Ah, jij moet ook je huis zelf betalen en je kind te eten geven zekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
KOPEN
Het het is leer, het zit als gegoten. punt.
Als je het fatsoenlijk behandeld kun je er zeker 5 jaar mee doen, 40euro per jaar is toch niet veel
Daar dacht ik dus ook aan, haha, maar daar is mijn maat sowieso al weg...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Bestellen op hun site? Dan kun je geloof ik een week thuis twijfelen of je het vestje echt graag wilt of niet.
Heel relatief gezien, heb je het nodig? Vries je dood zonder het jasje? Het geld kun je niet echt missen, dus ga je dood zonder dat ding?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb het wel, dat is het niet. Maar eigenlijk moet het op mijn spaarrekening blijven. Maar ja, jasje is zoooooo leuk!
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, jij moet ook je huis zelf betalen en je kind te eten geven zeker
Is precies hetzelfde dan ja!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Maar voor de rest moet ik ook werken hoor
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heel relatief gezien, heb je het nodig? Vries je dood zonder het jasje? Het geld kun je niet echt missen, dus ga je dood zonder dat ding?
Hmm dan wordt het al lastiger. Ik weet ook niet hoe ze in de winkels zijn qua retouren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan, haha, maar daar is mijn maat sowieso al weg...
Maar het gaat om het nu en het jasje bedoel ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, kan ik mijn halve huis wel leeghalen
Maar ja, er zit wel een kern van waarheid in natuurlijk
site doet toch weer verrotquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:54 schreef mirannie het volgende:
Het geld staat dus op mijn spaarrekening voor het geval de wasmachine ofzo het begeeft. Niet dat ik dat snel zie gebeuren, maar je weet maar nooit.
En nu ga ik als een razende roeland op models own kijken wat ik precies wil, Bubs niet laten wachten
Naja je kunt het jasje kopen en dan bv. niet een paar schoenen/andere kleren de komende maanden die je niet nodig hebt. Stort je het in gedeeltes weer terugquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:54 schreef mirannie het volgende:
Het geld staat dus op mijn spaarrekening voor het geval de wasmachine ofzo het begeeft. Niet dat ik dat snel zie gebeuren, maar je weet maar nooit.
En nu ga ik als een razende roeland op models own kijken wat ik precies wil, Bubs niet laten wachten
Doe maar rustig aan ik moet mijn eigen dingen weer bij elkaar rapenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:54 schreef mirannie het volgende:
Ik heb je modelsown lijstje nog niet!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar bestel ik niet te duur van die gebogen vijlen? Zonder 10E verzendkosten
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb je modelsown lijstje nog niet!
Ik vond ze altijd vrij snel, maar met al die orders, weet ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe lang duurt models own eigenlijk met verzenden?
wat een nubs ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
KPNik moest voor mijn werk een nieuwe DUAL M2M SIM kaart hebben want het oude simmetje raakt versleten en geeft dus geen storingen meer door. Wat stuurt het mens me op?
Een DUO SIM-kaart
zit een tikkie verschil in....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |