tissur?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:57 schreef Debsterr het volgende:
IK HAAT LG SCHIJT KUT TYFUS BEDRIJF.
Ik heb nog wel 3 lieve broers in de aanbiedingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:53 schreef vamperotica het volgende:
Klapmongolen zijn stom en er lopen er veel te veel van rond
valse mannenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vriendje is alleen vrij vals
Nee, we bekvechten vaak zat, maar niet zoals in mijn vorige relaties
beetje kibbelen is ook wel goed, soms zelfs ook even lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vriendje is alleen vrij vals
Nee, we bekvechten vaak zat, maar niet zoals in mijn vorige relaties
pics!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 3 lieve broers in de aanbieding![]()
Ja zo gaat dat hier ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
valse mannenLiever dat dan zo'n suffe "ik vind aaaallles goed" kerel
![]()
Hard tegen hard is bij ons meer figuurlijk dan letterlijk hoor, gillen is niet echt mijn ding. Maar ik geef níet toe![]()
Loqi respect!
Debsterr vertel! Wat is er met LG?
Oh en niezen doet pijn, bluh
Echt niet? officieel geeft mijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat hier ooknou is mn vriend niet zo goed in boos worden, maar we geven gewoon beiden noooooit toe
en thnx
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt niet? officieel geeft mijnnamelijk ook bijna niet toe. Maar onofficieel win ik toch vrijwel altijd, want ik buig helemaal niet. Hij geeft moeilijk toe vs. Ik geef noooit toe
Nee, meestal krijgen we tegelijk spijt van het bakkesen en zeggen we allebei sorry voor de ruzie en lossen we het probleem op een andere manier opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt niet? officieel geeft mijnnamelijk ook bijna niet toe. Maar onofficieel win ik toch vrijwel altijd, want ik buig helemaal niet. Hij geeft moeilijk toe vs. Ik geef noooit toe
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
Maarja, wat wil je…zet een ram en een stier bij elkaar en je hebt ongetwijfeld vuurwerk.
Das klotequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:05 schreef Debsterr het volgende:
Vriezer is al sinds eind juni kapot en heb ondanks volledige garantie nog niets nieuws.
Steenbok mannen are the worst!! (nou ja, voor mij dan) en natuurlijk is dat precies waar ik vreemd genoeg altijd op valquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:20 schreef vamperotica het volgende:
Ik is ook ram...ex stier en bijna ex uhm... steenbok geloof ik
vanwaar die smilie?quote:
ik ben een schorpioen dus sowieso felquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
De fase van elkaar letterlijk in de haren vliegen hebben we gelukkig achter ons. Lief heeft er nog wel een fraai litteken op zijn neus van over gehouden (ik, drank, bloed onder nagels, naaldhak…. )
Nu brullen we af en toe wat naar elkaar en ga ik met deuren slaan. Daarom hebben we ook van die keukenkastjes met zo’n traag zelfsluitend systeem. Daar kan ik niet mee slaan
Maarja, wat wil je…zet een ram en een stier bij elkaar en je hebt ongetwijfeld vuurwerk.
Debs...dat zuigt zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |