozen met wat gaten erin, etc werken ook prima, helemaal om te kijken of ze het wel leuk vindenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
hier nirvana op!!
zal ik dit voor mijn kittens kopen?
http://www.zooplus.nl/fee(...)denkspeelgoed/115002
ja maar 1 van mijn katten schrokt echt mega. Plus dat ze in de avond vet actief zijn maar dan moeten ze in hun eigen kamer blijen en mogen ze nog niet door de woonkamer heen raggen, dus dan houd dit ze wel leker bezig denk ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:55 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik vind het zelf te duur, wc rolletjes, eierdozen, gewone dozen met wat gaten erin, etc werken ook prima, helemaal om te kijken of ze het wel leuk vinden
Maar ik vind het sowieso leuker zelf dingen voor ze te maken, favo krabpaal hier is de allereerste, en die is ook zelfgemaakt. De echte krabmeubels uit de winkel zien er nog steeds nieuw uit, alleen Evi vond ze wel ok
Heb ik zelf met dit nr...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHA OmgIk dacht dat ik de enige was die zich opsloot op haar kamer en ging janken om haar daddyissues met dit nummer. Mensen keken me altijd heel gek aan als ik dat vertelde
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt alleen leuk als ik dronken ben. Jullie buren moeten wel van jullie houden
Volgens mij vindt Herman dit heel tof, die schept nu altijd al brokjes eruit en gaat dan jagenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar 1 van mijn katten schrokt echt mega. Plus dat ze in de avond vet actief zijn maar dan moeten ze in hun eigen kamer blijen en mogen ze nog niet door de woonkamer heen raggen, dus dan houd dit ze wel leker bezig denk ik
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:22 schreef Diconnected het volgende:
Was vanochtend in de Etos, moest lipstick hebben enzeu. En er stond zo'n huppelmuts van Trind. En ik had der al zien kijken naar me en naar m'n nagels, had naakte nagels. Komt ze naar me toe gehuppeld, 'ja mag ik wat vragen?' ik: 'ja hoor.' zij: 'polijst jij je nagels wel eens?' ik: 'ja.' zij: 'oh. maar ken je het merk Trind?' Ik: 'ja.' zij: 'oh. wil je dat ik je nagels polijst?
' ik: 'neuh, ga ik vanmiddag al doen.' zij: 'oh. nou fijne dag nog he en lakze hihihi doeeeeeei!' ik:
Boudewijn de Groot is tof. Wel leuk, gezellig met m'n moeder naar een concert in mei, gebeurt niet vaak.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik was vroeger een metalhead, maar tegenwoordig luister ik naar Boudewijn de Groot, Johnny Cash en Frank Sinatra enzo
Ergerlijk, die typesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:22 schreef Diconnected het volgende:
Was vanochtend in de Etos, moest lipstick hebben enzeu. En er stond zo'n huppelmuts van Trind. En ik had der al zien kijken naar me en naar m'n nagels, had naakte nagels. Komt ze naar me toe gehuppeld, 'ja mag ik wat vragen?' ik: 'ja hoor.' zij: 'polijst jij je nagels wel eens?' ik: 'ja.' zij: 'oh. maar ken je het merk Trind?' Ik: 'ja.' zij: 'oh. wil je dat ik je nagels polijst?
' ik: 'neuh, ga ik vanmiddag al doen.' zij: 'oh. nou fijne dag nog he en lakze hihihi doeeeeeei!' ik:
Nogal. En ze komen echt altijd op mij afquote:
Gedraag je jij!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet een leuke grap voor als je bij de H&M bent, het gaat zo:
Je gaat kijken of de nagellakcollectie voor de winter er al is. Je pakt de nieuwe kleuren uit het rek en gaat naar de kassa. Bij de kassa staat een meisje met een van die lakjes op haar nagels. Je vraagt aan het meisje of dat die nieuwe lak is.
Meisje: Ja, wat zie je dat snel!
SQ: Ik heb er oog voor, ik ben namelijk nogal een nagellakidioot
Meisje: Oh leuk, ik ook! Ik heb wel, nou, iets van tien potjes ofzo!
SQ: EhIk iets van eh, 250, give or take.
Meisje:TWEE HONDERD VIJFTIG??
Meisje roept collega.
Meisje: Janneke, deze mevrouw heeft TWEE HONDERD VIJFTIG potjes nagellak!
Meisje 2:Daar wil ik een foto van zien!
SQ: nou, fijn weekend nog!
Meisjes: .......
Heerlijk
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik ben al blij dat ze er niet over zeuren, ook niet toen hun kindje net geboren was (is nu nog maar 1 hoor).
Ik heb zelf ook nooit zachtjes gedaan als mijn kinderen sliepen, ze wennen er maar aan
Opscheppertquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Je gaat kijken of de nagellakcollectie voor de winter er al is. Je pakt de nieuwe kleuren uit het rek en gaat naar de kassa. Bij de kassa staat een meisje met een van die lakjes op haar nagels. Je vraagt aan het meisje of dat die nieuwe lak is.
Meisje roept collega.
Heerlijk
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Meisje roept collega.
Heerlijk
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Meisje roept collega.
Heerlijk
Oeh, dat durven ze mij niet te vragen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nogal. En ze komen echt altijd op mij afvorige keer in de Ici Paris XL, die wou me een make-over geven enzo.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef Mss het volgende:
OMG, de TNT kerel moest mijn pakketjes bijna met een steekwagentje komen brengen. Maar alles is nu binnen! Pics volgen
En jij maar blij staan huppelen in je deurpostquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef Mss het volgende:
OMG, de TNT kerel moest mijn pakketjes bijna met een steekwagentje komen brengen. Maar alles is nu binnen! Pics volgen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef Mss het volgende:
Ik werkte zelf een winkel en hield het in eerste instantie altijd bij: "roep maar als je wat zoekt he!" veel fijnerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:51 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kom daardoor eigenlijk nooit meer bij de Etos, als ik wat nodig heb vraag ik het wel.. Bij 't Kruidvat laten ze me altijd lekker rondsnuffelen![]()
En ik snap wel dat verkopers bij bepaalde ketens/winkels je aan moeten spreken, maar ik hou er niet van.
ik had verzoek ingediend om van een locatie de telefoonlijn op te zeggen en de alarmlijn niet, trekken ze die er allebei af plus ook nog de lijn van de school er tegenover!!!quote:
Lekker handig jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had verzoek ingediend om van een locatie de telefoonlijn op te zeggen en de alarmlijn niet, trekken ze die er allebei af plus ook nog de lijn van de school er tegenover!!!
bwhaahquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Meisje roept collega.
Heerlijk
Oh zoiets heb ik ook een keer gehad jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Meisje roept collega.
Heerlijk
Mooi, ik kan wel wat nieuwe oorbellen gebruiken. 80 paar is echt te weinigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
opruimingsuitverkoop ook bij SIX, alles, ALLES!!! voor 1 euro
in Eindhoven hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Mooi, ik kan wel wat nieuwe oorbellen gebruiken. 80 paar is echt te weinig
quote:
*stopt vingers in oren*quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
opruimingsuitverkoop ook bij SIX, alles, ALLES!!! voor 1 euro
Ben het ook helemaal met je eens, volgens mij hadden we het daar op de meet toch nog over?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]niet dan?
Ik ben wat dat betreft een echt jongensmoeder hoor. Als ze vielen wachtte ik ook altijd 'het huiltje' even af. Aan het toontje kan je duidelijk horen of er actie wordt vereist of dat een knuffel en aai over het bolletje voldoende isEn die van mij vielen nogal es
nog steeds trouwens, het zijn gewoon echte roegboesters
Wat een miniverzamelingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Mooi, ik kan wel wat nieuwe oorbellen gebruiken. 80 paar is echt te weinig
fijn dat niet-falen tot mijn vakantie houd bij deze opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
50% korting bij Models Own met korting FACEBOOK50
Dacht dat dat alleen was voor mensen die like in fb hebben geklikt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
als je like hebt geklikt krijg je die kortingscode, maar die heb je nu dus ook...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dacht dat dat alleen was voor mensen die like in fb hebben geklikt?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:35 schreef Mirjam het volgende:
oeh, die cosmix zijn echt wel mooi
*staart naar potjes*
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:35 schreef Mirjam het volgende:
oeh, die cosmix zijn echt wel mooi
*staart naar potjes*
Geen idee maar de site is overbelastquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dacht dat dat alleen was voor mensen die like in fb hebben geklikt?
Wat duurquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn kittens mogen mooi wachten met hun eet-cat-fun-dinges-board
net afspraak gemaakt, 2 mannetjes casteren = 70 euro per kat ..
Die site is sowieso kut.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geen idee maar de site is overbelast
Ja site is down, loopt al tijdje vast enzo...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geen idee maar de site is overbelast
Amsterdam hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:37 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat duurAndere praktijk even bellen?
Wat wil je?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil met iemand models own meebestellen graag!
kom maar opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil met iemand models own meebestellen graag!
Ja maar da's dik het dubbele, vind dat nogalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Amsterdam he
Hier is dat ook veel duurderder
*jaloers*quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:40 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
3x TD, een keer een Bubselfaal en 20 nagelwielen
niet op hun sitequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan nergens kleurtjes kijken zeker nu?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:40 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:40 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Hm...heel verhaal getikt...verbinding foetsie
Ik zou ook wel 2 lakjes mee willen bestellen met iemand. Maar met wie en tot hoe lang heb ik dan om te kijken welke?
Hier ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
ja joh ik ben ook al mandje aan het vullen
Waaaaaat...Volgens mij kost da hier de helft...per katquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn kittens mogen mooi wachten met hun eet-cat-fun-dinges-board
net afspraak gemaakt, 2 mannetjes casteren = 70 euro per kat ..
Vaste prijs dacht ik, bestelling moet wel boven de 20 pond uitkomen.quote:
ik bedoel meer hoeveel lakjes max? net als bij td max 9quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaste prijs dacht ik, bestelling moet wel boven de 20 pond uitkomen.
Volgens mij zit er geen maximum aan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bedoel meer hoeveel lakjes max? net als bij td max 9
]quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij zit er geen maximum aan.
geen maxquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bedoel meer hoeveel lakjes max? net als bij td max 9
ripquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef Mss het volgende:
He didn't make it![]()
[ afbeelding ]
Deze wel
[ afbeelding ]
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef Mss het volgende:
He didn't make it![]()
[ afbeelding ]
Deze wel
[ afbeelding ]
Purple greyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik zag ergens een swatch van Models Own met een paars/grijze kleur. Kan em alleen nergens meer vinden
OH is het zo verquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
bestel je met mij of met bubsel mee? voordat er 2 mandjes gevuld wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, ik wil Purple Grey en eh. De witte!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OH is het zo ver.
SQ, Puckzzz, brabo order doen?
Erm, vanavond? SQ kwam geloof ik toch al hierheen, kunnen we dan de order erin knallenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tot wanneer heb ik de tijd? want werk nu... en ik hoef maar 2 of 3 ofzo...
SQ die witte is echt goed!
7 dagenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erm, vanavond? SQ kwam geloof ik toch al hierheen, kunnen we dan de order erin knallen. Die 50% korting geldt toch wel ffies?
Oooooooooooowwwwwwwww!!!quote:
RIP Lakjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef Mss het volgende:
He didn't make it![]()
[ afbeelding ]
Deze wel
[ afbeelding ]
Arme jij. Was het een mooie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef Mss het volgende:
He didn't make it![]()
[ afbeelding ]
Deze wel
[ afbeelding ]
Purple Grey!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, ik wil Purple Grey en eh. De witte!
Ja PM maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Purple Grey!Die bedoelde ik
Mag ik ook met iemand meebestellen?
Ja... pm-en...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:15 schreef mirannie het volgende:
Ah, wie gaat er allemaal bij Model´s Own bestellen?? En mag ik mee bestellen? Please?
Pm je lijstje maar!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:15 schreef mirannie het volgende:
Ah, wie gaat er allemaal bij Model´s Own bestellen?? En mag ik mee bestellen? Please?
Heb je nog even 5 minuten? Dan PM ik je zoquote:
Dat noem ik nog niet eens een oorbellenticquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik heb wel een oorbellentic en 80 paar heb ik in mijn leven wel gehad, maar ik slijt ze ook nogal snel
Zit nu op een paar of twintig tot dertig
ja hoor de site ligt toch platquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je nog even 5 minuten? Dan PM ik je zo
Normaal 5 pondquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:25 schreef kieskleurig het volgende:
Aangezien ik totaal niet op de site kom maar even hier vragen...wat kost een lakje bij Modelsown?
Scheelt jou weer verzendkosten hequote:
Hij IS al dik platquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:28 schreef Daph_ het volgende:
De site zal wel plat gaan, dat was bij de vorige 50% sale ook. Plus dan zijn er lakken uitverkocht dus ik gok dat het een puinhoop wordt
50%!!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders stopt watjes in haar oren en gaat acryllen
wat nou 50% korting![]()
Ja MO tweette er net over. Serverproblemen, net als de vorige keerquote:
Enquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:28 schreef Daph_ het volgende:
De site zal wel plat gaan, dat was bij de vorige 50% sale ook. Plus dan zijn er lakken uitverkocht dus ik gok dat het een puinhoop wordt
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:28 schreef MissJ het volgende:
Hallooooooooooo ladies!
Ik dacht ik meld me even, ik ben er namelijk nog wel, heb alleen al paar weken niet gereageerd hier geloof ikIk maak een beetje een klote periode nu door zeg maar, maar ben nu wel weer in staat om hier een beetje mee te doen
![]()
Heb heel veel gemist hier, de meet, nieuwe mensen hier enzo, nah ja, komt wel weer goed.
Kennen jullie dit topic http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/87791/0 op het viva forum al? Hier hebben ze oa TD al ontdekt
Jaquote:
Haha go your geng!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaik vonnum leuk
ik realiseer me nu pas het 50% korting gedeeltehet kunnen er een paar meer worden Debs
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Haha collega's hier: "wat ben je aan het doen?
Ik: "ik stuur iemand tig keer hetzelfde smsje
Collegas: "wat staat erin dan?
Ik: "50%"
Collegas:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Haha collega's hier: "wat ben je aan het doen?
Ik: "ik stuur iemand tig keer hetzelfde smsje
Collegas: "wat staat erin dan?
Ik: "50%"
Collegas:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik:
Tjonge jonge, wat een gedoe, kan nergens opzoeken wat ze precies allemaal hebben en kan dus ook moeilijk swatches zoeken... Stress!! Sowieso wil ik wel heel graag Peach Sherbet. Dus mocht je gaan bestellen voordat ik er helemaal uit ben (als de site het weer doet), dan in ieder geval heel graag die.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ja hoor de site ligt toch plat
De mijne at altijd bruin brood en toen ineens van de 1 op de andere dag vond ze het viesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Blueband brood, wit waar volkoren in zit, flikker op.
Leer je kind gewoon bruinbrood eten
als je het geld niet hebt kun je het ook niet uitgeven. Maar goed, ik zal wel simpel zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Oh en dames, heb nog even een ander vraagje. Zag vandeweek bij Esprit een superleuk bruin leren jasje. En hij zat als gegoten (dat gebeurt nooit bij mij...) maar ja, wel 200 euro (wat ik eigenlijk niet echt kan missen nu...) maar hij raakt ook al overal uitverkocht in mijn maat.
Wat moet ik doen???
KOPENquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Oh en dames, heb nog even een ander vraagje. Zag vandeweek bij Esprit een superleuk bruin leren jasje. En hij zat als gegoten (dat gebeurt nooit bij mij...) maar ja, wel 200 euro (wat ik eigenlijk niet echt kan missen nu...) maar hij raakt ook al overal uitverkocht in mijn maat.
Wat moet ik doen???
Ik zou het niet doen, ik vind het veel te veel geld voor een impulsaankoop. Als ik in jouw schoenen zou staan dan, hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Wat moet ik doen???
Bestellen op hun site? Dan kun je geloof ik een week thuis twijfelen of je het vestje echt graag wilt of niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Wat moet ik doen???
sorry ik ga je echt geen advies geven, want bij mij is alles wat mooi is en goed zit -> kopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Wat moet ik doen???
Als je het niet kan missen moet je het niet doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Wat moet ik doen???
Ik heb het wel, dat is het niet. Maar eigenlijk moet het op mijn spaarrekening blijven. Maar ja, jasje is zoooooo leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je het geld niet hebt kun je het ook niet uitgeven. Maar goed, ik zal wel simpel zijn
Ah, jij moet ook je huis zelf betalen en je kind te eten geven zekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
KOPEN
Het het is leer, het zit als gegoten. punt.
Als je het fatsoenlijk behandeld kun je er zeker 5 jaar mee doen, 40euro per jaar is toch niet veel
Daar dacht ik dus ook aan, haha, maar daar is mijn maat sowieso al weg...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Bestellen op hun site? Dan kun je geloof ik een week thuis twijfelen of je het vestje echt graag wilt of niet.
Heel relatief gezien, heb je het nodig? Vries je dood zonder het jasje? Het geld kun je niet echt missen, dus ga je dood zonder dat ding?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb het wel, dat is het niet. Maar eigenlijk moet het op mijn spaarrekening blijven. Maar ja, jasje is zoooooo leuk!
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, jij moet ook je huis zelf betalen en je kind te eten geven zeker
Is precies hetzelfde dan ja!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Maar voor de rest moet ik ook werken hoor
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heel relatief gezien, heb je het nodig? Vries je dood zonder het jasje? Het geld kun je niet echt missen, dus ga je dood zonder dat ding?
Hmm dan wordt het al lastiger. Ik weet ook niet hoe ze in de winkels zijn qua retouren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan, haha, maar daar is mijn maat sowieso al weg...
Maar het gaat om het nu en het jasje bedoel ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, kan ik mijn halve huis wel leeghalen
Maar ja, er zit wel een kern van waarheid in natuurlijk
site doet toch weer verrotquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:54 schreef mirannie het volgende:
Het geld staat dus op mijn spaarrekening voor het geval de wasmachine ofzo het begeeft. Niet dat ik dat snel zie gebeuren, maar je weet maar nooit.
En nu ga ik als een razende roeland op models own kijken wat ik precies wil, Bubs niet laten wachten
Naja je kunt het jasje kopen en dan bv. niet een paar schoenen/andere kleren de komende maanden die je niet nodig hebt. Stort je het in gedeeltes weer terugquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:54 schreef mirannie het volgende:
Het geld staat dus op mijn spaarrekening voor het geval de wasmachine ofzo het begeeft. Niet dat ik dat snel zie gebeuren, maar je weet maar nooit.
En nu ga ik als een razende roeland op models own kijken wat ik precies wil, Bubs niet laten wachten
Doe maar rustig aan ik moet mijn eigen dingen weer bij elkaar rapenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:54 schreef mirannie het volgende:
Ik heb je modelsown lijstje nog niet!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar bestel ik niet te duur van die gebogen vijlen? Zonder 10E verzendkosten
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb je modelsown lijstje nog niet!
Ik vond ze altijd vrij snel, maar met al die orders, weet ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe lang duurt models own eigenlijk met verzenden?
wat een nubs ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
KPNik moest voor mijn werk een nieuwe DUAL M2M SIM kaart hebben want het oude simmetje raakt versleten en geeft dus geen storingen meer door. Wat stuurt het mens me op?
Een DUO SIM-kaart
zit een tikkie verschil in....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |