ripquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef Mss het volgende:
He didn't make it![]()
[ afbeelding ]
Deze wel
[ afbeelding ]
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef Mss het volgende:
He didn't make it![]()
[ afbeelding ]
Deze wel
[ afbeelding ]
Purple greyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik zag ergens een swatch van Models Own met een paars/grijze kleur. Kan em alleen nergens meer vinden
OH is het zo verquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
50% korting bij Models Own met korting FACEBOOK50
bestel je met mij of met bubsel mee? voordat er 2 mandjes gevuld wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, ik wil Purple Grey en eh. De witte!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OH is het zo ver.
SQ, Puckzzz, brabo order doen?
Erm, vanavond? SQ kwam geloof ik toch al hierheen, kunnen we dan de order erin knallenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tot wanneer heb ik de tijd? want werk nu... en ik hoef maar 2 of 3 ofzo...
SQ die witte is echt goed!
7 dagenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erm, vanavond? SQ kwam geloof ik toch al hierheen, kunnen we dan de order erin knallen. Die 50% korting geldt toch wel ffies?
Oooooooooooowwwwwwwww!!!quote:
RIP Lakjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef Mss het volgende:
He didn't make it![]()
[ afbeelding ]
Deze wel
[ afbeelding ]
Arme jij. Was het een mooie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef Mss het volgende:
He didn't make it![]()
[ afbeelding ]
Deze wel
[ afbeelding ]
Purple Grey!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, ik wil Purple Grey en eh. De witte!
Ja PM maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Purple Grey!Die bedoelde ik
Mag ik ook met iemand meebestellen?
Ja... pm-en...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:15 schreef mirannie het volgende:
Ah, wie gaat er allemaal bij Model´s Own bestellen?? En mag ik mee bestellen? Please?
Pm je lijstje maar!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:15 schreef mirannie het volgende:
Ah, wie gaat er allemaal bij Model´s Own bestellen?? En mag ik mee bestellen? Please?
Heb je nog even 5 minuten? Dan PM ik je zoquote:
Dat noem ik nog niet eens een oorbellenticquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik heb wel een oorbellentic en 80 paar heb ik in mijn leven wel gehad, maar ik slijt ze ook nogal snel
Zit nu op een paar of twintig tot dertig
ja hoor de site ligt toch platquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je nog even 5 minuten? Dan PM ik je zo
Normaal 5 pondquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:25 schreef kieskleurig het volgende:
Aangezien ik totaal niet op de site kom maar even hier vragen...wat kost een lakje bij Modelsown?
Scheelt jou weer verzendkosten hequote:
Hij IS al dik platquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:28 schreef Daph_ het volgende:
De site zal wel plat gaan, dat was bij de vorige 50% sale ook. Plus dan zijn er lakken uitverkocht dus ik gok dat het een puinhoop wordt
50%!!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders stopt watjes in haar oren en gaat acryllen
wat nou 50% korting![]()
Ja MO tweette er net over. Serverproblemen, net als de vorige keerquote:
Enquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:28 schreef Daph_ het volgende:
De site zal wel plat gaan, dat was bij de vorige 50% sale ook. Plus dan zijn er lakken uitverkocht dus ik gok dat het een puinhoop wordt
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:28 schreef MissJ het volgende:
Hallooooooooooo ladies!
Ik dacht ik meld me even, ik ben er namelijk nog wel, heb alleen al paar weken niet gereageerd hier geloof ikIk maak een beetje een klote periode nu door zeg maar, maar ben nu wel weer in staat om hier een beetje mee te doen
![]()
Heb heel veel gemist hier, de meet, nieuwe mensen hier enzo, nah ja, komt wel weer goed.
Kennen jullie dit topic http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/87791/0 op het viva forum al? Hier hebben ze oa TD al ontdekt
Jaquote:
Haha go your geng!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaik vonnum leuk
ik realiseer me nu pas het 50% korting gedeeltehet kunnen er een paar meer worden Debs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |