Haha go your geng!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaik vonnum leuk
ik realiseer me nu pas het 50% korting gedeeltehet kunnen er een paar meer worden Debs
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Haha collega's hier: "wat ben je aan het doen?
Ik: "ik stuur iemand tig keer hetzelfde smsje
Collegas: "wat staat erin dan?
Ik: "50%"
Collegas:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Haha collega's hier: "wat ben je aan het doen?
Ik: "ik stuur iemand tig keer hetzelfde smsje
Collegas: "wat staat erin dan?
Ik: "50%"
Collegas:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik:
Tjonge jonge, wat een gedoe, kan nergens opzoeken wat ze precies allemaal hebben en kan dus ook moeilijk swatches zoeken... Stress!! Sowieso wil ik wel heel graag Peach Sherbet. Dus mocht je gaan bestellen voordat ik er helemaal uit ben (als de site het weer doet), dan in ieder geval heel graag die.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ja hoor de site ligt toch plat
De mijne at altijd bruin brood en toen ineens van de 1 op de andere dag vond ze het viesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Blueband brood, wit waar volkoren in zit, flikker op.
Leer je kind gewoon bruinbrood eten
als je het geld niet hebt kun je het ook niet uitgeven. Maar goed, ik zal wel simpel zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Oh en dames, heb nog even een ander vraagje. Zag vandeweek bij Esprit een superleuk bruin leren jasje. En hij zat als gegoten (dat gebeurt nooit bij mij...) maar ja, wel 200 euro (wat ik eigenlijk niet echt kan missen nu...) maar hij raakt ook al overal uitverkocht in mijn maat.
Wat moet ik doen???
KOPENquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Oh en dames, heb nog even een ander vraagje. Zag vandeweek bij Esprit een superleuk bruin leren jasje. En hij zat als gegoten (dat gebeurt nooit bij mij...) maar ja, wel 200 euro (wat ik eigenlijk niet echt kan missen nu...) maar hij raakt ook al overal uitverkocht in mijn maat.
Wat moet ik doen???
Ik zou het niet doen, ik vind het veel te veel geld voor een impulsaankoop. Als ik in jouw schoenen zou staan dan, hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Wat moet ik doen???
Bestellen op hun site? Dan kun je geloof ik een week thuis twijfelen of je het vestje echt graag wilt of niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Wat moet ik doen???
sorry ik ga je echt geen advies geven, want bij mij is alles wat mooi is en goed zit -> kopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Wat moet ik doen???
Als je het niet kan missen moet je het niet doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Wat moet ik doen???
Ik heb het wel, dat is het niet. Maar eigenlijk moet het op mijn spaarrekening blijven. Maar ja, jasje is zoooooo leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je het geld niet hebt kun je het ook niet uitgeven. Maar goed, ik zal wel simpel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |